Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Begerkasting *

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Du skal være glad for at han som rev opp et sete valgte å ikke kaste det etter å ha tenkt seg om to ganger.

Comment

Hvor ble det revet opp et sete?

Nedre del av øvre var et rent uhell. Setene er ikke helt glad for å bli stått på tydeligvis.

Comment

Originally posted by cossie3 View Post
        For det første, vi kastet IKKE cola, det var vann. og med 30 grader var det mange som likte det.

Men hvorfor gjør du det? Er du kul? Får du status av gutta? Gi meg én god grunn til hvorfor du skal gjøre det?

Er ikke snakk om å ikke tåle noe, og det er heller ikke snakk om å innføre søndagsskole. Det er normal folkeskikk selv om man har på seg en fotballdrakt og skjerf rundt trynet.

Comment

Originally posted by Ossunt View Post
          Hvor ble det revet opp et sete?
          F/G.

(meldingen for kort?)

Comment

Originally posted by FrankO View Post
            Men hvorfor gjør du det? Er du kul? Får du status av gutta? Gi meg én god grunn til hvorfor du skal gjøre det?
            Sikkert ikke god grunn for deg, men for meg er det bare en impulshandling når jeg blir frustrert.

mr_mystery: hvor på F/G?

Comment

^åja, men daaaa er det jo greit dette er kanskje vanlig adferd for deg, men for oss uten adhd blir det kanskje litt spesielt at det er "ok" å rive opp et sete og kaste det rundt seg, fordi man "blir frustrert"! Prøv heller å prate om det, eller kjefte på dommeren...det er billigere og tryggere for oss alle.
              That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Originally posted by FrankO View Post

Er ikke snakk om å ikke tåle noe, og det er heller ikke snakk om å innføre søndagsskole. Det er normal folkeskikk selv om man har på seg en fotballdrakt og skjerf rundt trynet.

Vet ikke med deg, men status får man neppe for å kjøle ned kompiser med vann.

Det kommer annpå hva du definerer som god folkeskikk, og stå på en varm tribune med 40 grader og hive vann på vennene man står foran, er det definert som dårlig folkeskikk, eller hyggelig? det var ingen andre som fikk vann på seg, ikke noe mer en spyttklysene som haglet fra hele cola.

Skjerf rundt tryne?
                Oslobajas

Comment

Sikkert ikke god grunn for deg, men for meg er det bare en impulshandling når jeg blir frustrert.

Trur han mener en stol som fløy fra en kamp ifjor. Snøen som falt i fjor... (det ble forresten tatt og straffet) så hvorfor dra det opp nå, er et godt spørsmål.
                  Oslobajas

Comment

Da synes jeg du skulle helle colabegeret over ditt eget hue for å kjøle deg ned!! Du skal vell ikke bestemme hvordan folk vil kjøle seg ned!
                    Hvis noen hadde helt ett beger cola i nakken din hver gang noen bak deg ble frustrert, tror jeg du hadde reagert negativt.
                    Hadde jeg fått ett beger i nakken så hadde jeg også reagert meget negativt!!!!

Drikke skal inntas med munnen, ikke kastes rundt selv om du står bakerst eller øverst i bennern og kan gjemme deg bak noen som er litt større enn deg sjæl!
                    Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Ok ok ok folkens!
                      jeg foreslår at alle tar et glass med vann over hodet nå, for denne diskusjonen er i overkant opphetet.

La oss bare være enige i at det er dårlig karma å kaste ting som ikke er tifo-relatert nedover tribunen, og så forsøke å bruke to sekunder ekstra før man bestemmer seg for å pælme noe mot gresset neste gang.

-Bingo
                      Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Originally posted by // haz View Post
                        ^åja, men daaaa er det jo greit dette er kanskje vanlig adferd for deg, men for oss uten adhd blir det kanskje litt spesielt at det er "ok" å rive opp et sete og kaste det rundt seg, fordi man "blir frustrert"! Prøv heller å prate om det, eller kjefte på dommeren...det er billigere og tryggere for oss alle.
                        Hakke sagt noe om at det er ok å rive opp et sete, tenkte på colabeger
                        Forøvrig har jeg ikke ADHD(aldri fått diagnosen ihvertfall).

Originally posted by cossie3 View Post
                        Trur han mener en stol som fløy fra en kamp ifjor. Snøen som falt i fjor... (det ble forresten tatt og straffet) så hvorfor dra det opp nå, er et godt spørsmål.
                        Tror han mener i år, siden han sa at setet ikke ble kastet i år.

Originally posted by arvegods View Post
                        Da synes jeg du skulle helle colabegeret over ditt eget hue for å kjøle deg ned!! Du skal vell ikke bestemme hvordan folk vil kjøle seg ned!
                        Hvis noen hadde helt ett beger cola i nakken din hver gang noen bak deg ble frustrert, tror jeg du hadde reagert negativt.
                        Hadde jeg fått ett beger i nakken så hadde jeg også reagert meget negativt!!!!

Drikke skal inntas med munnen, ikke kastes rundt selv om du står bakerst eller øverst i bennern og kan gjemme deg bak noen som er litt større enn deg sjæl!
                        Nå får du roa ned her, det er en markant forskjell på cola og vann. Hadde jeg fått et beger med drikken cola i nakken hadde jeg blitt irritert, ja. Vann, nei, jeg lo bare av det.

Greit at jeg sto fremst da, må ha vært en jævlig svær kar hvis jeg skulle gjemme meg bak han.

Comment

Originally posted by Bingokongen View Post
                          Ok ok ok folkens!
                          jeg foreslår at alle tar et glass med vann over hodet nå, for denne diskusjonen er i overkant opphetet.

La oss bare være enige i at det er dårlig karma å kaste ting som ikke er tifo-relatert nedover tribunen, og så forsøke å bruke to sekunder ekstra før man bestemmer seg for å pælme noe mot gresset neste gang.

-Bingo
                          Det var kaste-tifo ^^

Comment

Folk må vel få gjøre impulshandlinger så lenge det ikke skader andre(noe som jeg ikke ser ett beger med vann kan gjøre), så får dere som enten har lyst til å bli klanenpoliti gå å snuse på causual eller annet.

erru viff erru voff erru engamann

Comment

Snakka med en tromsø-supporter, og de hadde blitt spylt ned med vannslanger for å få kjølt seg ned.. så slutt og syt

Comment

de vannslangene var sentrale i et segment i sporten da de oppsummerte runden, en dame som fikk spruten rett i tryne, saktefilm med gomusikken i bakgrunnen... skikkelig sommerstemning
                                That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Working...
                                X