Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bendit øvre = klansfelt, eller?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bendit øvre = klansfelt, eller?

Trodde Bendit øvre var forbehold Klanen, og at feltet derfor skulle holdes fritt for de stygge rød draktene, i dag...

Correct me if I wrong...

Må si at Scousere blandt de vakre blå ødela en del i dag!

bønder hele gjengen,særlig oslo folk som flyr rundt med de stygge draktene,flytt til england bønder.glad jeg ikke var der og så den latterlige gjengen

Comment

Kjente jeg blei varm innvendig når jeg så flere sitte på F/G med rød drakt.. Ikke varm på en god måte altså.

Comment

Så enig så enig. Hadde dette vært en Champions League kamp skulle vi ha latt noen rød drakter blande seg med den vakre blå drakta? Klansfeltet er for Vålerenga og kun det.

Comment

håper det ble syngi mot disse.

Comment

They were to many

Comment

if you cant beat them join them

Comment

Originally posted by Raven View Post
                Trodde Bendit øvre var forbehold Klanen, og at feltet derfor skulle holdes fritt for de stygge rød draktene, i dag...

Correct me if I wrong...

Må si at Scousere blandt de vakre blå ødela en del i dag!

Jeg trodde vi hadde 7-800 Klansmedlemmer.Hvor f... er det blitt av Klanen i dag?Solgt seg som ei hore?
                [url]www.fkvelez.net[/url] / [url]www.redarmy-mostar.com[/url] / [url]www.bhfanaticos.com[/url]

Comment

var jo faen meg rødt over hele bredden også...stod de faste på bredden i VG idag ? .....Gaza hørtes godt idag, godt jobba folkens....

red is for wankers......

Comment

De fleste kom jo vel egentlig ikke for å se på Vål'enga idag.. hehe tror ikke det var meninga at Vestbredden skulle være så blå som vanlig Syns ikke det er så farlig, var treningskamp. Vi ga fra oss bra med lyd, tjente masse penger
                    KOM IGJEN ENGA

Comment

Originally posted by Balkan boys View Post
                      Jeg trodde vi hadde 7-800 Klansmedlemmer.Hvor f... er det blitt av Klanen i dag?Solgt seg som ei hore?
                      Jeg for min del gadde ikke betale 250 spenn, eller hva det var, for å se en treningskamp mot et lag som er like spennende for meg som odd.

Comment

Hvorfor i helvete skulle jeg betale 250 spenn for å se denna ubetydelige kampen?
                        Trengte man inntekter (hvor mye kan man tjene? Liverpool kom ikke gratis, det er sikkert) så var det sikkert kjærkomment, ellers er det bare tull.

Skjønner du begrepet du selv bruker? Åssen i huleste kan vi ha solgt oss her? At mange valgte å bli hjemme sier vel heller noe om at vi ikke selger oss...

Comment

Var nok sikkert mange som holdt seg hjemme på grunn av diverse ting også.
                          Men skal nok ikke se bort fra at en del Vålerenga supportere, med en liten kjærlighet til liverpool satt der. Men hva gjør vel egentlig det.
                          Hadde det vært United dem hadde spilt mot så skal man ikke se bort i fra at jeg hadde stått på F/G med united drakt Så lenge man er Vålerenga supporter å synger, så er det jo ingen som klager på om du kommer i rosa lacoste skjorte å pannebånd,fremfor en Vålerenga drakt eller genser.

Comment

Originally posted by Grim View Post
                            Jeg for min del gadde ikke betale 250 spenn, eller hva det var, for å se en treningskamp mot et lag som er like spennende for meg som odd.
                            Enig med deg.Jeg har aldri sett en engelsk fotball kamp før,og veit ingenting om liverpool.
                            Må innrømme jeg angra litt når jeg hadde satt meg i go stolen og hørte Vålenga sanga fra klanen men.

Comment

Det var èn Vålerengatribune og det var Gaza. Så og si alle tilstedeværende fra Vestbreddens syngende sto i Gaza. Og ja, vi blei stadig vekk lurt av at Gaza kun synger sangende to ganger, mens vi fra Vestbredden repeterer èn ekstra gang.

Det var forøvrig moro å få til Norway Cup-klassikeren "Alle er her for å se på Vål'enga". Den synges jo stort sett bare mot lag som Mathare Utd, Pequeninos do Jockey, Chivas Mexico og Liverpool. Små ubetydeligheter der alle tilskuerne egentlig har en drøm om å få oppleve ekte øsktantstemning, altså Vålerenga.

Synes forøvrig synginga var veldig bra i går. Spesielt bra når vi ødela You never walk alone og beviste at gabardinmannen hadde rett i sine utspill før kampen.
                              in Absinthia

Comment

Working...
                              X