Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bendit øvre = klansfelt, eller?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by olenga View Post
    trodde vestbredden også bare var klanstribune jeg, men mot fredrikstad så jeg 5-6 stk fredrikstad suportere på vestbredden.
    hva faen gjorde de der?
    F*** - nå må vaktene skjerpe seg. De kan jo ikke slippe inn motstandernes supportere på Gaza eller Bredden - det er jo å be om å få bråk - uavhengig om det er Liverpooldrakt, LSKdrakt eller Fredrikstaddrakt. Nå må f*** meg vaktene gjøre jobben sin før det smeller!
    Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Originally posted by Reflektor View Post
      Da håper jeg for din del at du ikke har noe uoppgjort med noen på Balkan. Kan jo tyde på at du selv kjører dobbelt.

Å joda,jeg har masse uoppgjorte ting,men det trenger du ikke å bekymre deg for.Har alltid klart meg fint.
      Hva ifølge deg tyder på at jeg kjører dobbelt?
      [url]www.fkvelez.net[/url] / [url]www.redarmy-mostar.com[/url] / [url]www.bhfanaticos.com[/url]

Comment

Jeg kommer fra en annen fotballkultur og jeg lover deg at det ville ha vært din siste fotballkamp du så i ditt liv om du hadde tatt på deg en annen fotballdrakt enn den du er oppvokst med.
        Det var vel bare denne kommentaren i kombinasjon med avataren din siden du er VIF supporter. Lurte på om det å "konvertere" til VIF ville være et problem i Bosnia? Tenkte at Mostar boys hadde noe med et Bosnisk lag å gjøre. Etter å ha søkt på nettet er jeg usikker på om avataren din har noe med Bosnisk fotball å gjøre i det hele tatt. I så fall er poenget mitt borte
        Seriemester 2005

Comment

Originally posted by Reflektor View Post
          Det var vel bare denne kommentaren i kombinasjon med avataren din siden du er VIF supporter. Lurte på om det å "konvertere" til VIF ville være et problem i Bosnia? Tenkte at Mostar boys hadde noe med et Bosnisk lag å gjøre. Etter å ha søkt på nettet er jeg usikker på om avataren din har noe med Bosnisk fotball å gjøre i det hele tatt. I så fall er poenget mitt borte

Det er omstendigheter som gjør at jeg er her og at VIF falt i mitt hjerte.Det kan vi snakke om en annen gang.

Du har misforstått meg litt.Å "konvertere"til VIF har aldri vært et problem i Bosnia.Det er veldig mange supportere fra Bosnia,særlig fra Mostar som heier på Vålerenga.Poenget mitt var at hvis du er født og oppvokst i Oslo og heier på Vålerenga så skal du ikke heie MOT dem uansett hvem de spiller mot,om de spiller tom.mot familien din.Jeg reagerte bare på at det var maaange Vålerenga supportere som heiet MOT VIF.Det hadde aldri skjedd f.eks.i Mostar.At jeg heier mot Velez???Sorry, det er helt utenkelig for meg.
          [url]www.fkvelez.net[/url] / [url]www.redarmy-mostar.com[/url] / [url]www.bhfanaticos.com[/url]

Comment

Originally posted by Balkan boys View Post
            Det er omstendigheter som gjør at jeg er her og at VIF falt i mitt hjerte.Det kan vi snakke om en annen gang.

Du har misforstått meg litt.Å "konvertere"til VIF har aldri vært et problem i Bosnia.Det er veldig mange supportere fra Bosnia,særlig fra Mostar som heier på Vålerenga.Poenget mitt var at hvis du er født og oppvokst i Oslo og heier på Vålerenga så skal du ikke heie MOT dem uansett hvem de spiller mot,om de spiller tom.mot familien din.Jeg reagerte bare på at det var maaange Vålerenga supportere som heiet MOT VIF.Det hadde aldri skjedd f.eks.i Mostar.At jeg heier mot Velez???Sorry, det er helt utenkelig for meg.
            her er jeg enig med deg balkan B.
            for det er flaut å se, vål'enga supportere stå der med LFC drakt, synge mot klanen, pipe mot "egne" spellere.
            jeg så heldigvis kampen på tv.
            jeg kunne ALDRI stått med et anna lags drakt, sjøl om de hadde møtt enga. For meg er det bare vålerenga som betyr noe. de andre laga som jeg holder med har bare mine sympatier.

men her beviser bare det norske folk sitt svik mot moderlandet og "laget" man liksom skal elske her hjemme.

dere er hva jeg kaller BØNDER, finn dere en anna klubb å svært
            Lillebror
            Året rundt med Vål'enga
            OSLO BAJAS

Comment

Tilbake til topic....

Originally posted by Raven View Post
              Til kvartfinalen i Cupen er Vestbredden felt f/g og Gamle Konge forbeholdt sesongkortholdere, i følge denne "artikkelen": http://klanen.no/billettinfo/billett..._17_8_kl_16_00

Var akkurat i Sjappa og kjøpte billetter til Vestbredden Felt F og ble spurt om medlemskort.

Hvorfor blir det ikke sjekket om man faktisk har sesongkort og "krav" på disse plassene??
              Kanskje ikke så rart at bortesupportere klarer å snike seg inn på klansfeltene...

Comment

Working...
              X