Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Parkering ved Briskeby

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reflektor
    replied
    Takk til dere som gav råd. Tok sjansen likevel. Kan fortelle dere at jeg mistet flyet, men fikk tatt ett kl 23.40. Ble i det minste et par timer kortere opphold i Bergen

Leave a comment:

• Bohem1
    replied
    Originally posted by Reflektor View Post
    Noen som tør anslå hvor lang tid man bruker fra Hamar til Gardemoen etter kamp? Må rekke et fly kl 21.25. Er det gjennomførbart?
    Hvis du bare har med håndbagasje, så sjekker du inn nå på nettet(da trenger du bare å være ved utgangen 21:05). Hvis du parkerer i parkeringshus nr. 10, så er det bare 3 minutt å gå til innsjekkingen. Søndag rundt klokken 20:00 må du regne med at køen går i 65 i snitt. Det vil si at du bruker ca 1 time. Hvis det alt går etter planen, så vil det akkurat gå - men det er ikke noe jeg anbefaler..

Ellers, så gleder jeg meg masse til kampen - er helt sikker på seier!

Leave a comment:

• engaandy
    replied
    Ok. Takk for tips. Blir vel å parkere ved vikingskipet.

Leave a comment:

• Pondus
    replied
    Noen som tør anslå hvor lang tid man bruker fra Hamar til Gardemoen etter kamp? Må rekke et fly kl 21.25. Er det gjennomførbart?
    Det går garantert ikke, får satse på at vi leder med et par mål sånn at du kan forlate briskeby før 2030.

Leave a comment:

• loco
    replied
    Kommer helt an på trafikken og eventuell kø. Regner med at det er mange på vei hjem fra ferie denne dagen, og etter Kolomoen er det ofte rimelig kokkos. Jeg for min del hadde /ikke/ tatt sjansen.

-jørn-

Leave a comment:

• Reflektor
    replied
    Hamar- Gardemoen.

Leave a comment:

• Pyro-fan
    replied
    haha sikkert mulig det. Mener å huske at vi kjører forbi briskeby til å fra hamar ol-amfi å at Maxi ligger sånn midt i mellom.
    Men kan jo ikke si at stedsansen min er på topp på hamar.
    Ei heller i påvirket tilstand.
    Vet egentlig bare hvor ishallene og schell huset er (var) Fins det lenger ?

Leave a comment:

• Pondus
    replied
    Originally posted by Pyro-fan View Post
    Kan vel parkere på Maxi. Er vel ikke så langt unna heller om jeg ikke husker helt feil :S
    Tror du tenker på avstand til ishallen, fra Maxi til Briskeby er det minst 3-4 kilometer HamKam sine hjemmesider sier man kan parkere i byen, og jeg tror man lett kan finne parkering nærme uten å parkere ved Vikingskipet.

Leave a comment:

• stianbek
    replied
    Da kan du likesågodt parkere ved OL Amfien, like langt å tråle over hele byen og enda mindre bil..

Parker ved vikingskipet vil jeg anbefale, kanskje prøvd deg på cc om du er veldig tidlig ute. Blir 5 min å gå uansett hvor du parkerer.

Leave a comment:

• Pyro-fan
    replied
    Kan vel parkere på Maxi. Er vel ikke så langt unna heller om jeg ikke husker helt feil :S

Leave a comment:

• Morrison
    replied
    Vikingskipet

Det er en stor parkeringsplass ved Vikingskipet - det tar i overkant av 5 minutter å gå til stadion derifra.

Leave a comment:

• engaandy
    started a topic Parkering ved Briskeby

Parkering ved Briskeby

Er det noen som veit hvordan det er å parkere i nærheten av Briskeby stadion?
Working...
X