Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hva skal man gjøre?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hva skal man gjøre?

Jeg lurer på hva dere synes man skal gjøre når laget presterer sånn som det har gjort hittil i år (med visse unntak). Skal vi stå å applaudere og støtte spellera hver gang de driter seg ut, eller bør man vise at man er misfornøyd. I såfall hvordan?
    Felt E

La oss gjøre som Bad Blue Boys (Dinamo Zagreb) gjorde. Når en spiller hadde prestert dårlig, storma et par av dem treninga og reiv av alle klæra til spilleren som hadde spillt dårlig. Knuste bilene til spillerne som presterte dårlig gjorde dem også.

Comment

Det er vanskelig å si, jeg tror og håper at spillera skjønner at vi er skuffa, når de sjøl føler at de ikke har fått ut sitt eget og lagets potensiale.
      Ergo kanskje ikke noe vits å gni det inn med div. "aksjons-lignende" greier.

Du kan velge å gå med en gang når kampen er ferdig, uten å "hylle" laget. Det er vel en slags form for stille protest.

Jeg vet at enkelte lags supp. vinker med hvite kluter/filler når de vil sparke trener'n (FCB) bl.a. og at i noen land snur supp. ryggen til laget etter kamp, men sånne ting synes jeg er for drøye..

Men du velger sjøl hva du mener er "din" protest..Men i mine øyne er det å gå med en gang fløyta høres greit nok.

Comment

Originally posted by sidekick View Post
        La oss gjøre som Bad Blue Boys (Dinamo Zagreb) gjorde. Når en spiller hadde prestert dårlig, storma et par av dem treninga og reiv av alle klæra til spilleren som hadde spillt dårlig. Knuste bilene til spillerne som presterte dårlig gjorde dem også.
        Ut ifra dine holdninger i tidligere tråder etc på dette, vårt kjære forum, så er jeg ikke det minste overrasket over at du klarer å lire av deg en slik idiotisk aksjonsform.

Tar selvfølgelig forbehold om at du skriver det med et glimt i øyet men frykter dessverre det verste i ditt tilfelle. Hvis det var med et glimt i øyet beklager jeg men anbefaler deg å klikke ved et av ansiktene til høyre for der du skriver.

Du gir gang etter gang uttrykk for at du bifaller gjerne litt voldslignende tilfeller(du har ihvertfall vondt for å se noe galt i det). Nå plusser du på med litt hærverk. Gratulerer!!!

Har spillerne spillt ræva så gjør jeg som Dust skriver - jeg bare går.
        BlippBlipp

Comment

Problemet med å bare gå er at det gjør omtrent hele stadion uansett.
          Snur spillerne ryggen hvis jeg føler det er rett, enkelt og greit, men går aldri tidlig.

Comment

Originally posted by Ossunt View Post
            Problemet med å bare gå er at det gjør omtrent hele stadion uansett.
            Snur spillerne ryggen hvis jeg føler det er rett, enkelt og greit, men går aldri tidlig.
            Ikke undervurder kraften i det, hvis alle går med en gang uten å klappe etc.
            Tipper det er forståelig hvis stadion omtrent er tømt før spillera har kommet seg inn i tunnelen..
            Og det var aldri snakk om å gå tidlig da, men når fløyta går, 90 +..!!

Comment

Originally posted by Dust View Post
              Ikke undervurder kraften i det, hvis alle går med en gang uten å klappe etc.
              Tipper det er forståelig hvis stadion omtrent er tømt før spillera har kommet seg inn i tunnelen..
              Og det var aldri snakk om å gå tidlig da, men når fløyta går, 90 +..!!
              Tidlig som jeg tenkte på var når dommern blåste av kampen. Prøver å alltid bli igjen litt, om jeg synger eller om jeg står med ryggen til.
              Problemet med å få alle til å gå tidlig er at det vil alltid være noen med gammeldags holdninger som tilsier at man skal stå der igjennom tykt og tynt. Er stadion tømt før spillerne går av banen, så er det bra. Men hvordan skal man få til det?

Comment

Ja, la oss bli rabiate alle mann!
                Bojan skal faenmeg få for at han ikke putta på de 4 minuttene han var på !!!

Spik-ker et balltre med en gang jeg...

Men nei. Egentlig har vi ikke det, og ikke synes jeg vi skal få det heller. Vi er på samme laget alle mann, eneste vi kan og/eller bør gjøre er å chante på "Blø for enga!"
                Det gir et bra nok uttrykk for vår missnøye blandt alle spillerene på matta. Det skal jeg garantere deg.
                Selv er jeg glad den bare har blitt brukt et fåtall ganger hittil i sesongen.

Når det gjelder kamma, var vi egentlig suckysucky 'bare' de siste 15/20 minuttene av kampen. Det grenset nesten til bruk av "Blø for enga!" men ikke helt der. Resten spilte vi greit.

Jeg husker kampen i år hvor vi rett og slett krøp etter ballen i de første 70 minuttene. Da var "Blø for enga!" gjeldende. Og det var tydelig at spillerene skjønte de skuffet, og de tok grep som snudde spillet.

Når det gjelder å åpenlyst "svikte" spillerene på matta, er jeg helt imot. Jeg vil heller være spilleren som smeller med skapet og kjefter i 5 minutter, enn å være en som tar tingene sine og stikker før de andre er ferdige i dusjen. Hvilke tanker sitter en igjen med hvis eks. Perkins bare tok bakveien og ikke lot seg høre fra før neste trening? Blir for dumt og barnslig.
                Det beste er å vise at vi på tribunen, den tolvte mann, var den beste spilleren og ikke har tenkt å slutte med det.

Vi er tross allt supporterene, det fører med seg mye ansvar.

-Bingo
                Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Originally posted by skogis View Post
                  Ut ifra dine holdninger i tidligere tråder etc på dette, vårt kjære forum, så er jeg ikke det minste overrasket over at du klarer å lire av deg en slik idiotisk aksjonsform.

Tar selvfølgelig forbehold om at du skriver det med et glimt i øyet men frykter dessverre det verste i ditt tilfelle. Hvis det var med et glimt i øyet beklager jeg men anbefaler deg å klikke ved et av ansiktene til høyre for der du skriver.

Du gir gang etter gang uttrykk for at du bifaller gjerne litt voldslignende tilfeller(du har ihvertfall vondt for å se noe galt i det). Nå plusser du på med litt hærverk. Gratulerer!!!

Har spillerne spillt ræva så gjør jeg som Dust skriver - jeg bare går.
                  Huff.. Du trodde faktisk jeg mente det, jaja.....

Comment

Huff.. Du trodde faktisk jeg mente det, jaja.....
                    Som jeg så ømt og forsiktig som mulig prøver å fremheve i innlegget mitt tar jeg hensyn til det faktum at du kanskje bare tuller litt. Bruk da gjerne disse smilefjesene hvis du gidder. Det kunnne jo vært moro og se fra din side

Du har jo endel utsagn fra andre tråder her på forumet(nei gidder ikke liste alle trådene - faktisk ingen) hvor du hele el nesten hele tiden tar de som bedriver faenskap i forsvar.

Selv er jeg ikke så opptatt av pøbelgutter i halvdyre merkeklær og evt hva av "urettferdighet" disse måtte avstedkomme. Er mer opptatt av at den "jevne supporter" skal ha det hyggelig på kamp.

Det håper jeg også du er. Jeg bare kommenterer det på en ærbødig måte....
                    BlippBlipp

Comment

Working...
                    X