Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rosenborg borte - BUSSTUR

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rosenborg borte - BUSSTUR

Det er satt opp 2 alternativer til Trondhjemsturen:

1) avreise fra Bohemen lørdag 30/8 kl 0900, hver enkelt fikser overnatting selv, hjem etter match søndag

2) avreise fra Bohemen søndag 31/8 kl 0800, hjem etter match

PRIS: 500,- pr hue

Sjappa/Tour de Klanen setter STOR pris på om folk bestemmer seg allerede nå, og tar kontakt med Sjappa på ett eller annet vis for å melde seg på. Slik får vi med oss flest mulig oppover, og slipper avbestillinger av busser i siste liten.
    Ring 23 31 01 70, send mail til vifshop[att]online[dått]no eller stikk innom oss.

http://www.klanen.no/turer/tour_de_k...en_av_sesongen
    - Such is life -

når er bussen på alt2 tilbake igjen i oslo? (klokkeslett)
    Syng Høyt, Syng Stolt, Syng Vålerenga Til Du Dør!

Comment

Den er tilbake i Oslo sånn rundt 05.30 tenker jeg. Tar vell 7 timer fra bartebygda til Oslo!

Comment

bra da rekker jeg skolen dagen etter! deilig da blir det kanskje trondheims tur på meg!
        Syng Høyt, Syng Stolt, Syng Vålerenga Til Du Dør!

Comment

Originally posted by toni View Post
          bra da rekker jeg skolen dagen etter! deilig da blir det kanskje trondheims tur på meg!

Man har lov å skulke skolen for å dra på engakamp. Det sa min mor.

Comment

Originally posted by enga View Post
            Man har lov å skulke skolen for å dra på engakamp. Det sa min mor.
            Ikke hør på det morra di sier, enga, morra di er ei ku!
            Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Hadde det ikke vært mulig å latt en buss dra ved midnatt?
              Er litt dumt for vi som skal på kick off'n på Jordal. Så hadde det vært kanon å hatt en buss som gikk 00:30 eller 01:00.
              Ser at support går allerede klokken 20 på lørdags kvelden :s

Comment

Originally posted by Pyro-fan View Post
                Hadde det ikke vært mulig å latt en buss dra ved midnatt?
                Er litt dumt for vi som skal på kick off'n på Jordal. Så hadde det vært kanon å hatt en buss som gikk 00:30 eller 01:00.
                Ser at support går allerede klokken 20 på lørdags kvelden :s
                Er vel bedre å sove ut etter kick-offen i egen seng, og så sitte og humpe på bussen som går kl. 0800? I stedet for å komme frem til Trheim kl. 07 om morran, og så gå rundt hele søndagen i bartebygrenda?
                Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Litt OT! Har ikke vært så mye på bortekamper. Men det jeg lurer på er.

Jeg kommer til å kjøre selv opp til bartebyen, men kjøper jeg billetter i sjappa eller der oppe?

Comment

Originally posted by enga View Post
                    Litt OT! Har ikke vært så mye på bortekamper. Men det jeg lurer på er.

Jeg kommer til å kjøre selv opp til bartebyen, men kjøper jeg billetter i sjappa eller der oppe?
                    I Sjappa. Ligger info ute på toppen av denne tråden blant annet

Comment

Originally posted by Pyro-fan View Post
                      I Sjappa. Ligger info ute på forumet til sjappa om biletter

Da blir det er tur til sjappa imorra!

Comment

Jeg skal på kamp og bor i bartland for tida.
                        Fikk beskjed om å kjøpe billett utafor bortetribuna halv 7, noen som kan bekrefte det?
                        Og noen som har en anelse om hvor mange som blir lagt ut der?
                        He who sleeps the day away, lives to sleep another day

Comment

Originally posted by mixmaster View Post
                          Jeg skal på kamp og bor i bartland for tida.
                          Fikk beskjed om å kjøpe billett utafor bortetribuna halv 7, noen som kan bekrefte det?
                          Og noen som har en anelse om hvor mange som blir lagt ut der?
                          Jeg fikk samme beskjeden. "Kom til inngangen halv 7, så får du billett". Glemte så klart å spørre hvilken inngang, men det er vel den på baksida? Hvor mange som blir lagt ut vet jeg ikke, men jeg skal ihvertfall ikke komme etter halv 7, sånn i tilfelle...

Comment

Originally posted by Morty View Post
                            Jeg fikk samme beskjeden. "Kom til inngangen halv 7, så får du billett". Glemte så klart å spørre hvilken inngang, men det er vel den på baksida? Hvor mange som blir lagt ut vet jeg ikke, men jeg skal ihvertfall ikke komme etter halv 7, sånn i tilfelle...
                            Hu sa det var ved inngangen bak, så er vel den som ikke er mot sentrum antar jeg, da sees vi nok noen folk i kø =)
                            He who sleeps the day away, lives to sleep another day

Comment

Takk!

Jeg vil takke for en hyggelig busstur (Glenn Russel var til stor hjelp uti de små nattetimer),

og en spesiell takk til gutta boys som var med og bar pils opp og ned fra klanskontoret og inn og ut av bussen. Godt jobba!

Jostein
                              -turgruppa

Comment

Working...
                              X