Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Flytte klanen til en tribune?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg syns det er en veldig grei ordning at sangene startes fra bak på F/G, da er det lett for E-F/G-H og hive seg på. Virker som mange andre syns det er en god idé å, siden sanger som blir starta andre steder som oftest ikke kommer i gang. Virker for med som at det å samle klanen på en tribune er en litt lost case. For det er ingen som blir tvunget til å stå på det ene eller andre stedet. Det velger man fritt selv, og hadde alle hatt lyst til å stå på samme sted, hadde de gjort akkurat det! Synes det er bra at vi har to forskjellige tribunestiler å velge mellom, for min del passer gaza best. Men jeg tror også at jeg har en litt annen oppfatning om 15-20 år, og kanskje ønsker en noe roligere kampopplevelse.

Vi burde heller bruke mer energi på å få flere av de som sitter på gaza nedre til å komme opp til oss!

Comment

Originally posted by vif-cb View Post
      Jeg syntes det er på full tid å ta opp denne tråden igjen. Jeg syntes det er på tide at klanen prøver noe nytt. Sikkert mange som blir irriterte over dette innlegget. Men jeg føler klanen har et potensiale vi langt ifra har fått ut. Og derfor prøver jeg å få igang denne diskusjonen igjen.

Jeg har sett på bilder av bredden fra 2004-2008. De to siste årene har det blitt færre og færre supportere. Denne sesongen skulle vi dele inn tribunen i to deler: for sittende klansmedlemmer, og stående. På den sittende delen har vi ikke solgt mange billetter per kamp, mens den stående er langt fra fylt opp.Jeg veit ikke hvordan supporter kulturen er på bredden? jeg står selv i bend it, men ut ifra hva jeg leser på forumet er ikke mange spesielt fornøyde med stemningen. Og det ser ikke veldig bra ut med en halvfull tribune. Så vi kan vel alle si at det nye opplegget for bredden ikke har vært noen stor suksess i år? Denne sesongen er det ikke mange ganger det har vært utsolgt i bend it svingen heller. Noe av årsaken er nok fordi mange har flyttet over til VG øvre. Jeg føler selv at stemningen i bend it svingen overdøver det som skjer på bredden. Mer trykk, mer sang og flere folk.

Hvis vi skulle bytte tribune må vi velge mellom bredden eller bend it. Da vil det sikkert bli mange diskusjoner om hvem som vil stå hvor? Bredden er en lang tribune, med plass til ca. 3500? Hvor lett er det å få med alle, slik at vi blir samstemte når tribunen strekker seg over 100 m? Det er i mine øyne helt håpløst. Det vi evt kunne gjort er å innføre trommer, da kunne folk kjent igjen sanger, og holdt takten med hjelp av den. Men med det ant vi har idag, blir vel bredden litt i det minste laget? Vi må hele tiden prøve å utvikle oss som supportere, og hvis medlemsmassen blir utvidet har vi ikke plass til fler på den tribunen.

Min mening er at klanen bør flyttes til colasvingen. Bruke både nedre og øvre tribune. Disse to tribunene er så og si sammen, ingen etasjer mellom dem, og det vil være lett å videreføre sangne fra øvre til nedre tribune. Bruker vi alle de midterste feltene( ikke svingene) vil jeg tippe vi kan få samlet sammen 4500 supportere. og da har vi enda svingene igjen, for de som vil prøve seg på sangtribunen. Da har vi muligheter til å rekrutere flere supportere.

Hvis vi skal få til denne ordningen, må vi få normale priser på postbanken nedre. Og klanen kun i bend it. Da må de som absolutt ikke vil flytte fra bredden ta et valg: om de vil støtte klanen med sang, eller bli en vanlig supporter på langsiden. Sånn er det bare... man skal ikke få goder, utenom å bidra.
      Klanen burde aldri ha delt seg!
      Bare se stemningen/trøkket vi lagde under Cupfinalen!!!

Comment

Working...
      X