Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvem skal klanen se opp til??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Johannes View Post
    til dere som mener vi er nordens beste,http://www.youtube.com/watch?v=xRELo...eature=related

De som mener Klanen er nordens beste, følger ikke med i timen. Ola sluker rått den påstanden, men realiteten er en helt annen.

Visste ikke at "Vi skal voldta deres horer" og "I Oslo by" er Bajen-sanger, så bra.

Klubben og Klanen har sagt at de ikke ønsker liv på tribunen som skiller seg fra hvordan Ola Nordmann ser på tribuneliv, og vi ser hva det er blitt til. Kampene mot Glimt og Godset er de verste kampene stemningmessig i mine 12 år med Enga.
    Vålerengas største tribunelegende - Jørund Smedhus

Comment

vi skal voldta er rip of fra hammarby, i oslo by er pao sin sang som hele europa har kopiert

Comment

problemet er ikke ledelsen i Klanen,men medlemsmassen som på død og liv ikke vil hoppe,synge,flagge i nevneverdig grad

Comment

problemet er ikke ledelsen i Klanen,men medlemsmassen som på død og liv ikke vil hoppe,synge,flagge i nevneverdig grad

Jeg har hørt at det er noen i medlemsmassen som faktisk er på fotballkamper for å SE kampen! Faens bønder, kast dem ut sier nå jeg.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
            Jeg har hørt at det er noen i medlemsmassen som faktisk er på fotballkamper for å SE kampen! Faens bønder, kast dem ut sier nå jeg.
            Er ikke nødvendig å kaste dem ut, men det går ann å plassere folk etter interesse? Mange forslag til hvordan man kan gjøre det...
            IKAROS

Comment

det er mulig og SE kampen selv om man er aktiv på tribunen

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                Ser fint når jeg hopper, synger og flagger.. Samme om personene foran meg gjør det, sikten blir noe redusert men ser da fortsatt

og skal dem bare se kampen uten å synge eller noe(her regner jeg også de som kun er med på 3-4 sanger iløpet av en kamp), hva faen gjør dem i F/G?

Comment

Ser det er mange negative reaksjoner på det her, noe som er ganske dumt.
                  Det jeg mener er hvertfall at klanen ikke har vært flinke nok til å "fornye" seg. Vi trenger å fornye oss, komme med nye ideer, nye metoder for å kunne trone på supportertoppen i Norden. Organisasjoner som ikke fornyer seg, vil aldri bli en suksess.
                  Et lite eksempel som kanskje ikke er det beste er kirken. Tenk på hvor stor makt kirken hadde før i tiden, i forhold til den posisjonen de har i dag.
                  Dette er rett og slett for at de ikke har fornyet seg.
                  Kort oppsumert: De siste årene har ikke klanen vært flinke nok til å komme med nyvinninger. Vi har stort sett de samme metodene vi hadde for 4-5 år siden.
                  Que Sera Sera

Comment

til dere som mener vi er nordens beste,http://www.youtube.com/watch?v=xRELo...eature=related
                    Flere i Sverige som ligger milevis over oss..

http://www.svenskafans.com/fantv/clip.asp?id=6669
                    For the fashion and the passion

Comment

nei veit men jeg synes vi begynner og komme oss i gaza,det synges nå lenger og lenger ut på sidene,så potensialet er der for og bli bedre men de største i sverige kommer vi aldri til og bli bedre en,vi er ikke nok folk rett og slett.

Comment

Working...
                      X