Originally posted by Pyro-fan
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Møt opp til SEMIFINALE!
Collapse
X
-
-
Originally posted by vif-cb View Postså du skal ikke på en evt cupfinale? jaja, din prioriteringkos deg med hockyen i vinter.
Men skjønner ikke hvorfor man skal ta det opp som en problemstilling når det ikke blir noen cupfinale
Comment
-
-
Originally posted by Pyro-fan View Postleste du? Hvis cupfinalen kræsjer med en hockeykamp så ja da blir det hockey.
Men skjønner ikke hvorfor man skal ta det opp som en problemstilling når det ikke blir noen cupfinale
Comment
-
-
Originally posted by vif-cb View PostPositiv til Vålerenga fotball du... kanskje like greit at du holder deg til hockyen.
vi er like positive til fotball som hockey, men vi prioriterer hockey framfor fotball, fordi vi veit vi slipper å se 20-30 min uten at det skjer noe. det opplever man aldri på isen.
men blir det cupfinale, så starter den klokka 13.00 og en evt kamp på jordal begynner 17.00 så man går ikke glipp a så mye.
glemmer aldri 1997 hvor vi møtte godset i finalen på ullevål, etter å ha nedstabla de få fra drammen, bar det ned på jordal mot TIK, der vi nedstabla dem også. for hockeygutta syntes det var fett med gull i fotball, så de ville ikke ødelegge dagen til de som møtte opp på jordal
hadde vært fint om folk kom noen turer innom jordal i vinter, for å holde stemmen ved like..
ære være HELE vålerengens idrettsforeningLillebror
Året rundt med Vål'enga
OSLO BAJAS
Comment
-
Den trofaste skare ser vi vel i europacup-kvalifiseringene mot lag som Flora, Akranas osv. Er vel ca. 4-5000 trofaste som dukker opp på hver hjemmekamp. Man skal også huske at mange klansmenn/kvinner bor et stykke fra Ullevaal stadion. Selv bodde jeg i ondskapens akse (Hamar) i altfor mange år. Da var det ikke alltid jeg hadde muligheten til å være til stede.Felt E
Comment
Comment