Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Møt opp til SEMIFINALE!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pyro-fan View Post
    Dessuten så tror jeg ikke det hjelper at dere prøver å tvinge folk på kamp.
    Akkurat som det ikke hjelper å "true" folk på hockeykamp...

Comment

Jeg har ikke kjøpt billetter til kampen ennå og det har ingen jeg pleier å dra med heller.

Med vi skal SELVFØLGELIG på kamp og kjøper billetter denne uka.
      EVIG VIF

Comment

Jeg skal på ullevaal ja. Blir mest sannsynlig den siste fotball kampen i år.
        Fotball kamper som kræsjer med hockey blir veldig lett nedprioritert
        så du skal ikke på en evt cupfinale? jaja, din prioritering kos deg med hockyen i vinter.

Comment

Originally posted by vif-cb View Post
          så du skal ikke på en evt cupfinale? jaja, din prioritering kos deg med hockyen i vinter.
          leste du? Hvis cupfinalen kræsjer med en hockeykamp så ja da blir det hockey.
          Men skjønner ikke hvorfor man skal ta det opp som en problemstilling når det ikke blir noen cupfinale

Comment

Men skjønner ikke hvorfor man skal ta det opp som en problemstilling når det ikke blir noen cupfinale

Kan du ikke holde den jævla pessimismen din for deg sjøl? Alle veit hvor du står og hva du mener - vi behøver ikke høre det i hver eneste tråd.

Comment

leste du? Hvis cupfinalen kræsjer med en hockeykamp så ja da blir det hockey.
              Positiv til Vålerenga fotball du... kanskje like greit at du holder deg til hockyen.

Comment

Positiv til Vålerenga fotball du... kanskje like greit at du holder deg til hockyen.
                Mye å være positiv for når Lsk er 2 poeng bak oss. Og vi ser dypet og kvallikstreken rett foran nesa.
                og 5 meter ned står hønefoss,start,odd å vinker

Comment

ja vi som er mer punch på hockey, holder oss som regel på jordal.
                  vi er like positive til fotball som hockey, men vi prioriterer hockey framfor fotball, fordi vi veit vi slipper å se 20-30 min uten at det skjer noe. det opplever man aldri på isen.

men blir det cupfinale, så starter den klokka 13.00 og en evt kamp på jordal begynner 17.00 så man går ikke glipp a så mye.
                  glemmer aldri 1997 hvor vi møtte godset i finalen på ullevål, etter å ha nedstabla de få fra drammen, bar det ned på jordal mot TIK, der vi nedstabla dem også. for hockeygutta syntes det var fett med gull i fotball, så de ville ikke ødelegge dagen til de som møtte opp på jordal

hadde vært fint om folk kom noen turer innom jordal i vinter, for å holde stemmen ved like..
                  ære være HELE vålerengens idrettsforening
                  Lillebror
                  Året rundt med Vål'enga
                  OSLO BAJAS

Comment

Den trofaste skare ser vi vel i europacup-kvalifiseringene mot lag som Flora, Akranas osv. Er vel ca. 4-5000 trofaste som dukker opp på hver hjemmekamp. Man skal også huske at mange klansmenn/kvinner bor et stykke fra Ullevaal stadion. Selv bodde jeg i ondskapens akse (Hamar) i altfor mange år. Da var det ikke alltid jeg hadde muligheten til å være til stede.
                    Felt E

Comment

Jeg skal til Sjappa den uka som kommer nå og kjøpe !
                      KOM IGJEN ENGA

Comment

Working...
                      X