Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Et ønske til Jul...eller noe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Et ønske til Jul...eller noe

I disse nedgangstider er det lett å svartmale situasjonen, men det er vel at for tiden så er vi i et sort hull. Kan vi få ett nytt big bang? Vi trenger "bare" å vinne alle de resterende kampene som til slutt kanskje resulterer i en sesong midt på tabellen. Nedrykk ville vært katastrofalt, og nesten historisk med den stallen vi har. Kanskje dette er året for flere historiske begivenheter... håper ikke det.

Så derfor ønsker jeg meg til jul, Bengt Eriksen som trener i Vål'enga.Fredheim Holm som kaptein og MA i knallform på midtbanen.

Det går ikke ann å være lagkompis, moralskapende kaptein og respektert trener på en og samme tid. ER DET NOEN DER UTE!!!!!!!!!!!!...hjemme? borte? uavgjort...urk...

Ryktes at Bengt Eriksen kanskje skal ta over etter Aalbu.
    Felt E

Comment

håp..

Da er det lys i tunnelen Det virker bare viktigere med Mr. Eriksen som trener enn en meningsytrer på bakrommet og i media, som ikke styrer butikken ikke styrer kampene..

Comment

Hvorfor vil du ha Daniel som kaptein?

Comment

er du lei av å tape?

ta deg en tur på jordal, opplevd oslo's virkelige stolthet

ære være
          Lillebror
          Året rundt med Vål'enga
          OSLO BAJAS

Comment

Originally posted by mr. mystery View Post
            Hvorfor vil du ha Daniel som kaptein?
            Synes bare han har vokst, tror han viser vei der fremme... I stedet for ha noen som skriker bakfra. Han er kanske ikke det opplagte valget men tror det vil kunne fungere.

Comment

Originally posted by lillebror25 View Post
              er du lei av å tape?

ta deg en tur på jordal, opplevd oslo's virkelige stolthet

ære være
              Ah jeg digger håkki, savner jordal men håper på å kunne få testa skøytene til vintern på is. Nå blir det å "molesta" Park og idrett hvis vi ikke får kunst-is i groruddalen snart.

Comment

Working...
              X