Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Morgan Andersen: - Apeberget har alltid vært Apeberget

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Morgan Andersen: - Apeberget har alltid vært Apeberget

- For meg er apeberget alltid apeberget. Jeg så de samme ansiktene som sto på Gjemselund og kasta bananer etter Caleb Francis for ti år siden.

Utrolige påstander fra en mann som neppe vet hva snakker om.

Og så presterer han å si at Klanen ikke er gode forbilder for unge VIF-fans?!

Hele saken finner dere på VG sine nettsider.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Dette angrepet fra Klanen var forventet og noe Morgan kunne forbrede seg på i lang tid. Han ventet å få slag under beltestedet ( i hans verden), og stiller forberedt og gir det samme tilbake. Å slenge dritt og få dritt er to sider av samme sak spør du meg. At mannen er straffedømt fratar ham selvsagt ikke retten til å slenge meldinger tilbake. Den benyttet han seg av på en ganske utspekulert måte.

At noen som ligger nede forsvarer seg med alle midler, bør ikke komme som et sjokk på noen.
    Seriemester 2005

Comment

2008 minus 1988 er 10 ifølge Morgan. Greit å legge lista en plass. Kampen hvor dette skjedde var vel også på Bislett - ikke Gjemselund.

"Morgan i buret" sammenlignes med rasisme. Er det Morgan som er en egen rase eller østfoldinger generelt?

Comment

Jævla svin. Faen så lavmål, meningsløst og dra disse sammenligningene...
        Jeg er en unnasluntrer

Comment

dust

Så i Dagbladet FØR kampen at han regnet med en del fra oss, og når han går ut og sutrer før kamp så sier vel det noe om hvem som er taperen her.
          Jeg var på Jordal, hadde det gøy, sang om Morgan, så Enga knuse Stjernen, så en ny keeper som stadig imponerer og syns dette var en MEGET bra serieåpning for vår kjære klubb.
          snusk1

Comment

hehe... morgan er urtolig ass!!! han går ut på forhånd å regelrett byr opp til "dans"(ordkrig, bråk, styggeord,osv). for så i etterkant å gå ut media å syns så synd på seg selv fordi han blir hetset!! Hvis du ikke liker klanen å det de sier og synger om deg, så hold deg borte fra kampene mot VIF da!! Tulling!!
            En passning frem = To Støttepassninger ;-)

Comment

Intervju 1: "jeg er forberedt på at det kommer litt, det gjør det alltid"
              Intervju 2: "åååå...buhu, de mobber meg"
              Intervju 3: "jeg lar meg ikke påvirke av sånt."

Klovn....

Comment

Originally posted by Oslo 3 View Post
                Intervju 1: "jeg er forberedt på at det kommer litt, det gjør det alltid"
                Intervju 2: "åååå...buhu, de mobber meg"
                Intervju 3: "jeg lar meg ikke påvirke av sånt."

Klovn....

hahahahaha....må bare le vøtt!! Trur han får media tillegg eller no sånt, hvert sekund han har tryne på tv får han bonus!
                En passning frem = To Støttepassninger ;-)

Comment

Originally posted by Sandberg View Post
                  hahahahaha....må bare le vøtt!! Trur han får media tillegg eller no sånt, hvert sekund han har tryne på tv får han bonus!
                  "haha"

For det første fortjener ikke Gorgon at vi gir ham noe mer oppmerksomhet enn hva som ble gitt fra tribunen i går. Gorgon som person er ødelagt, ingen andre enn Stjernen vil ta i ham, og Stjernen i seg selv er uviktige - de kommer aldri til å vinne noe annet igjen.

For det andre så skal man ikke forutse at disse intervjuene er foretatt i kronologisk rekkefølge slik de er presentert hverken her eller i media.

- Nes
                  Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Mulig det

Originally posted by Nesrene View Post
                    "haha"

For det første fortjener ikke Gorgon at vi gir ham noe mer oppmerksomhet enn hva som ble gitt fra tribunen i går. Gorgon som person er ødelagt, ingen andre enn Stjernen vil ta i ham, og Stjernen i seg selv er uviktige - de kommer aldri til å vinne noe annet igjen.

For det andre så skal man ikke forutse at disse intervjuene er foretatt i kronologisk rekkefølge slik de er presentert hverken her eller i media.

- Nes
                    Det kan nok muligens stemme, men det dagbladet hadde på trykk i går må være ett intervju som var før Morgan sto å sa til TV2 disse tingene om Apeberget.
                    Som jeg ser det så er det ikke mange fra gamle Apeberget som utgjør den "livlige" gjengen på Jordal og ettersom jeg selv står ganske sentralt i den så vet jeg trolig fakta om akkurat det.
                    Det er faktisk moro at vi har den klovnen i sportsverden vår selv om han burde vært kjeppjaget ut og bort fra alle verv siden det er ting innen idrett han har blitt dømt for.

Hvem tar Morgan bak, hvem tar Morgen bak,,,,ikke klanen, ikke klanen, de gir Morgen svar!!
                    snusk1

Comment

Syntes det var herlig på Jordal i går.
                      Ser på det her som god humor fra vår side.

Denne mannen har vært på tv over hele Norge med disse "annklagene" det må da være mye verre enn om 50 stykker synger om han forran 1600 på Jordal enn at det er på nyhetene over hele Norge.

Han liker å sutre, verre er det ikke!!

Syng høyt, syng om Morgan

Comment

Den uavhengige Stabæk-sida www.ss.no kommenterer saken slik:
                        http://www.ss.no/index.lasso?s=nyhet&ID=1081
                        (Mange fine formuleringer, blant annet: "Vi har ikke noe påtrengende behov for å forsvare Klanen, men i en konflikt med Morgan Andersen, er det lett å velge side.")

Comment

Jaja, nå veit vi at det svir litt, så da er det bare å fortsette, haha
                          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Å tenk på alle dere hjemmesittere som gikk glipp av denne morsomme kvelden med masse mål og litt Morgan-sjikane.

Jeg håper klansfolk dukker opp på Jordal neste gang vi møter Stjernen. Da kan vi ha bananfest med banantifo
                            Felt E

Comment

Neste gang får vi stå på vippen å kaste bananer ned på morgan
                              ouSV - Enga for de gale!

Comment

Working...
                              X