Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga Basket

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Seier i serieåpninga

Vålerenga basket tok en sterk seier i serieåpninga mot Persbråten.
    82-35 ble stillingen til slutt.

Det skal godt gjøres hvis dette laget ikke holder til opprykk.

Tidligere på dagen tok også VIF 2 sin andre seier på rad mot Bøler.
    97-70 ble resultatet til slutt.

Neste kampene er nå til lørdag. Begge lag har "hjemmekamper" i Apalløkka.
    VIF 2 - Nittedal kl. 10
    VIF 1 - DFI kl. 13
    Hjelp oss å gi deg nye storflagg. Flaggborgen av 1913s konto: 1503 12 17528

Comment

Trener dere i jordalhallen nå?

Har vurdert å gjøre comeback for enten OSI eller Ullern, men hvis begge lag ikke er fullbesatt på en utility-spiller type SF/PF/C med hovedtyngde på returer og blokker, så kan jeg stille opp fra desember av.
      aka Didriksen. :rolleyes:

Comment

Originally posted by Filla View Post
        Trener dere i jordalhallen nå?

Har vurdert å gjøre comeback for enten OSI eller Ullern, men hvis begge lag ikke er fullbesatt på en utility-spiller type SF/PF/C med hovedtyngde på returer og blokker, så kan jeg stille opp fra desember av.
        Treninger er tirsdager og fredager 21-2230 i Jordalhallen
        Styrketrening med meg hver dag kl.18 på Storo

Alltid behov for store spillere.

Comment

Kamp utsatt!!!

Lørdagens kamp mot DFI i Apalløkka er utsatt, siden DFI ikke kan stille lag.

For den som synes det er av interesse, har heldigvis Vålerenga bortekamp mot Nittedal på søndag, i Hakadalshallen kl.13:15.
          Nittedal har altså muligheten til å få juling av begge Vålerenga Basket laga denne helga

Altså god tid til å komme tilbake til Brann kampen.

Comment

Ny seier

Vålerenga slo Nittedal borte i Hakadalshallen.

Det var faktisk litt spennende, da Nittedal faktisk slo 2.laget på Lørdag 73-57.
            Bedre ble det ikke da Vålerenga fikk en litt trøblete start, men heldigvis ble tempoet satt opp 2 hakk og dermed ble sluttresultatet 85-32.

Neste kamp er 15. november i Leikvollhallen kl.10. Returmatch mot Nittedal.

Comment

Klubben i mitt hjerte

Som jeg skrev i den andre tråden. Fra neste sesong skal vi ha på plass flere barnelag, og med hjelp fra dere kan vi få på plass en ekstra "buffer".

Setter stor pris på at alle avser 5 min. til detta, hver dag.

Comment

2.laget seiret mot serieledern

I går kveld møtte Vålerenga 2 Sandvika i Rykkinhallen.

Sandvika hadde vunnet sine første 6 kamper, imens VIF 2 gikk på et dumt tap mot Nittedal i forrige kamp. Ingen hadde særlig forhåpninger, men man ble enig om en gameplan, som ble fulgt til punkt og prikke.
                Kampen ble preget av godt defensivt spill på begge sider, og Sandvikas utrolig stygge spill mot #52 JP, som var i det umulige hjørnet. Stygt spill hjalp lite og Vålerenga 2 inkasserte til slutt en sterk 55-47 arbeidsseier, i en kamp vi aldri ga fra oss ledelsen.

Neste kamp er til Lørdag "Hjemme" i Leikvollhallen.

Comment

Nye kamper idag

For de som er tidlig oppe, og i nærheten av Asker.

Vålerenga Basket spiller "hjemme" mot Nittedal i Leikvollhallen kl.10 idag.
                  Som ekstra underholdning kan du få med deg 2. laget rett etter denne kampen. kl.1130.

Vel møtt.

Comment

Ny seier

Vålerenga møtte Nittedal "hjemme" i Leikvollhallen, i Asker på Lørdag.
                    Hjemmelaget sto for underholdende angrepsbasket, men slett spill i forsvar gjorde at de fikk sin største poengsum mot seg hittil denne sesongen.

Vålerenga vant til slutt 87-58

Vålerenga 2 spilte like etter mot en av årets sterkeste konkurrenter, Ullern.
                    VIF 2 fikk tidlig feilproblemer. Når man i tillegg ikke traff på skuddene, samtidig som man ble bombadert av ikke mer enn 12 3poengere mot seg, var det lite å gjøre med tapet. 76-94.

Comment

Nok en "Hjemmekamp"

Vålerenga spiller søndag kl.11:30 mot Bøler.

Kampen går på Persbråten VGS, så ihvertfall innafor bygrensa denne gangen.

Ikke årets viktigste kamp, ei heller noen Løvenes hule, men ikke helt fritt for underholdene basket.

Vel møtt!

Comment

Originally posted by Fabio View Post
                        Vålerenga spiller søndag kl.11:30 mot Bøler.

Kampen går på Persbråten VGS, så ihvertfall innafor bygrensa denne gangen.

Ikke årets viktigste kamp, ei heller noen Løvenes hule, men ikke helt fritt for underholdene basket.

Vel møtt!
                        Begynner å like ordvaslget ditt, Fabio!!

Du kommer og veiver med flagga idag, håper jeg?? Så skal jeg stille på en basketkamp i retur!

Comment

Originally posted by elisabethhands View Post
                          Begynner å like ordvaslget ditt, Fabio!!

Du kommer og veiver med flagga idag, håper jeg?? Så skal jeg stille på en basketkamp i retur!
                          Ordvalget er stjælt, hehe.
                          Jeg fikk dessverre ikke tid til det nei, men heldigvis var visst Cato der.

Comment

Spenning Før Storseier Og Spiller Med 61 Poeng

Da Vålerenga tok i mot Bøler, "hjemme" på Persbråten VGS, var det spenning rundt om kampen ville bli spillt. Bøler hadde kun 4 spillere i hallen, da kampen skulle starte.
                            Heldigvis tillot dommeren at Bøler startet kampen med de 4, imens 3 andre var på vei fra Ekeberghallen(?!?)
                            Vålerenga viste seg fra den sportslige siden og startet også kampen med 4 spillere.

Kampen startet med 2 kjappe poeng til Andreas, som forsåvidt endte kampen med hele 43 poeng.
                            Allikevel var det en annen VIF spiller som skulle stjele showet. Halfdan kom inn tidlig og satte 10 poeng på rad før første periode hadde blitt 4 min. gammel.
                            Da første omgang (2 perioder) var over, sto scoren hans på 31 poeng.
                            Det var ikke de siste poengene hans denne dagen.
                            Uten å telle gjetter jeg på at han satt 90 % av det han skjøt denne kampen.
                            Han endte kampen med 61 poeng i en kamp Vålerenga vant 140-61.

Nå nærmer det seg snart Vålerenga Derby.
                            Gjør dere klare

Comment

Det nærmeste du kommer klassisk oppgjør i Norsk basket

Søndag drar Vålerenga avgårde til Ørakerhallen for å spille mot Ullern.

For de som kjenner sin VIF historie, var dette den første samarbeidsklubben til det første basketprosjektet.
                              Ullern er en av sesongens største konkurrenter, så i denne kampen ligger det spenning i luften.

Søndag 7. desember
                              kl. 16
                              Ørakerhallen

For de skikkelig punche basketsupporterne spiller VIF 2 kl. 10:30 i Drøbak samme dag

Comment

Jordalhallen når Vålerenga basket har rykket opp i toppen?

http://www.youtube.com/watch?v=a3Vt4...eature=related

Comment

Working...
                                X