Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Felles gange til køppfinalen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Felles gange til køppfinalen?

Bare et lite forslag fra min side: At hele klanen møtes på youngstorget noen timer før kampstart, derfra går vi samla 10 000 stykk i tog i våre vakre farger helt til ullevaal, det hadde satt et støkk i klysene fra homseland.
    Marek Kulič til Vålerenga nå !!!!!!!!!!!!!

Originally posted by engaforpenga View Post
    Bare et lite forslag fra min side: At hele klanen møtes på youngstorget noen timer før kampstart, derfra går vi samla 10 000 stykk i tog i våre vakre farger helt til ullevaal, det hadde satt et støkk i klysene fra homseland.
    Jeg støtter ideen om et tog, men jeg tar dyp og inderlig avstand fra din beskrivelse av hvorfra våre motstandere er. Det er en forbanna uting (og egentlig rimelig patetisk) at folk bruker "homo", "homse" o.l. som en negativ betegnelse på andre. For å sitere Klanens vedtekter:
    Originally posted by Klanen, i vedtektenes punkt 9
    Klanen er stolte over å støtte en slik klubb, og tar avstand fra enhver form for fordommer basert på hudfarge, nasjonalitet, legning og tro.
    Ellers kan det jo nevnes at i kampen om lik ekteskapslov, og muligheten for homofile å gifte seg i ei kirke, står Vålerenga kirke som en radikal spydspiss. Sogneprest Einar Gelius har flere ganger gitt velsignelse til homofile som gifter seg (teknisk med en dommer) i kirka, og menighetsrådet har uttalt offentlig at "Når kjærligheten banker på her i Vålerenga, da åpner vi døra".

Men tilbake til tema; god idé med felles marsj opp til stadion forut for kampen!
    Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Originally posted by Skrible View Post
      Men tilbake til tema; god idé med felles marsj opp til stadion forut for kampen!
      Kanskje med start fra Bislett slik at flest mulig i alle aldre klarer å henge med fra start...

- Nes
      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Skrible View Post
        Jeg støtter ideen om et tog, men jeg tar dyp og inderlig avstand fra din beskrivelse av hvorfra våre motstandere er. Det er en forbanna uting (og egentlig rimelig patetisk) at folk bruker "homo", "homse" o.l. som en negativ betegnelse på andre. For å sitere Klanens vedtekter:

Ellers kan det jo nevnes at i kampen om lik ekteskapslov, og muligheten for homofile å gifte seg i ei kirke, står Vålerenga kirke som en radikal spydspiss. Sogneprest Einar Gelius har flere ganger gitt velsignelse til homofile som gifter seg (teknisk med en dommer) i kirka, og menighetsrådet har uttalt offentlig at "Når kjærligheten banker på her i Vålerenga, da åpner vi døra".

Blir vel snart forbudt å hetse bønder også nå Neida jeg støtter klanen på biten om hudfarge, nasjonalitet, legning og tro....
        Felt E

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
          Kanskje med start fra Bislett slik at flest mulig i alle aldre klarer å henge med fra start...

Eventuelt be alle taxi-holdeplasser på vei oppover stå klar. ..

Comment

Er med jeg. Hvor og når?
            In the beginning the Universe was created.
            This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
            - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
              Er med jeg. Hvor og når?
              Skippergata 11. 13. mars 2009 klokka 13.15
              You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Sorry for at jeg kom i skade for å skrive noe nedvergende mot homofile. Har ikke noe i mot dem Men hadde vært kult med ett svært tog ja. Med avgang fra Bislett er ikke så dumt
                Marek Kulič til Vålerenga nå !!!!!!!!!!!!!

Comment

langt analtog fra sentrum til ullevaal

Comment

Originally posted by ooverby92 View Post
                    Hei hå! Hei hå, vi banker bønda nå! trallallalala ... osv.

Bra forslag.
                    Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Originally posted by ooverby92 View Post
                      Tror det er greit at ikke hele klanen er kake før vi kommer til stadion

Comment

Støtter

Blir med vi i flaggborgen
                        Innebandy, Hockey og Fotball er livet

Kan stolt så og synge året rundt

Comment

Originally posted by Nesrene View Post

- Nes
                          Er det ikke snakk om å vise at vi eier Oslo da, starte i sentrum, innta karl Johan og vise smurfer og andre bønder hvem som kan stå sammen og hvem som er landets ledende supportergruppe.
                          snusk1

Comment

Originally posted by snusk1 View Post
                            Er det ikke snakk om å vise at vi eier Oslo da, starte i sentrum, innta karl Johan og vise smurfer og andre bønder hvem som kan stå sammen og hvem som er landets ledende supportergruppe.
                            Vi kunne jo starta på sotahjørnet, og hatt tog bortover hele ring 3 (H)

Comment

Originally posted by KampenUltras View Post
                              Skippergata 11. 13. mars 2009 klokka 13.15
                              Det kan jo bli en spennende affære.. Blir meg og 10 nigerianske gledespiker det da..
                              In the beginning the Universe was created.
                              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                              - Douglas Adams

Comment

Working...
                              X