Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

plassering cupfinalen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• plassering cupfinalen

Hvorfor må vi ha nummererte plasser i cupfinalen? kan man ikke ha frie plasser på feltene? Syntes ikke organiseringa til cupfinalen har vært helt opptimal. Man burde ha en bestemt plassering for syngende og en for de som ikke synger, ikke bare plassere folk overalt. Vi er ikke 7500 syngende i klanen. Dette kan gjøre stemninga mye dårligere... Hvorfor tenker man ikke på dette`?

vi har aldri hatt nummererte biletter kjør på stå hvor du vil, vi er klanen

Comment

Originally posted by vif-cb View Post
      Hvorfor må vi ha nummererte plasser i cupfinalen? kan man ikke ha frie plasser på feltene? Syntes ikke organiseringa til cupfinalen har vært helt opptimal. Man burde ha en bestemt plassering for syngende og en for de som ikke synger, ikke bare plassere folk overalt. Vi er ikke 7500 syngende i klanen. Dette kan gjøre stemninga mye dårligere... Hvorfor tenker man ikke på dette`?
      Du... Til info så er NFF arrangør, ikke Vålerenga eller Stabæk.

Hvorfor tenker ikke du på dette`?

- Nes
      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by vif-cb View Post
        Hvordan vet du at man ikke har tenkt på dette? Kanskje det var andre hensyn å ta, og at det var et valg man måtte ta?
        Kanskje NFF legger føringer her?
        Tror du virkelig at de ansvarlige i Klanen aldri har vært på en fotballkamp før?
        Forøvrig er dette med plasseringen, som du klager på, ivaretatt ved at de midterste feltene på bendit øvre kun kan kjøpes av dem som har sesongkort der og på de midterste feltene på Vestbredden.
        Er det noe annet du ønsker å klage på?
        mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by Johannes View Post
          vi har aldri hatt nummererte biletter kjør på stå hvor du vil, vi er klanen
          Vi har det i denne kampen, akkurat som i førrige cupfinale.
          mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
            Vi har det i denne kampen, akkurat som i førrige cupfinale.
            Teknisk sett har vi nummerert ja. I realiteten unummerert.
            *****KREPP ARMY*****
            DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
            Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
              Jeg refererer bare infoen som står på klanen.no: "Billettene som selges er numrerte, og de som ønsker å stå sammen må dermed kjøpe billett sammen."
              mvh

Ogni M

Comment

Jeg refererer bare infoen som står på klanen.no: "Billettene som selges er numrerte, og de som ønsker å stå sammen må dermed kjøpe billett sammen."
                Leste det nå. Mildt sagt overraskende melding fra klanen.

Men regner med at det vil fungere som en hver bortebane, at man finner seg en vilkårlig plass.

Dorian Stefan, vil ikke stå på den "plassen" jeg vil bli tildelt..
                *****KREPP ARMY*****

Comment

Det skal bli spennende å se om det lar seg gjennomføre...

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
                    Forrige cupfinale ble da dette håndhevet?

Jeg vil foretrekke at man fordeler seg som man selv ønsker innenfor hvert felt, som vanlig. Men det er mulig dette er noe NFF pålegger.

Comment

Originally posted by lille i View Post
                      Forrige cupfinale ble da dette håndhevet?

Jeg vil foretrekke at man fordeler seg som man selv ønsker innenfor hvert felt, som vanlig. Men det er mulig dette er noe NFF pålegger.
                      Vet ikke med andre folk. Men jeg stod ikke på den plassen som stod på billetten min sist cupfinale.

Aner ikke hvordan retningslinjene til NFF er..Men poenget med nummererte billetter er jo egentlig kun for å regulere hvor mange som sleppes inn.

Dorian Stefan
                      *****KREPP ARMY*****

Comment

Hvordan vet du at man ikke har tenkt på dette? Kanskje det var andre hensyn å ta, og at det var et valg man måtte ta?
                        Kanskje NFF legger føringer her?
                        Tror du virkelig at de ansvarlige i Klanen aldri har vært på en fotballkamp før?
                        Forøvrig er dette med plasseringen, som du klager på, ivaretatt ved at de midterste feltene på bendit øvre kun kan kjøpes av dem som har sesongkort der og på de midterste feltene på Vestbredden.
                        Er det noe annet du ønsker å klage på?
                        Veit at Lillestrøm hadde frie plasser ifjor. De hadde delt opp den tribunedelen de hadde fått med de som vil bidra med stemning, og de som ville sitte. Så hvorfor skal du være så kritisk til det jeg skriver? det må da være mulig å organisere litt? NFF nekter oss vel ikke det? når gamle konge og g-h på bredden+FG i bend it har forkjøpsrett på 650 plasser vil disse forsvinne fort. Og resten vil bli plassert utover mot sidene. Det er ikke opptimalt å sitte helt innerst i svingen når man skal lage liv? Derfor skulle jeg ønske vi kunne organisert litt, men det er tydligvis vanskelig?

Comment

mener at i 2002 så gikk klanen ut og sa at dette var unomererte billetter selv om det sto nummer på biletten,jeg står ihverfall i nærheten av midten uansett hva det står på biletten

Comment

Originally posted by Johannes View Post
                            mener at i 2002 så gikk klanen ut og sa at dette var unomererte billetter selv om det sto nummer på biletten,jeg står ihverfall i nærheten av midten uansett hva det står på biletten
                            Da blir det jo lett for de personene som faktisk har klart å få ræva opp av senga for å få nettopp disse billettene.

Møt opp på Valle Søndag kl 1100 (vet at salget ikke begynner før 1200)så får du nok billett så nærme midten som mulig.

Med holdningen din i innlegget bidrar du til kaos og piss!

2002 var 2002, er ikke sikkert det blir det samme i år.
                            EN BY ET LAG!!!

Comment

Nummererte plasser... Kan ikke huske en eneste kamp jeg har sett Vålerenga fra setet jeg har hatt billett til.

Comment

Working...
                              X