Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

8 VIF-supportere utestengt

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 8 VIF-supportere utestengt

iflg denne fra Nettavisen http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle2291375.ece

Bra av Pål Breen å informere gjennom media at det faktisk blir reagert på pøbelstreker.

ja det er godt at det iverksettes tilltak på et økende problem. det har ingen ting med fotball å gjøre og leit at vålerenga og klanen blir utsatt.

Men hvordan klarer klubben å garanter for at de ikke kan komme inn på en kamp igjen? har aldri skjønt det der...

Comment

Originally posted by agh View Post
      ja det er godt at det iverksettes tilltak på et økende problem. det har ingen ting med fotball å gjøre og leit at vålerenga og klanen blir utsatt.

Men hvordan klarer klubben å garanter for at de ikke kan komme inn på en kamp igjen? har aldri skjønt det der...
      De greier ikke det desverre. De gutta der er sikkert på plass allerede mot Lillestrøm.
      Felt E

Comment

Originally posted by superbohem View Post
        De greier ikke det desverre. De gutta der er sikkert på plass allerede mot Lillestrøm.
        Håper jeg faen meg de er.

Comment

Originally posted by Klansmann View Post
          Hvorfor håper du det?
          Støtter du det de gjør? Og syns du det er greit at de bringer skam over klubben vår?

Comment

Originally posted by Klansmann View Post
            Sånne som deg burde vært utestengt fra forumet.
            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Vold og upassende oppførsel har ingenting med fotball og gjøre. ingenting heller med klanen å gjøre. Sånne som deg burde nok tenke litt mer over hva du sier og uttaler deg om...

Comment

Godt det er ytringsfrihet og aksept for andres meninger her!

Comment

Originally posted by Flem View Post
                  Sånne som deg burde vært utestengt fra forumet.
                  Hvorfor det? Har han ikke lov til å si sin mening?
                  You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Originally posted by KampenUltras View Post
                    Hvorfor det? Har han ikke lov til å si sin mening?
                    Når folk blir utestengt fra kamper, forventer jeg at det er gjort grundig arbeide i forkant, og at de involverte er utestengt nettopp fordi de fortjener det.
                    Bør slike folk forsvares mener du?
                    Folk som skader klubbens navn og rykte har ikke noe på kamp å gjøre, er du ikke enig?
                    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Info til alle: Pass på hva dere gjør på fritiden (altså utenom kampdag), dere må IKKE finne på å havne i bråk med noen, da kan det nemlig slå tilbake på dere med en utestengelse.

Comment

Hvorfor man håper på at dem er på plass?

Fordi dem har tribune mentalitet, i motsetning til de fleste i Klanen nå til dags.

Hvis man bryter de norske lover så får det være opp til politiet å iverksette tiltak.

Egentlig er denne tråden helt meningsløs, Pondus. Fordi temaet har vært diskutert en million ganger før, og kommer til å ende slk den har gjort en million ganger før.

Comment

Originally posted by Flem View Post
                          Når folk blir utestengt fra kamper, forventer jeg at det er gjort grundig arbeide i forkant, og at de involverte er utestengt nettopp fordi de fortjener det.
                          Bør slike folk forsvares mener du?
                          Folk som skader klubbens navn og rykte har ikke noe på kamp å gjøre, er du ikke enig?
                          var ikke det jeg spurte deg om. Hvorfor vil du at klansmann skal bli utestengt fra forumet?
                          Han sa bare sin mening, og siste jeg sjekke har vi lov til det her i lands.

Are you mullah krekar in disguise?
                          You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Originally posted by sidekick View Post
                            Info til alle: Pass på hva dere gjør på fritiden (altså utenom kampdag), dere må IKKE finne på å havne i bråk med noen, da kan det nemlig slå tilbake på dere med en utestengelse.

Jeg vet ikke hva som er lagt til grunn for utestengelsene, men er ikke noen av de aktuelle som er utestengt noen av de som var aktive på det forrige byderbyet? Altså ikke på nevnte kamp, men i forbindelse med kampen?

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                              Jeg vet ikke hva som er lagt til grunn for utestengelsene, men er ikke noen av de aktuelle som er utestengt noen av de som var aktive på det forrige byderbyet? Altså ikke på nevnte kamp, men i forbindelse med kampen?
                              Nei. (10 tegn)

Comment

Working...
                              X