Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

8 VIF-supportere utestengt

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lei av forsvaring av pøbler

Er så utrolig lei av støtte erklæringer til disse idiotene som bringer klubben negativt ut i media..
    Og her er det folk som blant annet har utført ULOVLIGE handlinger i forbindelse/rett etter en Vål'enga kamp,mot fans av motstander laget.

Allikevel klarer folk å lire av seg støtte erkleringer,forsvarstaler og ikke minst si at denne gruppen "står for supportermentalitet",mens andre ikke gjør det..

Nei,vi får vel heller prate litt til med disse da,sørge for at de får ENDA større felt midt i sangfeltene..

Hele Norge og Europa tar avstand fra slikt,mens vi syns alt er greit.
    statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Originally posted by Onnis View Post
      Du ködder ikke ustraffa med Vaalenga! Er det ikke noe i den duren a? Det er bare saann det er.. Hjelper ikke aa utestenge de uansett. Aar etter aar har folk blitt utestengt, men hjelper det?
      Hadde alle hatt samme holdning,hadde vi fortsatt vært "Apeberget",klubben mistet sponsorer,og ikke en jævla familie hadde turt å satt sine ben på Bislett/Ullevål...
      Ta nå faen meg å voks opp litt a!!

Comment

Fått deg en på snuta nå da?

Comment

Originally posted by Evig View Post
          Er så utrolig lei av støtte erklæringer til disse idiotene som bringer klubben negativt ut i media..
          Og her er det folk som blant annet har utført ULOVLIGE handlinger i forbindelse/rett etter en Vål'enga kamp,mot fans av motstander laget.

Allikevel klarer folk å lire av seg støtte erkleringer,forsvarstaler og ikke minst si at denne gruppen "står for supportermentalitet",mens andre ikke gjør det..

Nei,vi får vel heller prate litt til med disse da,sørge for at de får ENDA større felt midt i sangfeltene..

Hele Norge og Europa tar avstand fra slikt,mens vi syns alt er greit.
          Jeg er møkklei av alle som alltid klarer å påstå at de som spør hva på hvilket grunnlag og med hvile beviser støtter voldsutøvere.

ULOVLIGE handlinger i Norge er det Staten som skal straffe, VIF Fotball, Klanen og andre som vil hjelpe Staten med å straffe voldsutøvere må da gjerne anmelde og stille opp som vitner når det har skjedd noe straffbart.

Jeg vil tro at med det mediekjøret som har vært de siste årene vil nok snart oppleve dommer som i tillegg til vanlige straffer som bøter og/eller fengsel vil vi nok snart oppleve at folk blir ilagt "besøkelsesforbud"(i mangel av bedre ord) ifbm fotball.

Når noen er dømt for vold i forbindelse med fotball, burde det føre til utestengelse fra VIF Fotball sine arrangement. Men ikke bare fordi media har dømt noen, hverken som Bandidos sine løpegutter pga 1 fest eller for å kaste noen vimpler i ei elv.

Hva slags virkemidler har man å straffe noen med hvis bråkmakeren allerede er utestengt?

Og når det gjelder
          Er så utrolig lei av støtte erklæringer til disse idiotene som bringer klubben negativt ut i media
          så regner jeg med du mener hockey-VIPene!
          Enga

Comment

Originally posted by KristianV View Post
            Jeg er møkklei av alle som alltid klarer å påstå at de som spør hva på hvilket grunnlag og med hvile beviser støtter voldsutøvere.

ULOVLIGE handlinger i Norge er det Staten som skal straffe, VIF Fotball, Klanen og andre som vil hjelpe Staten med å straffe voldsutøvere må da gjerne anmelde og stille opp som vitner når det har skjedd noe straffbart.

Jeg vil tro at med det mediekjøret som har vært de siste årene vil nok snart oppleve dommer som i tillegg til vanlige straffer som bøter og/eller fengsel vil vi nok snart oppleve at folk blir ilagt "besøkelsesforbud"(i mangel av bedre ord) ifbm fotball.

Når noen er dømt for vold i forbindelse med fotball, burde det føre til utestengelse fra VIF Fotball sine arrangement. Men ikke bare fordi media har dømt noen, hverken som Bandidos sine løpegutter pga 1 fest eller for å kaste noen vimpler i ei elv.

Hva slags virkemidler har man å straffe noen med hvis bråkmakeren allerede er utestengt?

Og når det gjelder

så regner jeg med du mener hockey-VIPene!
            Her var det mye dumt gitt...

For det første,hvis hockey VIP'ene gjentatte ganger,legg merke til ordet gjentatte, bringer klubben i dårlig lys,ja da bør de ta hatten sin å gå...Men sist jeg sjekket,er ikke alkohol ulovlig i Norge,ei helle det å være full..Da hadde ikke Klanen hatt mange medlemmer.

Og for det andre...Så Klanen,klubben eller noen andre skal ta ett standpunkt så lenge det ikke skjer noe ulovlig da???????
            Javel,da kan vi jo legge ned hele Vål'enga mot Rasisme da,siden det er ulovlig å krenke noen pga religion eller nasjonalitet,så da får vi bare overlate det til myndighetene da????

Er lov å tenke litt før man spyr om seg med kort tenkte svada...

Comment

Originally posted by Evig View Post
              Her var det mye dumt gitt...

For det første,hvis hockey VIP'ene gjentatte ganger,legg merke til ordet gjentatte, bringer klubben i dårlig lys,ja da bør de ta hatten sin å gå...Men sist jeg sjekket,er ikke alkohol ulovlig i Norge,ei helle det å være full..Da hadde ikke Klanen hatt mange medlemmer.

Og for det andre...Så Klanen,klubben eller noen andre skal ta ett standpunkt så lenge det ikke skjer noe ulovlig da???????
              Javel,da kan vi jo legge ned hele Vål'enga mot Rasisme da,siden det er ulovlig å krenke noen pga religion eller nasjonalitet,så da får vi bare overlate det til myndighetene da????

Er lov å tenke litt før man spyr om seg med kort tenkte svada...
              Skulle gjerne ha hørt hva mer som evt er dumt. Når det gjelder Hockey-VIPer har man jo litt å velge i http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=537714http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=539954

Du skriver om idiotene som bringer klubben negativt ut i media. I det "siste" har faktisk VIPer laget negative oppslag om klubben.
              Og når det gjelder det å være full, så bryter man vel "løsgjengerloven"(Rett meg hvis jeg tar feil) hvis man er full. At mange i Klanen da er lovbrytere er en annen sak.

Det som er poenget er at man kan faktisk ikke utestenge noen for å kommet i VG, hvis man faktisk ikke har gjort noe. VG kjører ikke noen full rettsak de skal kun ha sine oppslag de.Derfor trekker jeg fram Staten og Rettsvesenet, å trekke Vålerenga mot rasisme inn blir ikke det samme. Klubben og har nedfelt i sine regler at man er i mot vold og rasisme. Men det er fortsatt Staten som skal dømme folk, ikke Vålerenga basert på 1 VG-journalist som desperat trenger et oppslag.

Det som i tillegg blir veldig dumt Evig er å dra fram en gammel tråd som det ikke har vært noen innlegg på 2 måneder, uten at det har skjedd noe som helst. Og uten å komme med noe nytt.

Vi prates nok igjen når det kommer noen oppslag i tabloidene!
              Enga

Comment

Working...
              X