Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klanen er død!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ronny La Rock View Post
    fikk desverre ikke kommet meg på stadion, så jeg fikk ta til takke med tv2.
    tv bildene var ikke noe særlig, vi står for høyt til at vi blir fanget opp på tv bildene, men fy faen det var bra trøkk. og det er tusen ganger viktigere enn de amatørmessige tv2 sendingene der vi får servert mer repriser av forrige situasjon enn livebilder. (!)

gleder meg til kampen mot bøffla der Bengt får sin 100e goal.
    Gleder meg som en unge men syntes derfor at vi på kokkosfeltet kansjkje bør trosse naturkreftene å flytte oss nedover så syntes bedre. Kanskje det vil få de som har benka seg foran tvskjermen hver søndag til å tenke: Faen det er jo liv der, det ser jo faktisk helt konge ut. RÆRÆRÆ RÆH RÆRÆRÆRÆH
    Cola FG

Comment

• kjenner jeg begynner å bli mettet av dette konstante tribunetjaset..så kanskje en pause fra lesningen er å foretrekke for min del....men helt ærlig så tror jeg konstante negative holdninger ikke trekker folk til stadion..det prates ustanselig om hvordan få folk til Tullevaal, men det ender, som oftest, med skittkasting og debattering om hvem som er gode og dårlige supportere, hvem som ikke er velkommen her og der, hvem som får finne seg andre steder å stå/sitte....tror vi skal innse at folk går lei og uteblir av nettopp disse grunnene.....min mening vertfall

Comment

• Skal vi som står øverst på bendit, altså sangfeltet flytte oss ned 5 rader ? Mot Fugla?

Jeg er Med, hvis resten av sangfeltet og gutta i øvre er med..

Who is with me?

Comment

• Originally posted by Almighty View Post
          Skal vi som står øverst på bendit, altså sangfeltet flytte oss ned 5 rader ? Mot Fugla?

Jeg er Med, hvis resten av sangfeltet og gutta i øvre er med..

Who is with me?
          Hvis sangsentrumet flytter seg fem rader ned, vil vi ikke bli mye mer synlige. For å få en god visuell effekt, må man helt ned på nedre. Der er ikke akustikken fra taket like god, samt at alle man forsøker å dra igang står bak sangsentrumet og hører dem dårligere. Dette er grunnen til at jeg ikke tror dette er noen god løsning.
          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

• Originally posted by Erlink View Post
            Hvis sangsentrumet flytter seg fem rader ned, vil vi ikke bli mye mer synlige. For å få en god visuell effekt, må man helt ned på nedre. Der er ikke akustikken fra taket like god, samt at alle man forsøker å dra igang står bak sangsentrumet og hører dem dårligere. Dette er grunnen til at jeg ikke tror dette er noen god løsning.
            Løsningen er at klanen står på bendit punktum. da fyller vi hele øvre og nedre med mer eller mindre sangglade supportere. Så får de som er mest ivrige stå der hvor det er mest kaos. Samla tror jeg vi vil være 10 ganger bedre.

Comment

• enig med nico.
              problemet her er jo at ullevaall rett og slett er for stor.
              eller høy.

Comment

Working...
              X