Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ny opplevelse; piping!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Ny opplevelse; piping!

Det var jo planlagt at Flo ikke skulle spille kampen, fordi han ikke er helt i form ennå.

Comment

Vålerenga spiller bra : Fortjent klapping

Vålerenga spiller elendig : Klapping da også.

Nei, nei, nei. Jeg finner meg ikke i det. Dette er profesjonelle spillere. De er faktisk betalt for å være ute på banen. Spiller de dårlig må man da få lov til å pipe.

Det som skuffer meg mest i spillet hittil er at det synes som ingen har hurtighet i kroppen. Derav er det jo meningsløst å spille med DFH i midten fremme. Han er jo klart bedre som ving. Venstre midtbane.

Hoseth: Må få sjansen. Ikke bare 16 minutter som innbytter. Han virker pinglete, men han har åpenbart talent (og har vært glitrende i andre klubber). Må benyttes i midten som ballfordeler. Skyv heller Grindheim litt lenger opp på banen.

Med Lange kan dette bli bra.

Comment

Sitat: Den fre, 19 mai 2006 16:41 skrev jnkvbk:

> Sitat: Den fre, 19 mai 2006 15:17 skrev Alex Malager:

>

> > Hvilket bytte er du mener er defensivt? En utslitt Flo mot DFH?

>

> Er vel neppe noen vits i å gjøre dette mer vanskelig enn det er. "

Helt enig, det er derfor jeg prøver og oppklare litt, om enn bare for min egen del. Men jeg skjønner at alt er 4.dommers skyld...

Comment

Du vil altså ha Hoseth bak Grindheim på midtbanen?

Så Hoseth skal ha det defensive ansvaret?

Comment

Sitat: Den fre, 19 mai 2006 21:53 skrev magne:

> Vålerenga spiller bra : Fortjent klapping

> Vålerenga spiller elendig : Klapping da også.

>

> Nei, nei, nei. Jeg finner meg ikke i det. Dette er profesjonelle spillere. De er faktisk betalt for å være ute på banen. Spiller de dårlig må man da få lov til å pipe.

_________

Er helt enig med deg. Mot FFK var det til og med innsatsen det skortet på, og da fortjener man ihvertfall å bli pepet av banen.

Man står ikke og klapper for en gjeng som ikke yter maks/spiller ræva, og i tillegg blir betalt av en selv.

Comment

Hvis de yter maks men ikke klarer det syns jeg ikke de burde pipes ut, men hvis de ikke yter maks, ikke gidder, som jeg tror de ikke gjorde mot FFK, da syns jeg de må pipes ut.

Comment

Nei nei nei nei nei.

Piping på egne spillere hører IKKE hjemme på stadion. Aldri. http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_mad.gif

Kake til Sasukhan og alle andre som ikke forstår den negative utviklingen de er med på å skape. Greit at dere åpenbart er unge og klekket ut et godt stykke fra egget, men må dere HØRES ut som kyllinger også?

En liten fotballkamp-bruksanvisning til våre unge og åpenbart ikke spesielt lovende:

En av grunnpillarene i Klanen er at vi aldri tyner egne spillere under kamp, vi tyner spillere fra det andre laget - altså det laget vi spiller MOT - eller med andre ord - det laget du ikke holder med, og som har andre farger på draktene enn fargen på draktene til laget ditt. Ditt lag spiller til opplysning i Blått, hvitt og rødt. Hvis laget ditt derimot spiller i helrødt med svarte nettingstrømper og en liten kaninhale bakpå shortsen, er det greit å pipe på stadion, men da må du reise til en annen by hvor de snakker om seg selv og byen sin hele tiden, hvis de ikke piper på egne spillere eller er hjemme og onanerer foran speilet. Fotballspillere BLIR faktisk påvirket av tilskuerne og vice versa. Men, siden fotballspillere som regel løper, mens tiskuere oftest står eller sitter, har man etter lange diskusjoner på diverse fotballforum samt i både FIFA og UEFA, kommet fram til at det er en rettferdig fordeling at tilskuerne synger og heier, mens fotballspillerne spiller fotball. Spillerne kan selvfølgelig synge og heie på seg selv de også, men da ville det blitt mye mindre banning på banen, og det vil man ikke ha noe av. Men - Det er lov å banne når Magne Hoseth skyter over fra fire meter, det gjør nok Magne også. Det går også an å banne inni seg. Prøv selv.

Dagens anbefaling fra Bløtkakemannen: Hodets INNside.
                En kake sier mer enn 1000 ord

Comment

Liker selvsagt ikke å pipe på egne spillere, og har aldri gjort det før. Men hvis spillerne ikke gidder, ikke har lyst til å prøve, ikke yter maks, som jeg hørte de ikke gjorde mot fredrikstad blir jeg skuffet, og forstår om andre piper, selvom jeg selv ikke ville gjøre det. MEN! Hvis spillerne gjør det beste de kan, men ikke klarer det er det greit, så lenge de prøver.

Comment

Sitat: Den søn, 21 mai 2006 00:57 skrev Sasukhan:

> Liker selvsagt ikke å pipe på egne spillere, og har aldri gjort det før. Men hvis spillerne ikke gidder, ikke har lyst til å prøve, ikke yter maks, som jeg hørte de ikke gjorde mot fredrikstad blir jeg skuffet, og forstår om andre piper, selvom jeg selv ikke ville gjøre det. MEN! Hvis spillerne gjør det beste de kan, men ikke klarer det er det greit, så lenge de prøver.

Helt enig. Har gutta spilt uten innsats og tæl i 2x45 så gjør det ikke meg noe om andre i Klanen piper ut laget. Da har de ikke fortjent bedre. På en annen side, så vet de sikkert selv at de ikke har gjort så bra de kunne, og det hjelper nok ikke å pipe på dem. Det er hovedgrunnen til at heller ikke jeg, kommer til å pipe ut en Vålerengaspiller, eller hele laget, i forbindelse med kamp.

There is the right way, the wrong way and the Norwegian way

Comment

man piper _ikke_ på egne spillere eller eget lag. PUNKTUM!

den dritten der kan de gjøre i bergen. frustrasjon kan man ta ut andre steder, eller banne stille i seg sjøl.

-jørn-
                      (*´ェ`*)

Comment

Sitat: Den søn, 21 mai 2006 02:18 skrev lasse1910:

> Sitat: Den søn, 21 mai 2006 00:57 skrev Sasukhan:

>

> > Liker selvsagt ikke å pipe på egne spillere, og har aldri gjort det før. Men hvis spillerne ikke gidder, ikke har lyst til å prøve, ikke yter maks, som jeg hørte de ikke gjorde mot fredrikstad blir jeg skuffet, og forstår om andre piper, selvom jeg selv ikke ville gjøre det. MEN! Hvis spillerne gjør det beste de kan, men ikke klarer det er det greit, så lenge de prøver.

> _____________________________________

>

> Helt enig. Har gutta spilt uten innsats og tæl i 2x45 så gjør det ikke meg noe om andre i Klanen piper ut laget. Da har de ikke fortjent bedre. På en annen side, så vet de sikkert selv at de ikke har gjort så bra de kunne, og det hjelper nok ikke å pipe på dem. Det er hovedgrunnen til at heller ikke jeg, kommer til å pipe ut en Vålerengaspiller, eller hele laget, i forbindelse med kamp.

>

NEI! Det er aldri noen gyldig grunn til å pipe ut våre spillere. Det er dog all mulig grunn til å lufte problemer på et diskusjonsforum. Piping mot våre utvalgte er ikke forenelig med klansmedlemskap. Finn en annen klubb. Vi er ikke bergensere eller bøfler. Forbanna ferskinger.

Dorian, ikke fornøyd http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_mad.gif

>

*****KREPP ARMY*****
                        DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                        Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

hehe... jaggu ble det debatt av dette.

Ser at det er overraskende mange tullinger som tar seg retten til å vurdere og bestemme hva spillerne gidder/orker/vil/ønsker. Ganske freidig egentlig, å si til en spiller at: "neida, du er ikke sliten, du er bare lat".

Kanskje er grunntreninga for dårlig - klag på Rekdal - IKKE UNDER MATCH! - Kanskje er strukturen for dårlig - en blir sliten og mindre motivert av å løpe etter en ball en ikke får tak i...

Men dersom målet er at enga skal være best mulig..... så synes jeg det er en ekstremt merkelig tanke, det at å pipe for dem - det får dem sikkert til å bli bedre.....

Veldig rar tanke. Minner litt om narkopolitikken. Om vi straffer dem, så slutter de sikkert å dope seg....

ser ikke ut til å virke, dessverre... tror det er det samme med pipinga.

Glem deres egne, såre, tråkka-på-følelser. De er ingenting verdt i forhold til enga. Vi er der for enga. Det er ikke sånn at enga er der for oss. DET ER VI SOM ER DER FOR ENGA!

De som er der for noen - piper ikke på vedkommende.... PUNKTUM herfra.

Comment

Sitat: Den tor, 18 mai 2006 09:09 skrev nr. 371:

> Det som har vært det særegne med enga-supporterne har etter mitt syn vært deres evne til å støtte opp om laget vårt - uansett resultat, og til å støtte opp om enkeltspillere, uansett om de ikke har vært på sitt beste.

----

Det samme skjedde også i 2002, forøvrig:

http://pub.tv2.no/dyn-nettavisen/spo...iveItem=229990

Ikke bra.

Comment

Var akkurat det jeg skulle si..!

Man piper ikke på eget lag! Greit nok at mange er uenige i at han ble tatt ut, men når en ny spiller kommer inn må man jo holde kjeft om det da? Da virker det jo bare som om man vil ha ut den nye spilleren.. Ok, kanskje det er det vi vil også, men da er jo han der og da får vi jo gi fyren litt støtte da.. Vi vil jo, uansett, at den som kommer inn skal gjøre det bra! Det hjelper lite å henge seg opp i byttet daa..

Okay, kanskje Fredheim Holm ikke spilte noe dårligere av den grunn, men det bidrar jo bare til å rakke ned på selvtilitten til eget lag/egene spillere!

Hva er defforno?

-ENGA-
                              Rekk opp hånda før du skal si no [img]images/smiley_icons/icon_biggrin.gif[/img]

Comment

Sitat: Den tir, 23 mai 2006 15:57 skrev antiol:

>

> Det samme skjedde også i 2002, forøvrig:

>

> http://pub.tv2.no/dyn-nettavisen/spo...veItem=229990"

Om ikke annet var det gøy å lese det kampreferatet.

Comment

Working...
                                X