Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

teltet tar form

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• teltet tar form

Kjellsen

Sirkus Vålerenga

Comment

flotters, glede seg nå. blir two dogs førts for å se stoke knuser wigan. blir en bra dag væ.

Comment

Skal gi'rei telt jeg Kjellsen..

Men seriøst, det teltet ser jævlig svært ut.
        Kan bli en brukbar fest og en jolly good stemning.

Kjenner jeg gleder meg til dette flotte opplegget.

Dorian Stefan
        *****KREPP ARMY*****
        DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
        Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Jeg har ikke fått tak i billetter til Ulevåll. Finner lite info om dette teltet på nett. Er det andre steder folk samles for å se klubben i sitt hjerte?

Comment

Originally posted by klarfyr View Post
            Jeg har ikke fått tak i billetter til Ulevåll. Finner lite info om dette teltet på nett. Er det andre steder folk samles for å se klubben i sitt hjerte?
            Tja, prøv forsida på klanen.no for eksempel...

Comment

Finner bare info om hva som skjer i kveld der jeg.

Comment

Kommer akkurat fra teltet nå, tror det kommer til å bli en "elektrisk" kveld.
                Hadde med familien og unga storkoste seg ihvertfall

Comment

Kan noen være så snill og fortelle meg hvorfor ikke 15, 16 og 17'åringer ikke kom inn i teltet, når folk under 15 år bare gikk rett inn?
                  Ble så utrolig skuffa, når jeg fikk vite at jeg ikke fikk lov til å komme inn der, på tross av at jeg var sammen med foreldra mine. Jeg klarer bare ikke å se problemet i det. Fikk ikke no ordentlig svar av vaktene heller, så jeg lurer på om det er noen her som kan svare på det?

Comment

Samma skjedde med meg, jævla kjipt når man først tok turen bort. Så kom man faen ikke inn.

Comment

18-årsgrense pga alkoholservering...

Comment

Hvorfor får de under 15 år komme inn da'a?
                        Syns det var sinnsykt urettferdig.. Skal ikke vi mellom 15-18 år få lov til å feire at vi har vunnet cupgull?

Comment

Originally posted by Ære Være Vål'enga View Post
                          Hvorfor får de under 15 år komme inn da'a?
                          Syns det var sinnsykt urettferdig.. Skal ikke vi mellom 15-18 år få lov til å feire at vi har vunnet cupgull?
                          Selvfølgelig skal dere få feire, men ikke i teltet.
                          Tror nok ikke et alkoholfritt arrangement hadde blitt særlig vellykket.

At 15-åringer slipper inn i teltet er nok en glipp fra vaktene sin side.

Comment

15-åringer fikk heller ikke lov til å gå inn i teltet, men de UNDER 15 år fikk lov til det. Så mange unger som rakk meg til hofta bare spasere inn. Det var også det vi fikk vite av vaktene, de under 15 og de over 18 kan komme inn, mens de mellom 15 og 18 kunne bare snu og gå hjem..

Spørsmålet mitt var ikke hvorfor det ikke det var et alkoholfritt arrangement, men hvorfor det var bare de med alderen 15, 16 og 17 år som ikke fikk lov til å komme inn.

Comment

Originally posted by Ære Være Vål'enga View Post
                              15-åringer fikk heller ikke lov til å gå inn i teltet, men de UNDER 15 år fikk lov til det. Så mange unger som rakk meg til hofta bare spasere inn. Det var også det vi fikk vite av vaktene, de under 15 og de over 18 kan komme inn, mens de mellom 15 og 18 kunne bare snu og gå hjem..

Spørsmålet mitt var ikke hvorfor det ikke det var et alkoholfritt arrangement, men hvorfor det var bare de med alderen 15, 16 og 17 år som ikke fikk lov til å komme inn.
                              Antakelig fordi en som er under 15 år ikke har sjans til å lure til seg øl, og kjapt blir avslørt om så skulle skje, mens de i alderen 15-18 er i faresonen for å kunne lure til seg øl, få andre til å kjøpe for seg osv.

At folk har foreldre med seg er desverre ingen garanti er min erfaring fra både forsiden og baksiden av bardisken...

Comment

Working...
                              X