Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
teltet tar form
Collapse
X
-
Kommer akkurat fra teltet nå, tror det kommer til å bli en "elektrisk" kveld.
Hadde med familien og unga storkoste seg ihvertfall_____________________________________________
Look in a mirror to find what you need to alter.
Study your errors to learn where others falter.
Comment
-
Kan noen være så snill og fortelle meg hvorfor ikke 15, 16 og 17'åringer ikke kom inn i teltet, når folk under 15 år bare gikk rett inn?
Ble så utrolig skuffa, når jeg fikk vite at jeg ikke fikk lov til å komme inn der, på tross av at jeg var sammen med foreldra mine. Jeg klarer bare ikke å se problemet i det. Fikk ikke no ordentlig svar av vaktene heller, så jeg lurer på om det er noen her som kan svare på det?
Comment
-
Originally posted by Ære Være Vål'enga View PostHvorfor får de under 15 år komme inn da'a?
Syns det var sinnsykt urettferdig.. Skal ikke vi mellom 15-18 år få lov til å feire at vi har vunnet cupgull?
Tror nok ikke et alkoholfritt arrangement hadde blitt særlig vellykket.
At 15-åringer slipper inn i teltet er nok en glipp fra vaktene sin side.
Comment
-
15-åringer fikk heller ikke lov til å gå inn i teltet, men de UNDER 15 år fikk lov til det. Så mange unger som rakk meg til hofta bare spasere inn. Det var også det vi fikk vite av vaktene, de under 15 og de over 18 kan komme inn, mens de mellom 15 og 18 kunne bare snu og gå hjem..
Spørsmålet mitt var ikke hvorfor det ikke det var et alkoholfritt arrangement, men hvorfor det var bare de med alderen 15, 16 og 17 år som ikke fikk lov til å komme inn.
Comment
-
Originally posted by Ære Være Vål'enga View Post15-åringer fikk heller ikke lov til å gå inn i teltet, men de UNDER 15 år fikk lov til det. Så mange unger som rakk meg til hofta bare spasere inn. Det var også det vi fikk vite av vaktene, de under 15 og de over 18 kan komme inn, mens de mellom 15 og 18 kunne bare snu og gå hjem..
Spørsmålet mitt var ikke hvorfor det ikke det var et alkoholfritt arrangement, men hvorfor det var bare de med alderen 15, 16 og 17 år som ikke fikk lov til å komme inn.
At folk har foreldre med seg er desverre ingen garanti er min erfaring fra både forsiden og baksiden av bardisken...
Comment
Comment