Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

teltet tar form

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

For oss som sitter hjemme (av forskjellige grunner) når festen pågår der ute av en eller anna grunn, så er det gratis overføring på Tv2, som plaster på såret.

http://webtv.tv2.no/webtv/

Enjoy. Tar meg en øl og griner av glede i det stille.
    I'm yo huckleberry!

Comment

Originally posted by lille i View Post
      Antakelig fordi en som er under 15 år ikke har sjans til å lure til seg øl, og kjapt blir avslørt om så skulle skje, mens de i alderen 15-18 er i faresonen for å kunne lure til seg øl, få andre til å kjøpe for seg osv.

At folk har foreldre med seg er desverre ingen garanti er min erfaring fra både forsiden og baksiden av bardisken...
      Jeg hadde jo tenkt meg inn der for å drikke da, men for å feire gullet.
      Kan vell ikke gjøre annet enn å akseptere at jeg er i den alder'n nå, det kommer sikkert flere annledninger i fremtida der jeg kan feire MED klanen..

Comment

Originally posted by Ære Være Vål'enga View Post
        Jeg hadde jo tenkt meg inn der for å drikke da, men for å feire gullet.
        Mente selvfølgelig "ikke for å drikke".

Comment

Var det kun jeg som la merke til papir i rumpa til Sjappesjef Veie da han blottet seg på scenen?

Ellers så var det som alle VIF fester, stupfulle folk som er på grensen til å besvime.
          Når det gjelder aldersgrensen så tror jeg ikke den funket helt perfekt, var flust av drita unger foran scenen blandt annet ett lite sjamtroll som lugget en kar som stod siden av meg helt uten grunn
          You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Working...
          X