Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Var det kun jeg som la merke til papir i rumpa til Sjappesjef Veie da han blottet seg på scenen?
Ellers så var det som alle VIF fester, stupfulle folk som er på grensen til å besvime.
Når det gjelder aldersgrensen så tror jeg ikke den funket helt perfekt, var flust av drita unger foran scenen blandt annet ett lite sjamtroll som lugget en kar som stod siden av meg helt uten grunn
Antakelig fordi en som er under 15 år ikke har sjans til å lure til seg øl, og kjapt blir avslørt om så skulle skje, mens de i alderen 15-18 er i faresonen for å kunne lure til seg øl, få andre til å kjøpe for seg osv.
At folk har foreldre med seg er desverre ingen garanti er min erfaring fra både forsiden og baksiden av bardisken...
Jeg hadde jo tenkt meg inn der for å drikke da, men for å feire gullet.
Kan vell ikke gjøre annet enn å akseptere at jeg er i den alder'n nå, det kommer sikkert flere annledninger i fremtida der jeg kan feire MED klanen..
For oss som sitter hjemme (av forskjellige grunner) når festen pågår der ute av en eller anna grunn, så er det gratis overføring på Tv2, som plaster på såret.
15-åringer fikk heller ikke lov til å gå inn i teltet, men de UNDER 15 år fikk lov til det. Så mange unger som rakk meg til hofta bare spasere inn. Det var også det vi fikk vite av vaktene, de under 15 og de over 18 kan komme inn, mens de mellom 15 og 18 kunne bare snu og gå hjem..
Spørsmålet mitt var ikke hvorfor det ikke det var et alkoholfritt arrangement, men hvorfor det var bare de med alderen 15, 16 og 17 år som ikke fikk lov til å komme inn.
Antakelig fordi en som er under 15 år ikke har sjans til å lure til seg øl, og kjapt blir avslørt om så skulle skje, mens de i alderen 15-18 er i faresonen for å kunne lure til seg øl, få andre til å kjøpe for seg osv.
At folk har foreldre med seg er desverre ingen garanti er min erfaring fra både forsiden og baksiden av bardisken...
15-åringer fikk heller ikke lov til å gå inn i teltet, men de UNDER 15 år fikk lov til det. Så mange unger som rakk meg til hofta bare spasere inn. Det var også det vi fikk vite av vaktene, de under 15 og de over 18 kan komme inn, mens de mellom 15 og 18 kunne bare snu og gå hjem..
Spørsmålet mitt var ikke hvorfor det ikke det var et alkoholfritt arrangement, men hvorfor det var bare de med alderen 15, 16 og 17 år som ikke fikk lov til å komme inn.
Hvorfor får de under 15 år komme inn da'a?
Syns det var sinnsykt urettferdig.. Skal ikke vi mellom 15-18 år få lov til å feire at vi har vunnet cupgull?
Selvfølgelig skal dere få feire, men ikke i teltet.
Tror nok ikke et alkoholfritt arrangement hadde blitt særlig vellykket.
At 15-åringer slipper inn i teltet er nok en glipp fra vaktene sin side.
Hvorfor får de under 15 år komme inn da'a?
Syns det var sinnsykt urettferdig.. Skal ikke vi mellom 15-18 år få lov til å feire at vi har vunnet cupgull?
Kan noen være så snill og fortelle meg hvorfor ikke 15, 16 og 17'åringer ikke kom inn i teltet, når folk under 15 år bare gikk rett inn?
Ble så utrolig skuffa, når jeg fikk vite at jeg ikke fikk lov til å komme inn der, på tross av at jeg var sammen med foreldra mine. Jeg klarer bare ikke å se problemet i det. Fikk ikke no ordentlig svar av vaktene heller, så jeg lurer på om det er noen her som kan svare på det?
Jeg har ikke fått tak i billetter til Ulevåll. Finner lite info om dette teltet på nett. Er det andre steder folk samles for å se klubben i sitt hjerte?
Jeg har ikke fått tak i billetter til Ulevåll. Finner lite info om dette teltet på nett. Er det andre steder folk samles for å se klubben i sitt hjerte?
Leave a comment: