Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF-fans og Stabæk "fans" i slosskamp i natt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIF-fans og Stabæk "fans" i slosskamp i natt

(VG Nett) Politiet måtte natt til lørdag gripe inn da en gruppe supportere fra Stabæk og Vålerenga barket sammen i Oslo.

Jøss, var ikke klar over at de var mange nok til å ha cassuals en gang!!
    EN BY ET LAG!!!

Comment

Originally posted by JRF1 View Post
      Jøss, var ikke klar over at de var mange nok til å ha cassuals en gang!!
      Må vel ikke ha vært casuals som slåss da

Skål for Vålenga
      EVIG VIF

Comment

Originally posted by Bojan View Post
        Må vel ikke ha vært casuals som slåss da

Skål for Vålenga
        Sto ingenting om casuals der. Man kan vel trygt si at på Alexander Kiell. Plass er det fler enn bare pent kledde som sloss.

Comment

fight

I følge politiet på politiradioen i natt så var det blanding.. Noen casuals og noen "vanlige".
          Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Ifølge Stabæk-folk:
            Noen Stabæk-supportere har vært overdrevent drita.
            De har sloss.
            Med noen som holder med Skeid og med noen som holder med Lyn.
            Ingen Vålerenga-folk involvert.

Comment

Originally posted by KjellH View Post
              Ingen Vålerenga-folk involvert.
              Uansett, Klansstyret bør vel utestenge noen for å markere at vi tar avstand fra slik oppførsel?

Det står jo på nettavisene at det er Enga-folk involvert så da må det jo være sant!

-jørn-
              (*Žェ`*)

Comment

enig samme hvem man utestenger bare man utestenger noen,kanskje utestenge disse skeid og lyn supporterne

Comment

Hvor er Pondus i denne saken?
                  Hmm..men var jo ingen casuals involvert så da er vel ikke dette noe spennende..

Comment

Originally posted by loco View Post
                    Uansett, Klansstyret bør vel utestenge noen for å markere at vi tar avstand fra slik oppførsel?

Det står jo på nettavisene at det er Enga-folk involvert så da må det jo være sant!

-jørn-
                    Med den uttalelesen regner jeg med at du vet hva som er bakgrunnen for utestengelsene? Har tidligere rettet spørsmål her på forumet om noen av de utestengte kan forklare oss andre dette, men har ikke fått noe svar... Det sier meg ganske mye!

Comment

Originally posted by Dalgliesh View Post
                      Med den uttalelesen regner jeg med at du vet hva som er bakgrunnen for utestengelsene? Har tidligere rettet spørsmål her på forumet om noen av de utestengte kan forklare oss andre dette, men har ikke fått noe svar... Det sier meg ganske mye!
                      Uten å disse deg - ok "litt" da - så kan du ikke forvente mye svar fra et relativt paranoid og lukket miljø etter, per nuh, 5 innlegg her.

Slikt forventer bare oppblåste journalister og utblåste noksagter.

- Nes
                      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Ironi er en fin bil...

Comment

Jeg må bare le av VG.. Er alle som sloss i Oslo, Vålerenga supportere nå eller?
                          Cola H for alltid.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
                            Uten å disse deg - ok "litt" da - så kan du ikke forvente mye svar fra et relativt paranoid og lukket miljø etter, per nuh, 5 innlegg her.

Slikt forventer bare oppblåste journalister og utblåste noksagter.

- Nes
                            Den er grei. Da tar jeg det for god fisk at man er utestengt på feil grunnlag, slik mange insinuerer... Nok sagt!

Comment

Originally posted by Stefinos View Post
                              Jeg må bare le av VG.. Er alle som sloss i Oslo, Vålerenga supportere nå eller?
                              Seff. Alle i Oslo er Vålerengasupportere...

Comment

Working...
                              X