Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klansropet feirer norgesmesterskapet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klansropet feirer norgesmesterskapet!

Vi utsetter vårt temanummer "Enga og penga" til seriestart og feirer seieren fra i går over hele temadelen av vårt neste nummer. Deadline er onsdag kveld, bladet er hos medlemmene cirka 1. desember.
    Har du noe å bidra med? Om cupgullet? Om seriesesongen? Om ishockey, håndball, basket eller annet? Bilder? Tekst? Tegninger? Annet?
    Send inn til ropet [ætt] klanen [dått] no

Dette nummeret var en fornøyelse å lese. Jeg er mektig imponert over hva redaksjonen har snekret sammen, rett og slett et fantastisk stykke arbeid!

Comment

Originally posted by lobster View Post
      Dette nummeret var en fornøyelse å lese. Jeg er mektig imponert over hva redaksjonen har snekret sammen, rett og slett et fantastisk stykke arbeid!
      Du liker bildene spesielt godt, eller?
      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
        Du liker bildene spesielt godt, eller?
        Kan vel ikke nekte for det, men nå var det nummeret som en helhet jeg siktet til

Comment

Papirrester?

Er det bare meg som syns det er unormalt med å la det ligge igjen en halv dorull i sprekken? Ref. bildet i nyeste klansropet hvor en eller annen viser bakenden sin.
          Lars

Comment

Originally posted by VIFLars View Post
            Er det bare meg som syns det er unormalt med å la det ligge igjen en halv dorull i sprekken? Ref. bildet i nyeste klansropet hvor en eller annen viser bakenden sin.
            Det ser ut som en kjøpmann.
            Jeg tør gjette på at det var planlagt? Ellers var det mye unormal oppførsel den kvelden...
            www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
            Glemmer passordet mitt...

Comment

eller ett tapt veddemål med enn eller annen tommy steine ;(

F

Comment

Working...
              X