Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klanens trang til å se manneromper.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klanens trang til å se manneromper.

Er dette en morsom tradisjon, eller en platt greie det har gått inflasjon i?

Er det fortsatt like ustyrtelig festlig, eller er det flere som meg, som får en flau smak i munnen når nærmest enhver anledning brukes til å få folk til å flekke ræv?

Får inntrykk av at en del av spillerne føler et vist ubehag og at hele greia har gått ut på dato. Er det på tide å gravlegge denne tradisjonen, eller er det en del av rølpesjela som bør leve videre?

Hva mener folket?
    Seriemester 2005

Helt enig, synes en ellers råbra kveld ble delvis ødelagt av dette evinnelige maset. Det var kult et par ganger på 90-tallet. Men når hver eneste stakkar skal måtte vise ræva blir det bare dumt og flaut.

Comment

Det kunne kanskje vært morsomt dersom man klarte å skille ut hvem som var "verdt" å rope på rompa til, men når det skal skje på absolutt ALLE så blir det litt mye etterhvert...

At vi ber om det fra MA rett etter kampen er vel en passelig situasjon, men at alle som viste trynet sitt på scena i teltet skulle gjøre det kunne vi nok klart oss uten
      IKAROS

Comment

evt de som slutter i klubben, ronny f.eks. men han viste jo også

kunne vært en "avsluttningstradisjon"

men jeg syns kongen skulle gjort det!

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Originally posted by skog View Post
          Helt enig, synes en ellers råbra kveld ble delvis ødelagt av dette evinnelige maset. Det var kult et par ganger på 90-tallet. Men når hver eneste stakkar skal måtte vise ræva blir det bare dumt og flaut.
          Helt enig. Synes kvelden ble delvis ødelagt pga. disse uskyldige ropene!

Comment

Enda en tråd som feier seg inn i rekken av "vi har nå blitt speidergutter". Vi skal ike synge 'stygge' sanger, vi skal ikke drikke mye alkohol før kamp, osv osv....

Vi skal se Rompa til XXX er jo en klanstradis, akkurat samme som bla. analtog (Jenka om du ikke vil si stygge ord) Neida, når man tar avskjed med helter, eller feirer en Kongepokal må jo sånt være lov....
            https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

For meg er ikke dette noe som helst problem siden det ikke akkurat er ofte dette skjer...

Da er det værre med overdosen " vålerenga kjærke ", som jeg håper ikke hører mer på en del mndt nå etter overdosen av den i helga

Comment

Originally posted by Toy S View Post
                For meg er ikke dette noe som helst problem siden det ikke akkurat er ofte dette skjer...

Da er det værre med overdosen " vålerenga kjærke ", som jeg håper ikke hører mer på en del mndt nå etter overdosen av den i helga
                Hør Hør!

Nå var ikke dette den verste festen jeg har vært på i forhold til dette, men noen pleier å være drøye ass.
                Seriøst, det skal være spesielt å høre "Kjerka".

Jeg vil forøvrig se rumpa til kongen, men ikke studere den.
                Hjelp oss å gi deg nye storflagg. Flaggborgen av 1913s konto: 1503 12 17528

Comment

Rumpa til klanen

Det er en selvfølge at vi ønsker å se rompa til folk som har bidratt til noe positivt for klubben vår, folk som ikke vil vise rumpa til klanen tar seg for høytydelig!!!
                  Men patetisk å be Kong Harald om rumpeshow!!!
                  Gleder meg til neste år som seriemestere,DA Martin skal shortsen ned!!!!
                  Tradisjon lenge leve!!!
                  Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Brukes det så jævla ofte da? jeg synes ikke det. Er det ikke oftest i forbindelse med en slags "begivenhet eller hyllest"? Ronny som slutter, Martin, endelig på en måte godtatt?( ikke surr det til med å misforstå, du skjønner hva jeg mener)...

Comment

Originally posted by Dust View Post
                      Brukes det så jævla ofte da? jeg synes ikke det. Er det ikke oftest i forbindelse med en slags "begivenhet eller hyllest"? Ronny som slutter, Martin, endelig på en måte godtatt?( ikke surr det til med å misforstå, du skjønner hva jeg mener)...
                      Tja, på Jordal Amfi hører man det omtrent hver kamp

Comment

Originally posted by arvegods View Post
                        Men patetisk å be Kong Harald om rumpeshow!
                        Det kalles humor... Noe som desverre er bortimot fraværende på Ullevaal stadion. Jordal derimot
                        Felt E

Comment

Nå har jeg aldri vært på hockey, da jeg synes det er utrolig kjedelig, men leser her at det ofte blir ropt på rompe på Jordal, hehe. Viser hockeygutta ofte rompa? Ser for meg at det må være et helvetes strev med all den beskyttelsen osv de evt. må fjerne først...

Comment

På Jordal Amfi handler dette om lagkapteinens æresrunde etter kampen, bakover på skøytene i høyt tempo og med ryggen mot Klanen. Buksa er på og ryggen lav. Der er det tøft.

På fotballbanen er det bare døv mooning, synes jeg. La dette være en hocky-greie, spillerne synes jo åpenbart at det er flaut.

Comment

Originally posted by Straffekonk View Post
                              På Jordal Amfi handler dette om lagkapteinens æresrunde etter kampen, bakover på skøytene i høyt tempo og med ryggen mot Klanen. Buksa er på og ryggen lav. Der er det tøft.

På fotballbanen er det bare døv mooning, synes jeg. La dette være en hocky-greie, spillerne synes jo åpenbart at det er flaut.
                              MARTIN syntes det er flaut. Kan ikke mene å huske at det var noen andre som plent nektet? Eller var det bare for mange pils innabords innen den tid?
                              Medgang og motgang!

http://dittoslo.no/sport/v%C3%A5lerenga-fotball

Comment

Working...
                              X