Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Webradio?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Webradio?

Heisann folkens.

Er klanens webradio fortsatt i live? Jeg har prøvd å høre på et par kamper der, men det har kun vært musikk, og ingen live-overføring av kampene.

Er det bare noen kamper som blir sendt live der? er det i såfall noe sted jeg kan sjekke hvilke kamper som det blir overført fra?

Hilsen fra en Vål'enga-supporter i Australia

Odd

Re: Webradio?

Som prinsipp har vi hatt at vi ikke sender hvis kampen tv-overføres, hvilket betyr at vi ikke sender tippeligakamper nå.
    in Absinthia

Comment

Ok. Takk for tibakemeldinga.

Synd for oss som befinner oss utenlands http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_sad.gif, men jeg skjønner poenget med den avgjørelsen.

Mvh Odd

Comment

Går vel ann å se kampa på webtv fra utlandet?
        -Bergen består stort sett av folk fra Sogn, som enten var for dumme eller for fulle til å komme på Amerikabåten-

Comment

Ikke særlig bra desverre. Lange avstander og mange knutepunkter gjør at effektiv hastighet blir veldig lav. Sjekka hos NRK, og min teoretiske 1.5Mb/s linje måles der som 300kb/s. Blir litt lav hastighet, er jeg redd...

Men jeg skal ikke gi noen dom, da jeg ikke har prøvd enda. må vel prøve engang...

Odd

Comment

Re: Web-TV

Pga. jobbreise måtte jeg se en kamp på Web-TV fra Finland i fjor. Det var ikke all verdens, men klart bedre enn ikke å se kampen http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Fikk til og med meg hvilke spillere som skåret (og de viste ikke reprise den gangen).
            Beaker

Comment

Re: Web-TV

Det er jo kjempebra! men jeg er redd det blir litt dårligere fra Australia... Her er høyeste hastighet på abbonnementene 1500kbs, standard er vel egentlig 500kbs. Hjemme er jo laveste hastighet 1500kbs! Virker ikke som om jeg får noe særlig høyere hastighet enn 500kbs i praksis, med mindre jeg laster ned fra flere forskjellige steder samtidig.

Men jeg bør vel prøve det, før jeg gir noen 'dom'!

Mvh Odd

Comment

Det står forøvrig ingen avtaler i veien for å sende. Web-radio er utelatt fra medieavtalene. Jeg veit vi har enkelte trofaste lyttere uansett; men det er såpass få at vi foreløpig har valgt å droppe det. Litt kjipt for kommentatorene å sitte i ei bu og kommentere en kamp for fire personer, i stedet for å stå midt i stemninga på tribunen.

Cupkampene prøver vi selvfølgelig å få distribuert. Det gikk ikke i Stange dessverre.
                in Absinthia

Comment

Må si jeg foretrekker KWR fremfor WebTV eller NRK p1. Mye hyggeligere kommentatorer på KWR.

Husker forsatt transmiteringen fra Vif - TIL i 2004, da Bjørn Johansen ble utnevnt til den mest grisete spilleren noensinne http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif
                  DANSK VÅLERENGA SUPPORT. NÅ PÅ NETT: [url]www.valerenga.frac.dk[/url]

Vort forum er ÅPENT FOR ALLE!

Jeg vil ha Rajko Lekic til Enga!

Comment

Working...
                  X