Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort 2009

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sesongkort 2009

Heo folket

nå blir jeg litt forvirra her jeg:/ hehe

Er det sånn at man ikke kan fornye sesonkortet sitt på nettet i år? for de som har sesongkort i 2008 da? får ikke forskuds kjøpt detta føre andre?

syng høyt syng stolt

Informasjonen om sesongkort for 2009 kommer 2.desember.

Følg med på vif-fotball.no,klanen.no og vpn.no
    EVIG VIF

Comment

det viste jeg da men håpa noen viste noe ikke bare jeg som var så teit liksom hehe

Comment

Tviler igrunn på om det blir noe problematikk, men det holder vel å være medlem av klubb og innehaver av sesongkort på F/G de siste årene for å fornye på nevnte felt?

Comment

håper på det

Comment

Pris???

Klansropet dumpa ned i postkassa idag og på nest siste side står det info om pirser o.l.

Gaza Øvre= 1850 spenn???

Kosta ikke disse 1350 spenn i fjor?(Jeg husker ikke helt, så rett hvis feil). Greit at det er to hjemmekamper ekstra men allikevel....

Comment

Mener å huske at de kostet 1.350,- denne sesongen ja. Så 500 i økning for to kamper, er veldig dyrt. Koster ikke en enkeltbillett til Gaza rundt 130,- eller noe?

Men jeg godtar denne prisen, hvis de lover å kutte ut all pause-"underholdning"...

Men så det var byttet navn på feltene. F/G heter nå 228. Det har vel ingen innvirkning på oss? Vi som har kort på F/G nå, får vi kort som gjelder for 228 når vi fornyer da eller?

Comment

Kanskje på tide å bytte navn på feltene, ettersom de som satte opp bokstavene ikke kunne alfabetet engang...
                IKAROS

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                  Klansropet dumpa ned i postkassa idag og på nest siste side står det info om pirser o.l.

Gaza Øvre= 1850 spenn???

Kosta ikke disse 1350 spenn i fjor?(Jeg husker ikke helt, så rett hvis feil). Greit at det er to hjemmekamper ekstra men allikevel....
                  Enkeltbilletter koster 180kr neste sesong...men 1850,- syns jeg var dyrt....greitnok, det er flere kamper, men økning med 500spenn var litt i overkant av forventa...finanskrisa meg i bakdøra..
                  Last edited by Felinaldo; 01.12.2008, 22:49. Reason: litt feil ordlegging

Comment

Originally posted by Felinaldo View Post
                    Enkeltbilletter koster 180kr neste sesong...men 1850,- syns jeg var dyrt....greitnok, det er flere kamper, men økning med 500spenn var litt i overkant av forventa...finanskrisa meg i bakdøra..
                    Ja, det er en ganske drøy prisøkning på sesongkortet: 19%, korrigert for økt antall kamper.

Jeg har ikke Klansropet i nærheten nå. Hvor mye skal sesongkortet på Vestbredden koste i 2009?
                    Last edited by Ogni M; 02.12.2008, 15:11. Reason: 'korrigerert' er ikke et ord. :-)
                    mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
                      Ja, det er en ganske drøy prisøkning på sesongkortet: 19%, korrigerert for økt antall kamper.

Jeg har ikke Klansropet i nærheten nå. Hvor mye skal sesongkortet på Vestbredden koste i 2009?
                      Sesongkort på Vestbredden vil neste sesong koste 2050 kroner i følge Klansroppet. Altså en noe lavere prisøkning enn på Gaza. .

Comment

Originally posted by Feite Frode View Post
                        Sesongkort på Vestbredden vil neste sesong koste 2050 kroner i følge Klansroppet. Altså en noe lavere prisøkning enn på Gaza. .
                        Ja, det blir såvidt inflasjonsjustert med sin 1,5% økning (igjen, korrigert for økt antall kamper).
                        mvh

Ogni M

Comment

Hva er argumentet for å øke prisen mer på Gaza enn på Vestbredden da?

Comment

Penger. Flere på gaza enn på vestbredden. Kan ihvertfall ikke ha vært stemninga.

Comment

Det fremstår for meg som åpenbart at Vestbredden ALLEREDE er for lavt priset i forhold til Bend-it! I prosent betaler man mindre enn det som er vanlig prissetting mellom langside/ kortside. I stedet for å gjøre noe med dette velger man altså ytteligere å subsidiere Bredden i form av en lavere prisøkning på de "beste setene" og dermed øke denne forskjellen.

Når man i tillegg vet at dagens "tosangstyranni" blir mindre og mindre populært blant mange i klanen lurer jeg på hvorfor man har gjort dette?

Bilett sving 123.33 pr kamp.
                              Bilett langside 136,66 pr kamp.

Dette er rett og slett ikke normalt!

Inntil jeg får en skikkelig forklaring sitter jeg med en svært dårlig smak i munnen.
                              Seriemester 2005

Comment

Working...
                              X