Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort 2009

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vi skal synge ja men det er blitt dyrt!!

Comment

Originally posted by ørni forever View Post
      Det er jo en ganske voksen prisstigning fra i fjor, er det ikke det da? Drøyt å dra på så mye synes jeg!
      Ja, men det var ikke det Berre11 klaget på.
      Forklaringen for prisøkningen har du i innlegg #41 i denne tråden.
      mvh

Ogni M

Comment

Synes det er veldig merkelig at prisen skal stige med 500 kr på sesongkort med to ekstra kamper. Men, men jeg kjøper uansett! Men syns det er litt rart og ganske dårlig. Tror kanskje Klanen vil tape noen sesongkort kjøpere, men ikke veit jeg..

Uansett, gleder meg veldig allerede til sesongen starter!! Drømmer om seriegull igjen..
        KOM IGJEN ENGA

Comment

Jeg har hatt sesongkort noen sesonger på bredden nå, og begynner å bli dritt lei av alle som bare står der uten å synge, når jeg synger hele kampen gjennom. Så jeg er keen på å flytte over til Gaza. Men jeg vil ikke havne langt ut på sida, jeg vil stå i midten, sammen med de ivrigste. Da jeg er likesinnet som disse. Det jeg vil fram til er om det er mulig å få disse plassene?

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
            Jeg har hatt sesongkort noen sesonger på bredden nå, og begynner å bli dritt lei av alle som bare står der uten å synge, når jeg synger hele kampen gjennom. Så jeg er keen på å flytte over til Gaza. Men jeg vil ikke havne langt ut på sida, jeg vil stå i midten, sammen med de ivrigste. Da jeg er likesinnet som disse. Det jeg vil fram til er om det er mulig å få disse plassene?
            Jeg vet ingenting om hvordan det blir i år og det er vel ingen som kan spå det heller. Men jeg mener at det i fjor var noen plasser ledig på midtfeltet på Gaza når det åpne salget starta. Hvis du har anledning anbefaler jeg at du tar en tur til Sjappa rett før Julaften for å høre hvordan det ligger an, og så kjøper du rett over Jul enten en ledig plass på Gaza eller du kjøper din plass på Bredden "tilbake".
            Beaker

Comment

PS: se også her: http://forum.klanen.no/showthread.php?t=20030
              Beaker

Comment

Takk for svar!

Comment

Priser på andre TL-klubber

Et lite utvalg av andre TL-klubbers sesongkortpriser*:
                  *Prisene er de billigste tilgjenglige for supportere - altså gjerne i sving - så det er greit å sammenlikne med Gaza (1850)

RBK: 1300 for kjerne
                  LSK: 1600 for kanari
                  Lyn: 1800 for bastion
                  AaFK:1250 for stormen
                  FFK: 1485 for plankehaugen (2008)
                  Viking:1800 for horden
                  Stabæk: 1200 for SS (stabæk support)
                  Brann: 2050 for bataljonen
                  (Hvis noen vil fullføre - værsågod)

Vi ligger altså relativt høyt, men i forhold til stadionkvalitet, så synes jeg ikke vi skal klage FOR mye. Ja, jeg skulle gjerne sett en pris på rundt 1500 på Gaza, men man ser at klubber med gode stadioner ligger høyt på lista (unntak er Stabæk - som sikkert har så lave priser for å venne folk til å kjøpe sesongbillett... tipper de setter opp prisene nokså betraktelig i løpet av to-tre år)
                  Mer vil jeg ikke kommentere, men lar det være opp til dere.

Comment

Originally posted by Beaker View Post
                    Jeg vet ingenting om hvordan det blir i år og det er vel ingen som kan spå det heller. Men jeg mener at det i fjor var noen plasser ledig på midtfeltet på Gaza når det åpne salget starta. Hvis du har anledning anbefaler jeg at du tar en tur til Sjappa rett før Julaften for å høre hvordan det ligger an, og så kjøper du rett over Jul enten en ledig plass på Gaza eller du kjøper din plass på Bredden "tilbake".
                    Det var noen ledige sesongkort på F/G når fristen løp ut ifjord.
                    Blir nok det i år også, fordi klubben utestenger folk for fyllebråk.

Har ikke mulighet til å printe ut kvitteringa hjemme, kan jeg betale klansmedlemskap samtidig som sesongkort? Aner ikke om dette spørsmålet har blitt spurt før, da jeg bare har lest bruddstykker av tråden(Hvor de fleste har handla om prisstigningen på F/G).

Comment

Originally posted by Ossunt View Post
                      Har ikke mulighet til å printe ut kvitteringa hjemme, kan jeg betale klansmedlemskap samtidig som sesongkort?
                      Svaret er her (og det virker jo som om du har lest denne før siden du snakker om kvittering. På tide å pusse brilleglassene? ):

http://www.klanen.no/billettinfo/sesongkort_2009

Comment

Tror ikke jeg har lest den siden før, mente bare å huske at jeg hadde hørt et sted at man måtte ha betalt klansmedlemskapet i år.

Comment

jeg betalte sesongkort og medlemskort over disk samtidig i fjor.. så går vel bra i år å..

Comment

Jeg kjøpte sesongkort til felt 103 (gamle F) på mandag UTEN å ha betalt klansmedlemsskap...

Comment

Originally posted by Raven View Post
                              Jeg kjøpte sesongkort til felt 103 (gamle F) på mandag UTEN å ha betalt klansmedlemsskap...
                              Gjorde det selv, innerst i sjappa. Fikk bare beskjed ETTER at jeg hadde kjøpt sesongkortet at jeg måtte fikse klansmedlemskapet i kassa. Men det var ingen som sjekka noe som helst, så bare flaks at jeg er en så pliktoppfyllende borger som jeg er, og gjorde det
                              IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
                                Gjorde det selv, innerst i sjappa. Fikk bare beskjed ETTER at jeg hadde kjøpt sesongkortet at jeg måtte fikse klansmedlemskapet i kassa. Men det var ingen som sjekka noe som helst, så bare flaks at jeg er en så pliktoppfyllende borger som jeg er, og gjorde det
                                Vel, jeg fikk ikke beskjed om noe som helst. Måtte heller ikke vise leg, medlemskort eller sesongkort fra i fjor.
                                Kunne i teorien oppgitt et hvilket som helst navn...

Comment

Working...
                                X