Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort 2009

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Raven View Post
    Vel, jeg fikk ikke beskjed om noe som helst. Måtte heller ikke vise leg, medlemskort eller sesongkort fra i fjor.
    Kunne i teorien oppgitt et hvilket som helst navn...
    Ja, jeg viste heller ingenting. Fikk bare spørsmål om hvor jeg skulle ha kort, så sier jeg at jeg sto på FG ifjor (noe som er sant da) og betalte og tusla ned til kassa.

Så man kan jo spørre seg hvor mye den forkjøpsretten vi har på FG er verdt da..
    IKAROS

Comment

Dere som har hatt sesongkort ligger inne i systemet med reservasjoner i forhold til hvor dere stod før.
      Vedr medlemskap så er det riktig beskrevet som ovenfor, det er sikkert mulig og lure seg unna hvis man ønsker det , men i forhold til antall solgte sesongkort og innbetalte medlemskap så ser det ut som denne praksisen fungerer helt fint.
      Vi har valgt denne løsningen fordi vi ønsker og gjøre køen i sesongkort mindre og håndtering raskere, men må vi stramme inn så gjør vi det.

frode

Comment

Originally posted by frodev View Post
        Dere som har hatt sesongkort ligger inne i systemet med reservasjoner i forhold til hvor dere stod før.
        Vedr medlemskap så er det riktig beskrevet som ovenfor, det er sikkert mulig og lure seg unna hvis man ønsker det , men i forhold til antall solgte sesongkort og innbetalte medlemskap så ser det ut som denne praksisen fungerer helt fint.
        Vi har valgt denne løsningen fordi vi ønsker og gjøre køen i sesongkort mindre og håndtering raskere, men må vi stramme inn så gjør vi det.

frode
        Jeg ønsker absolutt ikke å "lure" meg unna. Har betalt medlemsskapet mitt nå, jeg. Poenget var at jeg kunne ha sagt et hvilket som helst navn.

Comment

Sjappa og Klanen har ett prinsipp om at mye av dette dreier seg om tillit.
          Sier du ett falskt navn oppnår man bare å få ett sesongkort med falskt navn.
          Sier du at du har betalt medlemskap og ikke har gjort det vil du slite når du skal hente selve kortet, da vil det også bli foretatt en sjekk.

Og i siste instans, når cupfinalebillettene legges ut neste år vil det jammen bli kontroll da også....håper jeg.

Alle med forkjøpsrett vil ha det fram til 23.12. Ikke fornyete kort selges fra 27.12.

Når alt dette er sagt, det er selvfølgelig mulig for sjappefolket og gjøre en glipp i ny og ne. De er faktisk bare mennesker de også, tro det eller ei...

Kjellsen

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
            Sjappa og Klanen har ett prinsipp om at mye av dette dreier seg om tillit.
            Sier du ett falskt navn oppnår man bare å få ett sesongkort med falskt navn.
            Sier du at du har betalt medlemskap og ikke har gjort det vil du slite når du skal hente selve kortet, da vil det også bli foretatt en sjekk.

Kjellsen
            Da må dette være nytt for i år da? Ettersom flere av de jeg sto med ifjor hadde sesongkort, men var ikke medlem i klanen (på FG Gaza). De var også på cupfinalen.

Men ja, man kan vel regne med at de fleste betaler klansmedlemskapet, så det går vel fint. Men fikk inntrykk av at de som solgte det hadde lite oversikt egentlig. Men har de ett register er det vel ok.
            IKAROS

Comment

Hei! Er ny på dette med sesongkort. Noen som har noen anelser om hvordan det vil bli 27. desember, vil det bli endel ledige? Eller kan jeg like greit bestille med en gang på et av feltene lenger ut (er vel bare 225 og 231 ledig)?

Comment

Originally posted by Soelvd View Post
                Hei! Er ny på dette med sesongkort. Noen som har noen anelser om hvordan det vil bli 27. desember, vil det bli endel ledige? Eller kan jeg like greit bestille med en gang på et av feltene lenger ut (er vel bare 225 og 231 ledig)?
                Såvidt jeg vet ble det solgt enkelt-billetter til samtlige kamper på felt 229 (tidligere H-J), med andre ord var dette feltet ikke fylt opp av sesongkort. Så du kommer i hvert fall inn der.
                Blir også veldig overraska hvis hele 228 blir fornya av årets sesongkort-holdere.

Comment

Sto på klanen.no nå at det var kun solgt 400 kort på gaza øvre...

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                    Såvidt jeg vet ble det solgt enkelt-billetter til samtlige kamper på felt 229 (tidligere H-J), med andre ord var dette feltet ikke fylt opp av sesongkort. Så du kommer i hvert fall inn der.
                    Blir også veldig overraska hvis hele 228 blir fornya av årets sesongkort-holdere.
                    Slik status er i dag så blir det mange ledige på 227-228 og 229 når fristen har gått ut, er fortsatt 1200 stk som ennå ikke har fornyet på disse feltene.
                    Men som sagt de har fortsatt en hel uke på seg.

Frode

Comment

Blir det lagt ut noen lister nå snart på hvor mange kort som er igjen?

Comment

i morgen, 2 juledag

Comment

Herlig! Da er det bare å beregne hvor tidlig jeg må ned på Oslo S Takk for svar!

Comment

Følgene plasser er ledige:
                            Bendit Øvre:
                            Felt 227: 130 stk
                            Felt 228: 150stk
                            Felt 229: 100 stk
                            Øvrige felt: godt med plasser ledig

Vestbredden:
                            Felt 103: kun noen få ledige plasser ledige
                            Felt 104: 197 ledige plasser
                            Felt 105: Her er det godt nummererte gode plasser ledige.
                            Øvre felt: godt med plasser

Comment

!

Yeah! Jeg fikk sesonkort på F/G

Comment

Der fikk jeg også utrolig nok.

Trodde det skulle bli kjempe kø om kortene jeg, men jeg var der kl 1700 og enda mange ledige.

Comment

Working...
                                X