Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort 2009

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg tror mange nedprioriterer sesongkortkjøp nå. Det er liksom så lenge til og fotball er kanskje ikke så moro når vi taper hele tiden osv... Men når serien starter så veit jeg at det klør i ballene til enhver fotballentusiast, og da kan dere stå der med skjegget i postkassa. Da skal jeg og alle de nye fjesene på bendit øvre smile pent og vinke til dere som var altfor seint ute med å få kremplass i fruktsvingen. LØP OG KJØP NÅ DA FOR F---!!!
    Felt E

Comment

Originally posted by Kjetl0vb View Post
      Der fikk jeg også utrolig nok.

Trodde det skulle bli kjempe kø om kortene jeg, men jeg var der kl 1700 og enda mange ledige.

Men ikke til 228 da? Var nå sikkert 100 stk i køen klokka ti i alle fall.

Comment

Originally posted by Soelvd View Post
        Var flere enn hundre der, men ikke alle som skulle ha til 228. Ingen av nr før meg kjøpte til 228..

Comment

Originally posted by Soelvd View Post
          Jo mange ledig der også...

227-228-229 er jo alle gode felt da så.

Comment

Originally posted by ørni forever View Post
            Vi skal synge ja men det er blitt dyrt!!
            Seriøst? Hvor gammel er du egentlig?

Comment

Originally posted by Onnis View Post
              Seriøst? Hvor gammel er du egentlig?
              For mange blir ting dyrere jo eldre du blir. Etterhvert som du vokser opp her i livet, er det nemlig ikke uvanlig å knytte til seg en del faste utgifter. Da er det ofte vanskelig å komme opp med 2000 spenn ut av det blå
              Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Hadde det ikke vært en ide å sendt ut et brev til de som ikke har fornyet sesongkortet.
                Jo mere fokus på verdens viktigste kort, jo større sjanse for at vi skal nå våre felles mål om mange solgte.

Såvidt jeg har fått med meg er det ganske mange nye sesongkortholdere så potensialet for å øke fra 2008 salget bør være tillstede.
                EVIG VIF

Comment

Originally posted by Bojan View Post
                  Hadde det ikke vært en ide å sendt ut et brev til de som ikke har fornyet sesongkortet.
                  Jo mere fokus på verdens viktigste kort, jo større sjanse for at vi skal nå våre felles mål om mange solgte.

Såvidt jeg har fått med meg er det ganske mange nye sesongkortholdere så potensialet for å øke fra 2008 salget bør være tillstede.
                  Jeg kan da ikke tro at noen som er relativt interessert i Vålerenga glemmer å fornye sesongkortet... Tror heller noen rett og slett ikke har råd (muligens snakk om prioriteringer), eller at man ikke gidder siden klubben sleit så veldig i fjor (hørte jeg medgangs).

Men alle de som ble så forbannet fordi de ikke fikk se cupfinalen bør kjenne sin besøkelsestid i sjappa nå. Denne sesongen blir enten begynnelsen på noe stort eller begynnelsen til et nytt trener/manager-regime.
                  Felt E

Comment

har vi ikke solgt mer nå enn til samme tid i fjor? Da er jo ikke det så dårlig det da..

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                      For mange blir ting dyrere jo eldre du blir. Etterhvert som du vokser opp her i livet, er det nemlig ikke uvanlig å knytte til seg en del faste utgifter. Da er det ofte vanskelig å komme opp med 2000 spenn ut av det blå
                      Jaja. Det skjønner jeg jo. Men det er snakk om 2000 kr på 1 år.. Det er ikke mye selv om du er 50.

-Omar

---------
                      F/G

Comment

Originally posted by Onnis View Post
                        Jaja. Det skjønner jeg jo. Men det er snakk om 2000 kr på 1 år.. Det er ikke mye selv om du er 50.

-Omar

---------
                        F/G
                        I praksis er det 2000 på en måned. Iallefall for alle med trang økonomi og mange julegaver å kjøpe
                        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                          I praksis er det 2000 på en måned. Iallefall for alle med trang økonomi og mange julegaver å kjøpe
                          Alle vet at utgiften til sesongkort kommer i desember/januar.
                          Samme som at tv-avgiften eller årsavgiften på bil kommer hvert år.

700 kroner fra lønna i 3 måneder så er sesongkortet i boks.

Vil man ha sesongkort så er det nok mest prioritering.
                          EVIG VIF

Comment

Jaja. Heldigvis så er jeg ung og ikke gammel;-D

-Omar

---------
                            F/G

Comment

Working...
                            X