Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Topp kamp med meget bra stemning

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Topp kamp med meget bra stemning

la denne ligge her ihvertfall 2 døgn, vær så snill?

det spilles kamp i morgen på jordal amfi mellom Vål'engas tapre iskrigere og de som kommer fra såkalte hockeytown sparta warriors

kampen starter 1915, siden det er tv kamp.
    billetter koster 100kr for klanens medlemmer(husk medlemskort)
    ellers koster det 60for barn og 120kr for voksne

dette er årets "største" kamp, spesiellt for oss som står på tribunen, så vi som er faste ber alle dere som har muligheten til å komme om å ta turen innom jordal å hjelpe oss med å lage en hockey fest, som vi ikke har opplevd maken til siden tidlig 90-tallet...
    La oss synge dissa smurfene med en sinnsyk trommeslager langt ut av oslos grenser.

De kommer garrantert til å møte opp med 800 syngende fans.
    dette veit jeg at vi kan synge ut, hvis dere har muligheten til å komme å hjelpe oss denne ene kampen.

VIF hockey trenger dere, vi få som lager liv trenger dere mer enn noen gang.
    La oss sammen vise særpingæne hvordan tribunekultur skal være.

hjertelig velkomne skal dere alle være

Ære være
    Lillebror
    Året rundt med Vål'enga
    OSLO BAJAS

tar meg den frihet å linke til hockeybohemene.com hvor de også har en forhåndsomtale http://www.hockeybohemene.com/index....rticle&sid=101 Godt skrevet av Kenta!

VIF har et virkelig godt lag i år, så om du ikke har sett hockey på en stund er kampen i kveld noe å få med seg.

Comment

Originally posted by Pondus View Post
      tar meg den frihet å linke til hockeybohemene.com hvor de også har en forhåndsomtale http://www.hockeybohemene.com/index....rticle&sid=101 Godt skrevet av Kenta!
      ... og 100% identisk med mail fra klanens medlemsinfo dagen før...

-jørn-
      (*´ェ`*)

Comment

tar meg den frihet å linke til hockeybohemene.com hvor de også har en forhåndsomtale http://www.hockeybohemene.com/index....rticle&sid=101
        De ansvarlige for siden bør forsøke å se på den i andre nettlesere enn IE. Mozilla Firefox eks. gidder ikke vise innholdet i midtspalten.

- Nes
        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by loco View Post
          ... og 100% identisk med mail fra klanens medlemsinfo dagen før...

-jørn-
          dobbel dose for enkelte altså, enkel dose for andre, hockeyen er vel uansett ikke bortskjemt med for mye oppmerksomhet

Comment

dobbel dose for enkelte altså, enkel dose for andre, hockeyen er vel uansett ikke bortskjemt med for mye oppmerksomhet
            Det er vel strengt tatt ikke snakk om dobbelt dose, men muligens plagiat. Selv linken til de nye sidene har identisk skrivefeil...

-jørn-
            (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
              De ansvarlige for siden bør forsøke å se på den i andre nettlesere enn IE. Mozilla Firefox eks. gidder ikke vise innholdet i midtspalten.

- Nes
              funker helt ypperlig i firefox 3.0

Comment

Originally posted by lillebror25 View Post
                De kommer garrantert til å møte opp med 800 syngende fans.
                To nuller for mye, kanskje?

Comment

Originally posted by Freeman View Post
                  funker helt ypperlig i firefox 3.0
                  Nei:

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4

Det er absolutt eneste siden på nett jeg har problemer med.

- Nes
                  Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Skuffende oppmøte fra Sarp ja, men så var Klanen i storform så det veide opp for det meste når det gjaldt stemning. 2112 tilskuere er OK, men ikke mere, men de som var der fikk topp underholdning.

Comment

Skuffende oppmøte fra Sarp ja, men så var Klanen i storform så det veide opp for det meste når det gjaldt stemning. 2112 tilskuere er OK, men ikke mere, men de som var der fikk topp underholdning.
                      Storform? Kanskje 10 syngende?

Comment

Prøv 20, var ihvertfall en del fler enn vanligvis.

Veldig skuffende oppmøte av særpingene.

Har heller ikke noe problem med Hockey Bohemene, og bruker eksakt samme versjon som deg Nes. Så er nok noe rusk hos deg

Comment

Originally posted by skog View Post
                          Storform? Kanskje 10 syngende?
                          Det var da jaggu flere enn det. Satt rett ved siden av og det har iaf ikke vært bedre hittil i sesongen. Man får jo også med seg resten av folket til tider så jeg synes absolutt det var godkjent stemning.

Comment

ja det der med tilskuere fra særp skal jeg ta på meg... beklager det.
                            men forrige gang de gjestet oslo så møtte de opp med ihvertfall 700syngende.. rart det kom så lite til en desitert høydare i norge i år..

men ja jeg må si meg enig i det at stemninga fra oss i går var meget godkjent.. sjøl om de fleste merka det i halsen mot slutten av 2 og i 3periode.

topp underholdning og topp kamp... Storfornøyd i dag
                            Lillebror
                            Året rundt med Vål'enga
                            OSLO BAJAS

Comment

Originally posted by lillebror25 View Post
                              men forrige gang de gjestet oslo så møtte de opp med ihvertfall 700syngende..
                              700 syngende? Er du full, Christian? Eller er fingeren som treffer nullen din bare overnervøs? 700?

- Nes
                              Nesrene @ Twitter

Comment

Working...
                              X