Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Chartre fly til bortekamper? *

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Chartre fly til bortekamper? *

Hey Jeg lurte på en ting. Hvordan kommer vi oss til borte kamper? Jeg vet jo at det går busser og tog, men er det noen felles fly vi tar, privat fly eller med spillere? Takk(:

-Omar

--------
    F/G

En sjelden gang blir det chartret fly og da pleier ofte Vålerenga Fotball å kjøpe opp noen av plassene. Når det blir chartret fly så vil bli godt annonsert på klubbens sider, på Klanens sider og på VPN. Og helt sikkert her inne på forumet også.

Så vidt jeg vet er det ikke planlagt å chartre fly kommende sesong, men det kan jo endre seg.

PS. Bruk en bedre overskrift neste gang. "Heey" sier ingenting om hva tråden handler om.

Comment

Hehe, Takk. Men andre busser til andre stadioner sånn som Lerkendal. Er det ikk en sånn Bohembuss som går da?

Comment

Bohembussen, den blå lagune, oslo sporveier, ultrasbussen.. mange forskjellige

Comment

Er det noen det er 18 års grense på?

Comment

Originally posted by FrankO View Post
            Så vidt jeg vet er det ikke planlagt å chartre fly kommende sesong, men det kan jo endre seg.
            Endrer seg kanskje fort hvis vi skulle møte et bra lag i e-cupen. Lets hope so.
            Felt E

Comment

Originally posted by Onnis View Post
              Er det noen det er 18 års grense på?
              I såfall blir det håndhevet dårlig. På enkelte av bussene bør vel folk under 18 kanskje styre unna. De gangene jeg har kjørt med sporveisbuss så har det gått veldig rolig for seg, røykfrie er de også i motsetning til de fleste privateide-bussene.
              Felt E

Comment

Originally posted by superbohem View Post
                I såfall blir det håndhevet dårlig. På enkelte av bussene bør vel folk under 18 kanskje styre unna. De gangene jeg har kjørt med sporveisbuss så har det gått veldig rolig for seg, røykfrie er de også i motsetning til de fleste privateide-bussene.
                Hmm, jeg vil være med klanen jeg da, en klans buss det er mest liv og drikking

Comment

Det er bare å stenge tråden nå da, har fått svar på det jeg spurte etter

Comment

Hmm, jeg vil være med klanen jeg da, en klans buss det er mest liv og drikking

Hehe. DU er 15 år? Du får ikke servert alkohol på klansbussene. Anbefaler deg å bli med de såkalte "stille" bussene. Er jo klansfolk det også, ikke så mye bråk, men det er liv på de bussene også.

Comment

Originally posted by enga View Post
                      Hehe. DU er 15 år? Du får ikke servert alkohol på klansbussene. Anbefaler deg å bli med de såkalte "stille" bussene. Er jo klansfolk det også, ikke så mye bråk, men det er liv på de bussene også.
                      Nesh, når vi drar på hjemme kamper, så tar vi en buss fra Gjøvik, og den heter Engaexpressen, og der serverer di alkohol til mindre åringer. Men er det ingen Bohem buss jeg kan ta da?

Comment

Nesh, når vi drar på hjemme kamper, så tar vi en buss fra Gjøvik, og den heter Engaexpressen, og der serverer di alkohol til mindre åringer. Men er det ingen Bohem buss jeg kan ta da?
                        Vis den bussen serverer til mindreårig så betyr jo ikke det at alle bussene gjøre det! og vis de vil ta den risikoen så er det helt fint for oss, men de fleste busseierne er ganske så særiøse, og vil nok ikke ta den sjansen.
                        Er du heldig kanskje du kan ta bussen med mini klanen, er jo klansfolk det å

Comment

Bohembussen.

Men er det ingen Bohem buss jeg kan ta da?
                          Jeg mistenker du blander begrepa her en smule. Det er bare en bohembuss og den heter Bohembussen og har egne hjemmesider.

Bohembussen har også et klientell på ca. 30+ aldersmessig og er kanskje ikke i din gate. Ikke serveres det alkohol til småbarn der heller.

-jørn-
                          (*´ェ`*)

Comment

Nesh, når vi drar på hjemme kamper, så tar vi en buss fra Gjøvik, og den heter Engaexpressen, og der serverer di alkohol til mindre åringer.
                            Får håpe for de som driver bussen sin skyld at informasjonen du legger ut her ikke kommer i hendene på "feil" personer.
                            Felt E

Comment

Originally posted by Hbohem View Post
                              Vis den bussen serverer til mindreårig så betyr jo ikke det at alle bussene gjøre det! og vis de vil ta den risikoen så er det helt fint for oss, men de fleste busseierne er ganske så særiøse, og vil nok ikke ta den sjansen.
                              Er du heldig kanskje du kan ta bussen med mini klanen, er jo klansfolk det å
                              Blir egentlig litt provosert av det du sier, når du sier miniklanen, så håper jeg at du ikke tar meg får en som sitter i bendit nedre, sitter hele kampen og ikke sier et pip?. Men jeg har sagt at jeg har fått svar på det spørsmålet jeg stilte så da er det bare å stenge tråden!

Comment

Working...
                              X