Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vi er vel på samme lag?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Vi er vel på samme lag?

Sitat: Den ons, 24 mai 2006 16:59 skrev Balkan Boys Mostar:

> Takk og pris for at vi er forskjellige,ellers så hadde vi framdeles stagnert.Tror at UE er dritlei dere som alltid har noe negativt å si om dem.Har du spurt deg selv hvor mange ganger har de hørt om at dere klaget på deres bannere,hopping,synging under kamper...???Ingen som har noe positivt å si om dem????

> For en gjeng med bønder http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

Jeg er litt usikker på hvem som er bonden, her Balkan boy, men som jeg skrev: "(...) var det noen som reiste et tostangsflagg ganske langt nede på vår tribune. Det var fint, siden ingenting skjedde på banen pga en skade eller HamKam som halte ut tida eller noe slikt. Slikt burde vi kanskje gjøre mer av for å få tida til å gå. I alle fall hvis det har gode grunner."

Siden det sto "Unge Enga" på flagget, må jeg vel anta at vedkommende mente å representere Unge Enga på en eller annen måte. Siden jeg skrev at det var fint, må man vel kunne si at jeg sa noe positivt om dem. Eller?

Comment

Sitat: Den tor, 25 mai 2006 03:10 skrev antiol:

> Sitat: Den ons, 24 mai 2006 16:59 skrev Balkan Boys Mostar:

>

> > Takk og pris for at vi er forskjellige,ellers så hadde vi framdeles stagnert.Tror at UE er dritlei dere som alltid har noe negativt å si om dem.Har du spurt deg selv hvor mange ganger har de hørt om at dere klaget på deres bannere,hopping,synging under kamper...???Ingen som har noe positivt å si om dem????

> > For en gjeng med bønder http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

>

> Jeg er litt usikker på hvem som er bonden, her Balkan boy, men som jeg skrev: "(...) var det noen som reiste et tostangsflagg ganske langt nede på vår tribune. Det var fint, siden ingenting skjedde på banen pga en skade eller HamKam som halte ut tida eller noe slikt. Slikt burde vi kanskje gjøre mer av for å få tida til å gå. I alle fall hvis det har gode grunner."

> Siden det sto "Unge Enga" på flagget, må jeg vel anta at vedkommende mente å representere Unge Enga på en eller annen måte. Siden jeg skrev at det var fint, må man vel kunne si at jeg sa noe positivt om dem. Eller?

Det kan diskuteres hvem som er bonden her,men jeg er drittlei dere som alltid klager.Flagget ble borte i løpet av 30 sek,og hva var problemet?Det er ikke rart at du og dere andre får kjeft når dere klager på bagateller.Hvorfor gikk du ikke ned og sa det direkte til dem du har noe imot,eller måtte du rope og gjemme deg bak andre?Feigt,syns jeg.Lettere å åpne en ny klagetråd her på forumet,og få støtte fra dem som ikke var i nærheten av det som skjedde,og bare fortsette å trøkke på UE.Bare for å understreke, er jeg ikke medlem og har ingen tilknytting til UE,men dere har gått for langt,syns jeg.

Comment

Sitat: Den tor, 25 mai 2006 15:26 skrev Balkan Boys Mostar:

> Det kan diskuteres hvem som er bonden her,men jeg er drittlei dere som alltid klager.Flagget ble borte i løpet av 30 sek,og hva var problemet?Det er ikke rart at du og dere andre får kjeft når dere klager på bagateller.Hvorfor gikk du ikke ned og sa det direkte til dem du har noe imot,eller måtte du rope og gjemme deg bak andre?Feigt,syns jeg.Lettere å åpne en ny klagetråd her på forumet,og få støtte fra dem som ikke var i nærheten av det som skjedde,og bare fortsette å trøkke på UE.Bare for å understreke, er jeg ikke medlem og har ingen tilknytting til UE,men dere har gått for langt,syns jeg.

----

Jeg er litt usikker på hvem "dere" er i denne sammenhengen, da jeg kun snakker for meg selv basert på én hendelse.

Men så til det du sier:

1. "flagget ble borte i løpet av 30 sek, og hva var problemet?"

Jeg ber deg se på det jeg skrev i mitt første innlegg. Jeg gjentar det her: Jeg har ingenting mot at andre flagger når ingenting skjer på banen, eller når det skjer på en måte som gjør at ingen hindres i å se hva som skjer på banen. Jeg sa fra først når flagget var plassert slik at jeg og de rundt meg ikke så hva som skjedde. Det gjorde jeg fordi jeg var på Hamar for å se fotball, ikke baksiden på et to-stangs flagg. Det tror jeg de andre var også.

2. "Hvorfor gikk du ikke ned og sa det direkte til dem du har noe imot,eller måtte du rope og gjemme deg bak andre?"

Jeg sto der jeg sto gjennom hele kampen, ca fem rader bak flagget. Selv om det ikke var sild i tønne, var det ikke akkurat luftig med plass heller.Å gå fem rader ned for å hviske noe til noen var en lite fornuftig løsning sammenlignet med å rope "ey, ta ned flagget'a!". Hvorfor du måtte mene at det er feigt skjønner jeg ikke, med mindre du tror mener at folk er redde for andre medlemmer av Klanen. Det er ikke jeg, og jeg håper ikke andre er det heller.

3. "Lettere å åpne en ny klagetråd her på forumet."

Vel, jeg ser at du og andre kaller det en klagetråd når jeg forsøker å ta opp noe jeg opplevde som ikke bra. Jeg kan imidlertid ikke se noe klaging i mitt første innlegg. I tillegg vil jeg legge til: Det er mye bedre at folk lufter ut frustrasjonene sine på forumet, i rolige former, enn å ta det ut i form av krangling under kampen. Men det er nå min mening. Du mener vel det er feigt.

Andreas

Comment

Sitat: Den tor, 25 mai 2006 03:04 skrev antiol:

> Sitat: Den ons, 24 mai 2006 09:35 skrev Teern:

>

> > Jeg er så forbanna lei av all denne sytinga og klagingen på dette forumet( Ja jeg vet at det er frivillig å lese)

> >

> > Etter hver eneste kamp så blir det dratt frem det ene og det andre.

> >

> > Folk er for fulle

> > Folk står feil plassert

> > Folk vifter med flagg

> > Folk hopper

> > Folk synger for lite

> > Folk synger for fort

> > Folk synger feil sanger

> > Folk slåss

> > Folk taster på mobilen sin

> > Folk bruker rusmidler under kampene

> > Vi er for mange

> > Vi er for få

> >

> >

> > Jeg har stort sett vært på det meste av kamper siden 91 og har ikke mange negative opplevelser på den tiden.

> >

> > Klart det finnes en og annen dritings amøbe på kamp, skulle bare mangle nå som vi har blitt så mange. De gangene jeg har opplevd det så har jeg bare flyttet meg litt, det er vel ikke verre enn det?

> >

>

> Hvis du mener at "Folk slåss" hører hjemme i samme kategori som "Folk synger for lite" og "Folk vifter med flagg" så er det ett par ting du bør tenke gjennom på nytt.

>

> I dette tilfellet var det altså ingen av tingen du ramser opp som var saken.

>

>

Nei det er mulig at ingen av de tingene jeg ramset opp har så mye med saken din å gjøre. Mitt svar var heller ikke myntet så mye på deg, men mere generelt. Er bare så utrolig lei av all denne sytingen etter hver eneste kamp her på forumet. Makan til klaging og surmuling skal man lete lenge etter.

Rekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005

Comment

Er jo ikke rart at "klage-tråder" blir lange når man skal inn og fortelle hvor unødvendig tråden er.

Gi heller faen og ikke skriv!

Sånn, nå har jeg også bidratt
            Spill til dommern blåser daaaaa!!!

1922 Goalkeeper JF Mitchell, first and last player to wear glasses in an FA Cup Final.

Comment

Working...
            X