Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

En lukket klubb!!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• En lukket klubb!!?

Hvorfor har vi blitt en mer og mer lukket klubb?
    Syns vi di siste årene har blitt mer og mer hemmelighetsfulle med tanke på det meste som skjer i klubben.
    Ble vell hakket værre da Martin kom til oss!!?
    Før lakk vi som ei sil, og mener ikke at det var optimalt, men en mellomting mellom Se og Hør og Frimurerlosjen hadde kansje vært å foretrekke...
    Kan hende di fleste syns jeg er helt på jordet her, men fyr løs

Originally posted by 2rstein View Post
    Syns vi di siste årene har blitt mer og mer hemmelighetsfulle med tanke på det meste som skjer i klubben.
    Ble vell hakket værre da Martin kom til oss!!?
    Før lakk vi som ei sil, og mener ikke at det var optimalt, men en mellomting mellom Se og Hør og Frimurerlosjen hadde kansje vært å foretrekke...
    Kan hende di fleste syns jeg er helt på jordet her, men fyr løs
    Nå skal vel Aalbu få mye kred. for å ha "lukket" en del rundt klubben, spesielt rundt spilleroverganger og slikt.
    Og, i mine øyne er det kun være positivt.

Når vi risikerer at en spiller blir mye dyrere hvis det kommer ut at vi er interessert i han, så ser jeg ikke at det er i noens interesse at vi er så veldig "åpne" om slike ting.
    Bortsett fra å tilfredsstille supportere som lurer på forsterkninger da, men det mener jeg det er verdt å unnvære. Det er kanskje du enig i også?

Så derfor synes jeg du er litt på jordet her. Ellers er vel klubben fortsatt forholdsvis åpen slik jeg tolker det. Men, du har kanskje evt. noen eksempler på hva du mener?

Comment

Jeg synes klubben gjør det eneste rette når det gjelder overganger.
      Ingen kommentar er det som skal gjelde ,for å kunne få jobbe i fred og unngå budkrig om nye spillere.

Når det er sagt så savner jeg informasjon når det gjelder evalueringen som ble gjort i høst og hvilke konsekvenser som da gjøres på trener/spillersiden.

Vif-tv hadde vel en slags oppdatering med Aalbu om ståa på treningsleiren før sesongen 07 og noe lignende hadde vært fint nå.
      Gjerne med sportslig utvalg eller manager og hovedtrener.
      EVIG VIF

Comment

Jeg synes egentlig at vif er en ganske åpen klubb, mye takket være nettstedet. Der får man info om alt fra kamper til treningstider, samt vif-tv som gir oss ett godt "bak kulissene" portrett av spillerne og det som skjer i klubben. Pluss at rønsen skriver blogger fra garderoben og gjennom Carpe Diem fikk vi følge laget i tida rundt cupfinalen. For å nevne noe.

Martin har også sagt i ett intervju at to midtstoppere ikke er nok i en lang sesong, men at de ikke vil kommentere nærmere hvilke spillere de vil ha gjør de lurt i, siden det kan gi økt konkurranse og presse prisene opp.

Comment

Jeg synes også at klubben er en åpen klubb.

Vi får kansje ikke vite mye om overganger osv. før de er i boks, men så er vel det også en positiv ting. Da verdien på spiller osv kan øke, med økt interesse. Synes klubben er flink til å ikke kommentere ting og det er bra.

Synes også som -=VIF=-skriver at vi får mye godt stoff takket være nettet og nå ganske nylig Carpe Diem filmen. Her får vi et godt innblikk i hva som skjer i både garderoben og på spillermøter.

Klubben er ikke en lukket klubb i mine øyne

Comment

Working...
          X