Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF supporter, Norges nye kjendis?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIF supporter, Norges nye kjendis?

Hei

Sjekk ut både sjefen og hans VIF supporter medarbeider. Helt kanon.
    http://www.youtube.com/watch?v=tgAwOOafanY

Enjoy!

/Bengan
    Last edited by Hjesus; 09.02.2009, 15:04.

Han lyse har jeg lagt merke til gjentatte ganger. En gang som usannsynlig drita på kamp. På Voldsløkka en mandag - det var kamp med andrelaget!
    Ellers er han fotballdommer og har gitt meg et (berettiget ) rødt kort i bedriftskamp.
    mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
      Han lyse har jeg lagt merke til gjentatte ganger. En gang som usannsynlig drita på kamp. På Voldsløkka en mandag - det var kamp med andrelaget!
      Ellers er han fotballdommer og har gitt meg et (berettiget ) rødt kort i bedriftskamp.
      La merke til han under cupkampen mot Mo for et par år siden.

Tribunelegende!

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
        La merke til han under cupkampen mot Mo for et par år siden.

Tribunelegende!
        Ikke minst på Jordal...

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
          Har også lagt merke til han flere ganger - en gang på Voldsløkka slengte han rimelig ugreie kommentarer med mørkebrunt innhold ut over løkka. Ja - han ble irettesagt (av en voksen)

Comment

Han er faktisk dommer i lavere divisjoner..
            Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Originally posted by Feite Frode View Post
              Ikke minst på Jordal...
              For ikke å snakke om Ekebergsletta i uke 31...
              in Absinthia

Comment

gullhår jo.. det er han som aldri klarer å holde kjeft på jordal det...
                Norges neste kjendis.... hahahahahaha... ser det for meg, han og svein på charter feber... herlig... NOT!
                Lillebror
                Året rundt med Vål'enga
                OSLO BAJAS

Comment

Han må være en av klanens desidert største klovner.... Jeg går mer enn gjerne på andre siden av banen hvis han skulle nærme seg..

Stygg sak

Bleik

Comment

Han kan iallefall få premie for å starte sanger på de merkeligste tidspunkt.... Kul fyr

Comment

Traff han i ålesund 07 i godt humør og med litt uklare meldinger,men det skyldtes nok promillen....da også.....
                      Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Sett han figuren her på noen VIF2-kamper.
                        Makan til utskjelling av egne spillere som han klarer å lire av seg i løpet av 90 minutter har jeg aldri opplevd. Han har et stort vokabular når det gjelder lite flatterende beskrivelser i alle fall.
                        Det har blitt sagt ting som ikke egner seg på et forum med stor takhøyde en gang.

Comment

Han måtte dekke en bot Vålerenga som klubb ble ilagt for noen år siden under Norway Cup (av Norway Cup) da han engasjerte seg voldsomt fra sidelinjen og flyttet seg fysisk inn på banen, med et volum og et vokabulær av en annen verden, rett i fjeset på dommeren.

Han rørte forøvrig ikke dommeren fysisk.

Han var ikke medlem av klubben da dette skjedde, men Klanen, og siden han var dresset opp i fullt utstyr syntes det rett og rimelig at han tok seg av den monetære skaden han påførte klubben.

Og ja, han dømmer både i lavere divisjoner senior og yngre klasser. Jeg husker ikke om det er Vålerenga han dømmer for, men det kan sikkert Lexica Tysnesius svare på...
                          Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Han var like engasjert i siste treningskamp ute i kulda på Valle, i mot Start

Comment

Originally posted by Toy S View Post
                              Han var like engasjert i siste treningskamp ute i kulda på Valle, i mot Start
                              Sant, han er ikke vanskelig å høre når han er på kamp
                              Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Working...
                              X