Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF supporter, Norges nye kjendis?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by haraa1 View Post
    Sant, han er ikke vanskelig å høre når han er på kamp
    > Nei, men bra det er folk som er ENGAsjerte da, og så lenge de ikke går over streken er det ikke noe problem

Comment

jeg får ikke sett videosnutten...den er privat får jeg beskjed om...hjelp ??

Comment

Forsøker å legge inn ny url

Originally posted by Felinaldo View Post
        jeg får ikke sett videosnutten...den er privat får jeg beskjed om...hjelp ??
        Jeg forsøker å redigere innlegget mitt og legge til ny link, men jeg finner ikke redigeringsmulighetet. Linken som ligger der nå er feil da den har blitt endret på YouTube.

Beklager.

/B

Comment

Originally posted by Bengan View Post
          Jeg forsøker å redigere innlegget mitt og legge til ny link, men jeg finner ikke redigeringsmulighetet. Linken som ligger der nå er feil da den har blitt endret på YouTube.

Beklager.

/B
          Det er tidsbegrensing på egne endringer av innlegg.

Når du ikke får endra, kan du jo skrive linken i et nytt innlegg.
          http://www.youtube.com/watch?v=tgAwOOafanY

Originalinnlegget er også oppdatert med riktig link.
          in Absinthia

Comment

denna karen har man jo både sett og hørt før...ble ikke han kalt Finn Kalvik en gang i tiden ??.....

Comment

synger alltid-en annen sang..

joda-kjært barn-har mange navn..Trond (trur jeg han heter) er en hyggelig og morsom skrue, fast inventar på Jordal, lang fartstid i Klanen og ofte med en blåveis eller to, og da ikke i knapphullet..

Dette er reklame for en eller annen ny såkalt realityserie på tv3 trur jeg..

Comment

Originally posted by Tengel View Post
                joda-kjært barn-har mange navn..Trond (trur jeg han heter) er en hyggelig og morsom skrue, fast inventar på Jordal, lang fartstid i Klanen og ofte med en blåveis eller to, og da ikke i knapphullet..

Dette er reklame for en eller annen ny såkalt realityserie på tv3 trur jeg..

Stemmer det, har ikke sett den videoen dere snakker om, da nettet mitt er for treigt.
                Men var reklame om det programmet på enten tv3 eller Viasat 4 i går, hvor de viste Gullhår ganske ofte, og programmet heter budbringerne

Comment

Dette programmet handler om Tom`s transport og hvordan han har bygget firma fra bunn av.Selvfølgelig med innslag av noen de ansatte budsjaførene.
                  Godt jeg slutta der for en mannsalder siden og dermed ikke kan drite meg ut i denne omgangen.
                  Så får jeg heller vente å se om bror min trer trynet sitt inn i de tusen hjem og gjør skam på familien
                  Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Så du broren din i dag ?

Artig program da, og Trond var Trond for å si det sånn

Comment

Originally posted by Toy S View Post
                      Så du broren din i dag ?

Artig program da, og Trond var Trond for å si det sånn
                      Har ikke sett programmet enda og føler ikke det pirrer min nysgjerrighet heller.
                      Har jobbet i Tom`s for endel år siden og vet hva som skjer i det yrket,og det er ikke så spennende...
                      Dukker brodern opp så det mulig du vet hvem det er TøyS....
                      Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Han kokosnøtta der har dømt oss et par ganger... OG FY FAAN FOR EN TYPE!!!

Jeg fikk bl.a. gult kort for å bli takla, fordi han mente jeg egga opp til match med å dra en finte.
                        Blir sikkert bra tv det her!
                        ----------------
                        Pilsner og slagsmål.
                        Ille tilredte agronomer.

Comment

Working...
                        X