Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Trondheimstur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trondheimstur

Vil det bli satt opp alternativer til flyet? Og hva skjer med billetter?
    Oslo by, St. Hallvards menn

Vi er Vål\'enga!

Vet at vertshusbussen har satt opp tur. Se info på www.vertshusbussen.com

Comment

Klanens turgruppe jobber med turopplegg (buss) tur/retur Tr.heim.

Følg med på på klanen dott no for mer infor. Dvs. turopplegg, priser etc.

Hilsen Jostein
      -tour de Klanen 2009

Comment

Trondhjemstur

Greverudbussen har også planer om å dra oppover hvis vi får tak i sjåfører. Se nærmere info på www.greverudbussen.no
        Enga Jan

Comment

Det skal busses til Trondhjem - og går det som vi i turgruppa vil så skal det busses SKIKKELIG!

Bruker forumet for å lodde interessen rundt følgende opplegg:
          2 stk buss-alternativer, hvor den ene går oppover lørdag, slik at vi kan gjøre bartebyen utrygg allerede denne kvelden (men selvsagt på en ordentlig og sivilisert måte, om det måtte herske noen tvil om sådan...), og den andre bussen går opp og ned på dagen.

Mest sannsynlig er vel dagsturen alt bankers, men vi hadde håpet å få til en overnattingstur på sesongåpningen.
          Det får bli opp til hver enkelt å ordne seg overnatting, hvis man har tenkt til å sove... Men jeg legger ved noen linker til innlosjeringssteder som ikke går aldeles utover øl-budsjettet..

http://www.jarlen.no/
          http://www.trondheim-vandrerhjem.no/

Gjerne kommentere opplegget her inne på forumet, så vi som skal organisere opplegget ser litt hvordan stemningen er.

Ut på tur - aldri sur
          Vi ser frem til tur-sesongen 2009!
          - Such is life -

Comment

Hvordan er det med billetter til kampen egentlig? Hvor mange får vi tildelt? Har lyst til å dra opp med et par kompiser, men kjøper meg ikke plass på en buss eller fly hvis jeg ikke får billettene. Noen som veit om man har forkjøpsrett om man kan vise til at man drar den helga eller noe? Hadde jo vært en trygghet for oss
            I'm yo huckleberry!

Comment

Buss opp lørdag!

Vi stiller nok som vanlig i baksete, hvis det blir buss opp lørdag.

-Fredrik, i år så tar vi alt!
              Jeg er en unnasluntrer

Comment

Originally posted by Bharg View Post
                Hvordan er det med billetter til kampen egentlig? Hvor mange får vi tildelt? Har lyst til å dra opp med et par kompiser, men kjøper meg ikke plass på en buss eller fly hvis jeg ikke får billettene. Noen som veit om man har forkjøpsrett om man kan vise til at man drar den helga eller noe? Hadde jo vært en trygghet for oss
                I utgangspunktet har vi vel krav på 1092 plasser eller noe deromkring, men ser ikke bort ifra at det er muligheter for at vi får flere.. Har ikke pleid å være noe problem å skaffe seg billetter til Lerkendal, og har man sesongkort og er tidlig ute så er det iallfall så og si garantert. (Det er muligheter for de som bor utenbys å bestille via mail).
                Setter du deg opp på en buss, så skal du også få kjøpt billett til kampen.
                - Such is life -

Comment

Det er bare å glede seg!

Comment

http://www.vif-fotball.no/article2536288.ece
                    That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Da har jeg meldt meg på Charter flyet! Men et spørsmål, sitter vi med spillerne?

-Omar

Comment

Originally posted by Lenny Kriger View Post
                        I utgangspunktet har vi vel krav på 1092 plasser eller noe deromkring, men ser ikke bort ifra at det er muligheter for at vi får flere..
                        Ettersom Kjernen flytter fra nedre vest til øvre øst så blir kapasiteten redusert, hvor mye er for tidlig å si. Derfor blir også bortesupporternes plasser redusert. Samtidig flyttes bortesupporterne til nedre Adidas. Og de to feltene (SB og RB) som er reservert for bortesupporterne hadde hvertfall i fjor inkl rullestolplasser totalt 919 sitteplasser. Men det er mulig disse to feltene er omgjort til ståfelt slik at bortesupporterne kan fylle sin kvote uten å måtte bruke mere enn de to feltene. Jeg ville hvertfall ikke forventet å få flere plasser enn det dere har krav på.

Comment

er billige flybilletter fra rygge flyplass, men da må man reise opp på lørdag morgen og hjem mandag morgen. jeg fikk billett til 700 kr tur/retur.
                          enga for alltid.

olenga.

Comment

På denne siden kan man lese alt om årets bussopplegg med klanen: http://www.klanen.no/klanens_turopplegg_2009
                            God reise!

Jostein

Comment

Originally posted by olenga View Post
                              er billige flybilletter fra rygge flyplass, men da må man reise opp på lørdag morgen og hjem mandag morgen. jeg fikk billett til 700 kr tur/retur.
                              Er ikke så dyrt det, men en i klassen min har bestilt en sånn tur og de sliter med å finne overnatting i Trondheim. Det er jo litt kjedelig å sove på gata
                              IKAROS

Comment

Working...
                              X