Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kick Off

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kick Off

Kick off datoen er nå kjent, og pris m.m
    Men er det 18-års grense på dette arrangementet?
    Jeg er under 18, men ønsker å komme.
    Det er ikke informert om dette i noen av meldingene som er lagt ut på nett!
    Hjelp meg.

Uten at jeg vet det 100% (og burde da kanskje ikke svare) men alle andre sånne type arrangementer har vært med 18 års grense. Det er grunnet ølsalg og at det er vanskelig å forhindre at folk under 18 da får kjøpt/skaffet seg alkohol.

Men håper vi kan slippe den debatten denne gangen, den kommer jo hver jævla gang. Jada, det er veldig urettferdig, men er det noen sjenkekontrollen er keene på å ta så kan du banne på at det er oss. Og for å si det kjipt, dette skjønner man når man blir litt eldre. Sorry.

Comment

Sorry, men det blir 18-årsgrense.

Vi beklager dette overfor dere som er under 18, men det er praktisk talt umulig å arrangere noe sånt på et etablert utested uten å kjøre 18-årsgrense. Og kantina på Vallhall blir ikke det samme, tro meg.

Comment

Sannsynligvis 18-årsgrense her også..: http://www.iskoboys.com/kickoff09.html

Comment

Angående kick-off.. På billetten står det at døren åpner kl. 20.00, i informasjonen på klanen.no står det at dørene åpner kl. 19.00. Noen som vet hva som stemmer?

Comment

Dørene åpner kl 19, selve arrangementet begynner kl 20.

Comment

Skulle vel vise noe dvd fra 19.00. programmet starter 20.00. bestille forøverig bill i sted. blir bra detta.

Comment

Skulle virkelig ønske at jeg var gammel nok til å være med. Får bare skynde meg et år til. Jeg har hørt at når man passerer aldergrensen blir man glad for at det faktisk er en aldersgrense der. Det er nok litt vanskeligere å snike seg inn på Rockefeller enn i teltet i fjor.

Comment

Originally posted by Olum View Post
                  Skulle virkelig ønske at jeg var gammel nok til å være med. Får bare skynde meg et år til. Jeg har hørt at når man passerer aldergrensen blir man glad for at det faktisk er en aldersgrense der.
                  Godt å se en ungfole, som kan se litt fremover i tid.

For ikke lenge siden, møtte jeg en 18 år gammel replica av meg selv.
                  Dæven jeg var irriterende på den tida.
                  Hjelp oss å gi deg nye storflagg. Flaggborgen av 1913s konto: 1503 12 17528

Comment

Hadde vært kult å sett Blodsbrødre. Bjørn Rosenstrøm er så harry og passê at det blir flaut.

Comment

Originally posted by Olum View Post
                      Skulle virkelig ønske at jeg var gammel nok til å være med. Får bare skynde meg et år til. Jeg har hørt at når man passerer aldergrensen blir man glad for at det faktisk er en aldersgrense der. Det er nok litt vanskeligere å snike seg inn på Rockefeller enn i teltet i fjor.
                      Går nok ikke glipp av så mye, tror jeg. Serien starter på søndag, da blir det fotball, ikke sirkus...
                      tussen takk, søren

Comment

skuffa...

akkurat kommet hjem fra kick-off og sitter igjen med en flau smak....
                        dette var rett og slett pinelig!!!
                        ikke respekterer vi håkkigutta, damelaget, a-laget eller klanen!!!
                        kunne vi ikke gitt dem fem min på scena a, nei da... bare stell dere her i kø til alle kommer opp og vi får sett dere, så går dere pent på rekke ned igjen!!!
                        tror kil,ham-kam og sif hadde fått til bedre kick-off en dette!!!
                        leie inn en svenske, som i tilegg er ifra göteborg...
                        tviler på at AIK leier inn luxus leverpostei til sin kick-off!!!
                        skjønner godt att folk stakk tidlig hjem/videre...
                        tror vi gjorde en bra jobb med å rekrutere nye folk her idag!!!

god natt,
                        hilsen en skamfull og flau kar...

Comment

Endte opp med en ikke så uflau smak, som 2rstein nevner.
                          Men deg, det sakl nevnes labert oppmøte..(!), en ikke fullt så "på" Rosenström.. Men Blodsbrødre var knall!

MEN, en annen ting!! Hvem var den luringen som solgte lodd til inntekt for VIF?? Ingen på stedet som kunne vedkjenne seg dette faktum! Køpte lodd (vel i god tro, kunne sett etter bevis, men nei..), følte meg lurt.. Men men.. Var det lureri, så har jeg heldigvis bilde av jævelen!!!

Comment

Originally posted by alex-joh View Post
                            Endte opp med en ikke så uflau smak, som 2rstein nevner.
                            Men deg, det sakl nevnes labert oppmøte..(!), en ikke fullt så "på" Rosenström.. Men Blodsbrødre var knall!

MEN, en annen ting!! Hvem var den luringen som solgte lodd til inntekt for VIF?? Ingen på stedet som kunne vedkjenne seg dette faktum! Køpte lodd (vel i god tro, kunne sett etter bevis, men nei..), følte meg lurt.. Men men.. Var det lureri, så har jeg heldigvis bilde av jævelen!!!
                            det er trukket ut 5 lodd som har vunnet en tur til Trondheim med fly, disse loddene vil bli lagt ut på www.klanen.no i løpet av dagen..men vi kan jo legge de ut her også
                            V8 - L38 - G5 - L71 - N11

Vinnere bes maile ben@sjappa.net

frode

Comment

Working...
                            X