Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klanen/VIF på Facebook

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klanen/VIF på Facebook

Jeg har en Facebook profil registrert på en annen mail enn hva jeg bruker her inne. Den er heller ikke registrert andre steder som har med VIF eller Klanen å gjøre.

Men nå plutselig får jeg meldinger annenhver dag om diverste enga-relaterte saker.

Hvordan fant dem meg? Og kommer det til å komme mye av disse brevene?
    IKAROS

Originally posted by superman View Post
    Dette må du nesten ta opp med de som sender deg disse mailene.
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by superman View Post
      Jeg har en Facebook profil registrert på en annen mail enn hva jeg bruker her inne. Den er heller ikke registrert andre steder som har med VIF eller Klanen å gjøre.

Men nå plutselig får jeg meldinger annenhver dag om diverste enga-relaterte saker.

For det første: Skriv så det går an å forstå hva du mener.
      Hvilken mailadresse er det du har problemer med. Er det den du er registrert med på facebook, eller er det den du er registrert med her?
      Og disse brevene: Er det meldinger på facebook eller er det direkte epost til deg?
      in Absinthia

Comment

Her på forumet er jeg registrert med [mailadresse fjernet - MOD]...

På facebook bruker jeg en helt annen mail.

Du skjønner hva jeg mener da?

Så, det jeg lurer på er hvordan "Vålenga Fotball" som er en egen profil på facebook (nei ikke en gruppe, men en egen profil lik som din og min) vet at jeg er vålenga supporter og kan sende meg meldinger på facebook med diverse tilbud om alt mulig. Nå senest om kickoff og sesongkort. Jeg har lukket profil på faceook, og hadde ikke godtatt noe som helst før jeg fikk de første meldingene.

Den mailen jeg bruker på facebook er ikke registrert på forumet eller noen andre enga-relaterte sider, derfor jeg lurer på hvordan de fant meg...

Nå har jeg tilåmed blitt venn med "Vålenga Fotball" og vil da helt sikkert få drøssevis av disse meldingene...
        Last edited by FrankO; 17.02.2009, 23:38.
        IKAROS

Comment

"Vålerenga Fotball" er en bruker på Facebook slik du og jeg er det. Jeg behøver ikke være på din venneliste for å sende deg meldinger. Et enkelt søk viser at du og jeg har en felles venn og da er det naturlig for meg å tro at du er en Vålerenga-supporter. Er ikke veldig vanskelig.

I tillegg er du kanskje med i noen Vålerenga-grupper? Eller tagga på noen bilder i forbindelse med Vålerenga?

Så hvis brukeren "Vålerenga Fotball" gidder så finner man ut hvem som holder med klubben og hvem som ikke gjør det - selv om du har lukket profil.

PS. Jeg fjernet mailadressen din fra innlegget ditt.

Comment

Bare slik at det evt. ikke skal oppstå noen misforståelser.

Den profilen "Vålerenga Fotball" har ingenting med den offisielle Vålerenga-gruppa på Facebook å gjøre. I den skal vi forøvrig være forsiktige med utsendeler av massemail etc. Vi ønsker i utgangspunktet å bruke den gruppa for utveksling av bilder, snutter og tanker rundt Vålerenga Fotball.

(http://www.facebook.com/home.php?#/g...0793063&ref=mf)

Tror ei heller profilen "Vålerenga Fotball" har noe offisielt å gjøre med klubben. (uten at jeg skal være 100 % sikker akkurat der)

Comment

Working...
            X