Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bestill til Trondheim nå!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bestill til Trondheim nå!

Det nærmer seg avreise til Trondheim.
    Det er foreløpig alt for få som har meldt seg på bussalternativene.
    Søndagsbussen vil gå uansett. Lørdagsbussen trenger flere påmeldte.

Serieåpning er alltid en viktig opplevelse.

http://www.klanen.no/var/storage/ori...640fddb614.pdf

Kjellsen.

klarer vi ikke å fylle en buss engang?
    syns det er utrolig dårlig vist vi ikke selger ut de 500 billettene vi har fått
    enga for alltid.

olenga.

Comment

nå ble vel ikke billettene til bussen lagt ut før på fredagen, og det er ikke sikkert at alle har anledning til å stikke innom sentrum hver dag....

Hvorfor ble dette egentlig lagt så sent ut? Ikke noe kritikk da det har vært opplyst om at det ville være både en lørdagsbuss og dagstur lenge...

Jeg og en kompis har i hvert fall store planer om å være med lørdagen bare jeg klarer å få ræva mi ned i sjappa i løpet av et par dager.

edit: gjetter på at at man ventet til etter årsmøte.
      Last edited by totti; 09.03.2009, 22:43. Reason: svar på eget spm
      Lars

- Il Bimbo d`oro

Comment

venter i spenning på tilbakemelding fra sjefen om jeg får fri denne helgen. Med et GO er jeg på full sprint til sjappa...
        SERIEÅPNING folkens!!!

Comment

Hvorfor ble dette egentlig lagt så sent ut? Ikke noe kritikk da det har vært opplyst om at det ville være både en lørdagsbuss og dagstur lenge...

Her har det vært litt dårlig kommunikasjon skjøner jeg. Bussbilletter har i prinsippet vært tilgjengelig i sjappa fra dagen det ble annonsert.
          Det er også muligheter for å betale på bussen, men fint hvis det da sendes enten pm til meg eller mail til turættklanendottno, slik at vi har en viss oversikt over antall påmeldte.

Kjellsen

Comment

Noen som vet om det er 18-års grense på denne bussen?

Comment

Originally posted by Onnis View Post
              Noen som vet om det er 18-års grense på denne bussen?
              Nei, men du bør helst ha bikka 15-16.

Comment

Det står ingen ting noen steder bortsett fra i denne tråden (det jeg kan se) at man kan betale på bussen. Det presiseres at man skal betale i Sjappa.

Vi gjør det jo ikke så lett for oss selv når billettsalget starter på en mandag samme uka som kampen skal spilles, og klanens turalternativer (klokkelsett) og pris ble vel lagt ut samme kveld som årsmøtet.

All erfaring tilsier at skal man ha med mye folk på tur må man begynne i god tid.

Selv om man ikke har fått billetter fra arrangøren kan man selge bussbilletter i god tid å garantere alle som kjøper bussbillett en kampbillett, flere måter å ordne dette på praktisk.

Jeg tror uansett det blir et bra følge opp til Trondheim. Med fly + private busser (har selv valgt privat alternativ til denne kampen) så tipper jeg vi ender på mellom 750-800. Så får vi se når vi teller opp neste uke hvor mange bortesupportere som dukket opp på Lerkendal. Noe flere som vil tippe hvor mange vi blir?

Comment

Originally posted by Underberger jr. View Post
                  (...)
                  så tipper jeg vi ender på mellom 750-800. Så får vi se når vi teller opp neste uke hvor mange bortesupportere som dukket opp på Lerkendal. Noe flere som vil tippe hvor mange vi blir?
                  20 000. Alle er der for å se på Vål'enga!

Comment

[QUOTE=Underberger jr.;171933]Det står ingen ting noen steder bortsett fra i denne tråden (det jeg kan se) at man kan betale på bussen. Det presiseres at man skal betale i Sjappa.

Vi gjør det jo ikke så lett for oss selv når billettsalget starter på en mandag samme uka som kampen skal spilles, og klanens turalternativer (klokkelsett) og pris ble vel lagt ut samme kveld som årsmøtet.

Det er mulig å betale på bussen som alltid, selv om vi helst ser at folk betaler på forhånd. Da slipper vi å passe på både oss selv og penger.

Kjellsen

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
                      Det er mulig å betale på bussen som alltid, selv om vi helst ser at folk betaler på forhånd. Da slipper vi å passe på både oss selv og penger.
                      Poenget, ett av de, til Jørund er vel at dette ikke kommer klart frem og dermed er informasjon kun for de opplyste i den innerste hemmelige mørke opplyste krets
                      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Underberger jr. View Post
                        Det står ingen ting noen steder bortsett fra i denne tråden (det jeg kan se) at man kan betale på bussen. Det presiseres at man skal betale i Sjappa.

All erfaring tilsier at skal man ha med mye folk på tur må man begynne i god tid.

Selv om man ikke har fått billetter fra arrangøren kan man selge bussbilletter i god tid å garantere alle som kjøper bussbillett en kampbillett, flere måter å ordne dette på praktisk.

Jeg tror uansett det blir et bra følge opp til Trondheim. Med fly + private busser (har selv valgt privat alternativ til denne kampen) så tipper jeg vi ender på mellom 750-800. Så får vi se når vi teller opp neste uke hvor mange bortesupportere som dukket opp på Lerkendal. Noe flere som vil tippe hvor mange vi blir?
                        Hei

Sjekk denne saken http://www.klanen.no/klanens_turopplegg_2009 for div info om årets turopplegg. Publisert 20 feb. Der står det bla å lese at man kan betale på buss, men helst i Sjappa.

Klart vi kunne hatt reiseopplegget klart tidligere, men det er en del ting som skal på plass før vi kunne gå ut med info (nå midt på vinteren).

Satser på mange reiseglade folk og fe.

Jostein

Comment

Originally posted by Jossi View Post
                          Sjekk denne saken http://www.klanen.no/klanens_turopplegg_2009 for div info om årets turopplegg. Publisert 20 feb. Der står det bla å lese at man kan betale på buss, men helst i Sjappa.
                          Jeg siterer fra saken du refererer til:

"I Sjappa bestiller og betaler man buss
                          Som alltid melder du deg på busstur og betaler hos de hyggelige Sjappe-pikene. I prinsippet har de full oversikt over hva som skjer til enhver tid.

Det også mulig å betale på bussen, så sant de ikke er fulle. Dette vet i så fall Sjappa. Ellers se oppdatert på klanen.no."

1) Du refererer til en sak som er "bortgjemt". Slik bør spesifiseres fra gang til gang, man skal/kan dessverre aldri forvente at folk leter opp underliggende info (før det har blitt trøbbel, hehe).

2) Saken (avsnittet) i seg selv er jo tvetydig - med mindre man forutsetter (og det kan man jo beviselig ikke) anta at fe (& folk) gidder å lete etter untak.

Ergo; ja, det er skrevet, men klumsete presentert.

Forøvrig all honnør til Kjellsen mfl. som har økt maktbasens deltagelse i forumene noen hundre prosent
                          Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Jeg anbefaler på sikt at den type vesntlig info (når man er ganske sent ute med tur/billetter) havner sammen med kortversjon som ligger "øverst" på forsiden og ikke bare blant generell turinformasjon.

Skal dere ha folk ned midt i uka for å kjøpe kampbilletter samme uka som kampen spilles bør man oppdatere antall solgte billetter daglig.

Hadde jeg bodd på f.eks Romsås så tar jeg ikke banen ned til Oslo S hvis jeg ikke vet 100% sikkert at det er billetter.

Hvorfor ikke selge tur og kampbillett på Rockefeller i dag, eller må man dra innom Sjappa først når det tross alt er vanlig arbeidsdag for svært mange?

Klanens mailingliste, (eller klubbens opp mot sesongkortinnehavere), er det sent ut info på disse listene? Jeg har ikke fått noen. Heller ingen info om dette på klubbens nyhetsskriv, det får jeg vel en gang i uka. Info om billetter til bortekamp må jo ikke være bare noe Klanen fokuserer på?

Comment

Man kan vel diskutere dette opp og ned i mente, men man kommer ingen vei med det denne gangen her uansett. Kan vi ikke heller si det sånn at vi lover å komme sterkere tilbake med tidligere - og bedre, info neste tur?

Så til det som egentlig er saken her... RBK-kampen er på søndag... Flere busser går, men vi i Tour de Klanen mangler folk for å få den ene bussen på veien...status pr i dag er:

Lørdagsbussen trenger 30 + for at bussen skal kunne gå i 0 om ikke annet, vi har halvparten nå... trenger jeg si noe mer? Her jobbes det dog med et annet alternativ, hvor vi trenger ca 10 stk færre for å kunne gå rundt.. Vi ønsker alle velkommen!! Trenger dere! (Er to Sjappe-piker som er veeeeeldig klare for tur nemlig...)

Søndagsbussen går uansett, så der er det jo bare fryd og gammen.

Sees i Trondhjem?!
                              - Such is life -

Comment

Working...
                              X