Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

TIL-VIF 12. juli

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• TIL-VIF 12. juli

Jeg har lyst til å dra på en ordentlig bortekamp (altså en som ikke er på Østlandet). Det passer seg bra i sommerferien. Pleier det å settes opp busser til Tromsø eller kun fly? Og hva pleier en slik tur å koste?

Edit: Nå fant jeg informasjon om at det ikke settes opp busser til Tromsø og Bodø. Da blir det vel litt dyrere?

Med tanke på at en busstur til Tromsø normalt sett tar 24-26 timer så er det ikke så rart at det ikke blir en slik tur opp dit. Når det gjelder fly har ikke Klanen chartret fly opp dit tidligere, og gjør det neppe nå heller. Anbefaler derfor å fly med vanlig rutefly. Jo tidligere du booker, jo billigere blir det også.

Anbefaler Tromsø i juli. Bodø anbefaler jeg ingen å reise til.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
      Anbefaler Tromsø i juli. Bodø anbefaler jeg ingen å reise til.
      Tromsø i juli er grønt!

Men Bodø er også mer enn gull hvis man kombinerer kamp med et par dagers (dram &) rovfiske i Saltstraumen
      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Bohembussen har tenkt å kjøre en litt over ukestur med Aalesund og deretter opp til Tromsø. Det blir, så vidt meg bekjent, tidenes første busstur til Tromsø i regi av Vålerengasupportere.
        in Absinthia

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
          Tromsø i juli er grønt!

Men Bodø er også mer enn gull hvis man kombinerer kamp med et par dagers (dram &) rovfiske i Saltstraumen

Kan så være, men slår ikke grilling i borettslaget (les: Storgata) en gang utpå morgenkvisten før Ølhallen åpner.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
            Kan så være, men slår ikke grilling i borettslaget (les: Storgata) en gang utpå morgenkvisten før Ølhallen åpner.
            WORD! Klassiker!
            Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

sjekk på ultras.no.. der planlegges det også tur

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                Bohembussen har tenkt å kjøre en litt over ukestur med Aalesund og deretter opp til Tromsø. Det blir, så vidt meg bekjent, tidenes første busstur til Tromsø i regi av Vålerengasupportere.
                Mener å huske at en buss med supportere tok turen opp ifjor.

Comment

Working...
                X