Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Vålerenga-Aalesund

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd Vålerenga-Aalesund

På lørdag er det tid for årets første hjemmematch, selv om matta på Ullevaal ikke er klar, så er klanen klare til dyst. Etter en litt kjelkete start på årets åpningskamp, trur jeg gutta skjerper seg.

Tru meg, vi blir ikke de eneste som taper på Lerkendal i år.

Gleder meg til lørdag klokka 16(!)
    Marek Kulič til Vålerenga nå !!!!!!!!!!!!!

Jeg gleder meg mass til og komme meg på kampe igjen. Blir nok en fin dag det der tenker jeg

Comment

blir gøy å se igjen Rekdal, og er spent på hvordan Fredrik Carlsen fortsetter for tangotrøyene.

Gleder meg til å se brødreparet vårt score i samma kamp
      Marek Kulič til Vålerenga nå !!!!!!!!!!!!!

Comment

Gleder meg som bare det til lørdag... kjenner det klør i stemmebåndet etter og synge og hoppe og skrike og hele pakka!!!

Synes det er litt dritt at kampen starten kl 1600 ekke mange som er ferdig på jobb de som jobber på en lørdag. burde heller ha gått 18:00 eller 19:00 eller 20:00?
        Syng Høyt, Syng Stolt, Syng Vålerenga Til Du Dør!

Comment

Originally posted by toni View Post
          Gleder meg som bare det til lørdag... kjenner det klør i stemmebåndet etter og synge og hoppe og skrike og hele pakka!!!

Synes det er litt dritt at kampen starten kl 1600 ekke mange som er ferdig på jobb de som jobber på en lørdag. burde heller ha gått 18:00 eller 19:00 eller 20:00?
          Lørdag Kl 16.00 vekker jo gode minner om den gang det var engelske kamper på statskanalen. Mange som har den dagen og det tidspunktet i blodet
          Synes faktisk at det tidpunktet er det mest publikumsvennlige... Det er jo ikke hver lørdag vi spiller og de få gangene det skjer - bytt vakt på jobben om det trengs!
          Uansett, la det bli lørdag, og det litt fort!!
          Hev din røst og STØTT ditt lag...

Comment

Morro!!

Til tross for at jeg har vært veldig "krass" i kritikken min av MA gleder jeg meg enormt til match på grusbanen på ullevaal

Jeg har tvunget meg selv til å tenke positivt etter forrige match, og nå lever jeg i troen på champagnefotball og 5-1... Redusering av Fredrik på et syyykt langskudd i det 92 minutt...
            -pat-

Comment

Hva tror folket om tilskuertallet?

I 2007 åpnet vi med tap 1-0 borte mot Tromsø. Allikevel kom det 18226 tilskuere i første hjemmekamp søndag 15. april mot Stabæk.

I 2008 hadde vi hjemmekamp i 1. serierunde, nettopp mot Ålesund og Martin Andresen ble kåret til VIFs beste i avisene. Kampen ble spilt lørdag 29. mars kl. 1900 og samlet 14260 tilskuere. Etter tap borte mot Tromsø, og 0-3 seieren borte mot LSK kom det over 24300 mot RBK i 4. serierunde. Så optimismen var stor for 1 år siden.

Det er vanskelig å tolke billettservice sine sider hvis man vil se på forhåndssalget. Men været er i alle fall spådd til å bli bra, lettskyet pent og ca 6 grader. Ålesund har alltid med seg brukbart med folk på bortekamper.

Det er vel lov å håpe på 13-14000 tilskuere, men mitt tips blir 11000.

Comment

Tror at det blir over 14000!

Dagen og tidspunktet mener jeg er bra og åpner for mange nye tilskurergrupper utover oss faste, slik som barnefamilier, folk som vil tilbringe søndag kveld i sofaen, folk som har forpliktelser på hverdagskvelder etc.

Men jeg tror også at den siste tids støy gjør at mange har lyst på å vise at de støtter og er med Enga uansett...

Været ser også ut til å være på vår side

3-0 og 14000 glade supportere De over 14000 er fra Aafk og de får smake årets første tap!
                Hev din røst og STØTT ditt lag...

Comment

Originally posted by triptrap View Post
                  Tror at det blir over 14000!

Dagen og tidspunktet mener jeg er bra og åpner for mange nye tilskurergrupper utover oss faste, slik som barnefamilier, folk som vil tilbringe søndag kveld i sofaen, folk som har forpliktelser på hverdagskvelder etc.

Men jeg tror også at den siste tids støy gjør at mange har lyst på å vise at de støtter og er med Enga uansett...

Været ser også ut til å være på vår side

3-0 og 14000 glade supportere De over 14000 er fra Aafk og de får smake årets første tap!
                  Du har et godt poeng når du sier "Men jeg tror også at den siste tids støy gjør at mange har lyst på å vise at de støtter og er med Enga uansett..." Kanskje noe å ta utgangspunkt i og dra i gang (enda) en mobilisering foran en veldig viktig kamp for laget, klubben, Martin og alle supporterne.

Comment

tror det kommer rundt 10,000 - 12,000 folk jeg....

jeg kjørte forbi med banen og da så at det er faktisk er ganske grønnt der så jeg tviler på at det er en grusbane lenger...håper jeg
                    Syng Høyt, Syng Stolt, Syng Vålerenga Til Du Dør!

Comment

blir spennende om fler syngefolk har kommet over i svingen eller det blir som i 2008

Comment

Jeg frykter at vi ligger og dupper rundt fire-sifret tilskuerantall.
                        Etter at Cupgullet gjorde at mange "glemte" resten av sesongen, og optimismen herja - alt forsterket med en allright sesongoppladning med friske forsterkninger og seier mot bl.a. sandefjord og tromsø, har Enga mentalt fått en knekk etter Stabækk og RBK.
                        Medienes kjører på, og det virker som alle bare venter på Martins avskjed.

Kort sagt - det er mye negativitet rundt klubben om dagen, og i tillegg tror jeg ikke folk er klar over at det er kamp på lørdag kl. 16 - for nordmenn et helt ukjent tidspunkt å være på stadion.
                        På toppen av det hele har jeg sett skremmende lite markedsføring OG vi har en Ullevål-matte som ikke akkurat innbyr til fotball.

Det er opp til deg, deg, deg og meg å trekke med oss så mange som mulig på match til lørdag! Vi i Klanen må mobilisere og dra med oss folk. Vi må spre ordet, tilby å kjøpe billetter for folk som ikke gidder selv ("hei, jeg har en billett ekstra - blirumedeller?")
                        Samtidig må vi hause opp laget. Det er vanskelig å trekke folk dersom man selv viser misnøye og skepsis mot klubben.

Så, som en oppfordring til alle i klanen:
                        GLEM de siste to ukene.
                        TA MED DEG entusiasmen fra Cupgullet og forsesongen.
                        SPRE ordet om at dette blir en KNALLSESONG og at lørdag blir en KNALLDAG for fotball med sol og 4-1 til Enga!

Jeg skal iallefall prøve mitt beste!

Comment

Originally posted by toni View Post
                          jeg kjørte forbi med banen og da så at det er faktisk er ganske grønnt der så jeg tviler på at det er en grusbane lenger...håper jeg
                          Redd du er litt vel optimistisk her gitt.. (men lov å håpe)
                          Er også redd stemninga ikke blir all verdens. Er fortsatt midt i mars, ("gratis") tv-kamp og prestasjonen på søndag bidrar neppe veldig til at folk stormer til Ullevaal.

Jeg har allikevel et berettiget håp på litt under halvfullt stadion og at vi som drar oss dit gir jernet. Litt gla-fotball i tillegg så blir nok stemninga ålreit til slutt

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                            Redd du er litt vel optimistisk her gitt.. (men lov å håpe)
                            Er også redd stemninga ikke blir all verdens. Er fortsatt midt i mars, ("gratis") tv-kamp og prestasjonen på søndag bidrar neppe veldig til at folk stormer til Ullevaal.

Jeg har allikevel et berettiget håp på litt under halvfullt stadion og at vi som drar oss dit gir jernet. Litt gla-fotball i tillegg så blir nok stemninga ålreit til slutt
                            Om det ikke kommer mange, så kan det allikevel stemninga blir topp. Synes mange av toppkampene stemningsmessig de siste åra har vært noen folketomme kamper (7-9000). Mer plass til spontanitet og humor, og endel av "piperne" holder seg hjemme for å banne og denge kona istedet.

Comment

Wohooo

Dette har jeg venta lenge på..hjemmekamp..
                              In the beginning the Universe was created.
                              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                              - Douglas Adams

Comment

Working...
                              X