Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Vålerenga-Aalesund

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Syns stemninga var ganske bra, tilskuerantallet var jo ikke så høyt, men vi som var der ga fra oss bra lyd! Vi spilte best, og Klanen var i god stemning med mye sang og bra sang. Blir litt dårligere utover i senere 2. omgang.

Blir spennende å se om vi klarer oss bra når det kommer mange på kamp.. Der har vi hatt MASSE å gå til i de tidligere kampa hvor det har vært mange. "Kjempe på", igjen, må ut!!

Bredden var gode på "KOM IGJEN ENGA", men ellers litt slapt(som vanlig, ikke noe overraskende). Bannan-svingen ser ut til å bli bra i år for oss!

Etterhvert kanskje vi klarer å dra med oss flere og. Hvertfall hvis vi få hjelp av spillet og resultatene på banen. Begynner vi å vinne kamper så kan tribunelivet fort bli veldig bra iår!

Viktig er at vi tidlig i kampen(helst også minuttene før og siste minuttene av oppvarminga) har et bra trøkk så vi hisser opp gutta og vi kan få en god start, og så en flyt utover i kampen. Så gir vi dem gass, og etterhvert gir de oss gass når dem spiller bra og scorer..
    KOM IGJEN ENGA

Comment

Jeg kom seint, så måtte stå i trappa mellom 228 og 227, der gikk det en "vegg" bra stemning på 228. 227 var ett "hold kjeft" felt. Jeg bidro med mitt i trappa å prøvde å få med meg 227. Men det var nytteløst.

Min mening, har du en annen oppfatning på 227, så hjelp meg.... kanskje jeg må til doktorn eller no!
      Marek Kulič til Vålerenga nå !!!!!!!!!!!!!

Comment

Originally posted by engaforpenga View Post
        Jeg kom seint, så måtte stå i trappa mellom 228 og 227, der gikk det en "vegg" bra stemning på 228. 227 var ett "hold kjeft" felt. Jeg bidro med mitt i trappa å prøvde å få med meg 227. Men det var nytteløst.

Min mening, har du en annen oppfatning på 227, så hjelp meg.... kanskje jeg må til doktorn eller no!
        Det stemmer sikkert, for jeg måtte sitte nede med dama for anledninga... neste gang skal jeg gjøre mitt for å dra lasset. Jeg stod nede rett foran 227 og hørte da litt synging selv om det var tydelig at 228 hadde mye bedre volum.

Comment

Working...
        X