Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vif - Aalesund 21. mars

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vif - Aalesund 21. mars

Dagens tifo skulle vise alle ni årstallene vålerenga har tatt titler og måtte dermed skifte utseende "som en klokke" ni ganger. Over stod det "Trofast leverandør av titler".

I Gaza hadde vi en vanlig OH, med teksten "Feiringa fortsetter".

Spesielt tifoen på vestbredden var meget utfordrende, og vi vil derfor rette en stor takk til alle som hjalp til på gjennomføringa. Det krevde flere folk og høyere fokus enn vanlig.

Bilder kommer på klanen.no etterhvert

Originally posted by EngaTifo View Post
    Dagens tifo skulle vise alle ni årstallene vålerenga har tatt titler og måtte dermed skifte utseende "som en klokke" ni ganger. Over stod det "Trofast leverandør av titler".

I Gaza hadde vi en vanlig OH, med teksten "Feiringa fortsetter".

Spesielt tifoen på vestbredden var meget utfordrende, og vi vil derfor rette en stor takk til alle som hjalp til på gjennomføringa. Det krevde flere folk og høyere fokus enn vanlig.

Bilder kommer på klanen.no etterhvert

Bilder av tifo er ute på Stiftet1913.no

Gjennomføringen gikk tålelig bra! Sjekk ut selv!

Hill
    - sees snart på [url]www.stiftet1913.no[/url]

Comment

Cred til TIFO gruppa! Veldig bra tifo idag!! Årets første, veldig bra og imponerende. Synd det var så få på Bredden, men var noen som tok ansvaret etterhvert. Bra!
      KOM IGJEN ENGA

Comment

Bra Tifo. Også synes jeg den startet bra med bare "I". En kuul og litt skjult takk for sist til Reka.
        Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Originally posted by Bingokongen View Post
          Bra Tifo. Også synes jeg den startet bra med bare "I". En kuul og litt skjult takk for sist til Reka.
          Var ikke mange som catcha den

Her er alle de mest relevante tifobildene på en side: http://www.tribunekultur.com/viewtopic.php?f=17&t=513

Det er blitt filma også, så det kommer vel en video på klanen.no etterhvert også.
          Last edited by Erlink_gammel; 22.03.2009, 20:24.
          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

filming av klanen og tifo

kjempe bra tifo i går. spessielt m I En god tifo start på året.
            Håper det blir laget flere stemingsrapporter fra kamper lignende den fra åråsen i fjor.

Comment

Originally posted by zider View Post
              kjempe bra tifo i går. spessielt m I En god tifo start på året.
              Håper det blir laget flere stemingsrapporter fra kamper lignende den fra åråsen i fjor.
              Det er ikke tifogruppa som sysler med filmer fra stemninga og sånn. Vi bare forteller alle vi kjenner med kameraer hvor dem skal peke linsa :-)

Comment

En bøtte med props til han fyren som redda dagen for 9-lags-oh`en til høyre på bredden. Fett at noen gidder å ta i et tak og hjelper til når det blir trøbbel i tårnet.
                Adskillig mindre props til de jeg spurte om hjelp, men som så dumt på meg og snudde ryggen til.
                ----------------
                Pilsner og slagsmål.
                Ille tilredte agronomer.

Comment

Originally posted by Lord Of The Dusk View Post
                  En bøtte med props til han fyren som redda dagen for 9-lags-oh`en til høyre på bredden. Fett at noen gidder å ta i et tak og hjelper til når det blir trøbbel i tårnet.
                  Adskillig mindre props til de jeg spurte om hjelp, men som så dumt på meg og snudde ryggen til.
                  På ett klansfelt? Jeg synes de folka som sa nei bør revurdere sitt medlemskap i SUPPORTERforeninga Klanen!

Comment

Originally posted by kaputt View Post
                    På ett klansfelt? Jeg synes de folka som sa nei bør revurdere sitt medlemskap i SUPPORTERforeninga Klanen!
                    Dessverre ser det ut til at mentaliteten på bredden er i ferd med å endre seg noe. Der man tidligere var villig til å selge bestemora si for å hjelpe tifogruppa, er nå plassen blitt så viktig at man ikke kan forlate den i tre min for å hjelpe til.
                    Man kan jo også spørre seg hvem som skulle tatt plassen når grunnen til at vi trenger hjelp er at feltet er tomt. Dette gjelder naturligvis (og heldigvis) ikke alle på bredden.

Vi registrerer imidlertid at vi må revurdere om vi kan ha noe særlig tifo på bredden, da tynt oppmøte har redusert/delvis ødelagt større prosjekter.

Nok om det, la oss heller fokusere på at det tross alt endte opp med å se ganske fett ut

Comment

TIFOen var enorm!!

Masser av cred til de som står bak den.
                      At folk ikke gidder å hjelpe til med utførelsen kan oppsummeres med et ord:TRAGISK!
                      Jeg blir flau

Comment

Originally posted by kaputt View Post
                        Yupp, de var mer opptatt av å tylle i seg kaffe og døtte pølser og sjokkis i trynet, samt å klore seg fast til stolen sin. Som om noen skulle tatt den.. Kunne sikkert løfta`rem opp etter adamseplet, og pælma de ned under oh`en med noen frekke grappling-moves, men det er mulig det hadde utløst en muggen stemning.
                        Det er haugevis av folk som er flinke til å hjelpe til, så dette er ikke en vanlig opptreden på bredden sånn jeg har inntrykk av, men om alle gidder å involvere seg og ta i et tak så blir ting så mye bedre og enklere. For å si det sånn, hvis alle hadde vært like ivrige som my man med NY-capsen så hadde ting gått som en lek.
                        ----------------
                        Pilsner og slagsmål.
                        Ille tilredte agronomer.

Comment

Eller for å si det på en annen måte -- hvis folk hadde vært like ivrige med å bidra på tribuna som enkelte er med å sutre på forumet, ja da hadde livet som Enga-supporter vært artig!
                          (*´ェ`*)

Comment

Da skal videoen være ute;

http://www.klanen.no/tifo/video/vif_...1_21_mars_2009

-jørn-
                            (*´ェ`*)

Comment

Ting kunne gjerne vært bedre, men tross alt ble resultatet ganske bra selvom det ikke ble som planlagt, hvis bredden vil ha tifo igjen må de nok stå på å vise at de kan gjennomføre det
                              syng høyt!

Comment

Working...
                              X