Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

stemningstråd Lsk-Vif 13 april

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bluss på starten og panser sin takling av BH riise. Perfekt start på en perfekt kamp hva gjelder stemning.
    Rart hvor tom og sliten man er når man synker ned i baksete på bussen. Orker ikke en dritt etter kampen. Glad jeg tok fri i dag

Comment

Meget bra synging i går. Jeg vil si det er årsbeste sangmessig. Jeg leste også på KFL-forumet og det virker som det er stor enighet om at vi utklasset dem. Morsomt med blussing også. Håper bare det ikke ender i poengstraff, men det har vel ikke NøFF baller til å gjennomføre. Tifoen så også grei ut, two thumbs up!

Comment

Det er rart hvor mye vi i klanen ligner på laget vårt. Nå laget var på sitt daffeste under kampen var også vi på vårt stilleste. Ble en stund bekymret for både lagets og vår prestasjon, heldigvis varte det ikke lenge. Deilig med god trøkk og ikke minst også utholdenhet på evighetssanger.

Mer av det fremover, takk.

Soso
        Only the dark sides deals in absolutes...

Comment

Jeg er litt skuffa..
          Første omgang var vi gode, veldig bra! Som å forvente! Sang bra, mye ,og høyt! Veldig bra gjennomført.

I 2. omgang var vi mye dårligere. Hadde flere lengre pauser mellom sangene. Tror vi blei litt sjokka over at lillestrøm plutselig var mye hissigere og vi blei helt plutselig pressa bakover etter vår gode førsteomgang.

Sånn sett skuffa, sett overalt, greit, bra gjennomført ++. Men for meg så synes jeg det trekker veldig ned at vi ikke klarer å synge noe sammen, en god, bra sang når vi blir pressa. Istedenfor å begynne å synge å prøve å backe opp gutta ordentlig, og heve oss sammen!
          KOM IGJEN ENGA

Comment

vi stresser og synger for fort,da er det vanskelig og synge sanger flere ganger
            blir bedre når vi drar tenpoet litt ned

Comment

Det er bra edrueligheten lever enda.

Gårsdagens kamp, stemningsmessig, var grei. Ikke bra, ikke überklasse, men grei.
              Det faller veldig under den dårlige sportslige perioden og kun 2-3 låter som skaper trøkk. Folk er for daffe på de andre låtene.

Vi må fortsatt jobbe med å få med flere sanger, der alle synger med.
              Hjelp oss å gi deg nye storflagg. Flaggborgen av 1913s konto: 1503 12 17528

Comment

Stemmer det at vi bare hadde ett forsangerfelt igår? Oppe litt til høyre for tvtårnet?

Kunne det vært en ide å ha to stk, som står med litt mellomrom?

Ett eksempel igår kunne vært om vi hadde ett forsangerfelt på hver sin side, 8-10 meter unna tvkamera. Kunne det vært en ide? Dersom vi klarer å ha to samkjørte forsangerfelt så tror jeg det blir lettere. Igår virket det som det kom en del sanger fra oppe rett bak mål, og noen helt andre ute på siden mot inngangen.

Stort sett gikk det bra med en og en sang men til tider var det to-tre stk samtidig. Det tror jeg kanskje vi kunne sluppet dersom vi hadde hatt to samkjørte forsangerfelt med lengst mulig avstand mellom seg (så lang/kort at de klarer å samkjøre seg). Dersom vi ikke har nok folk som man VET er gira, så får man prøve å samle "kjente tryner" på kamp og høre om de er interessert i å være med på noe sånt. Det kunne hvertfall være verdt ett forsøk. Da føler folk at de engasjerer seg litt og har en betydning, og da gir dem hvertfall jernet!

Men for alt jeg vet hadde vi to forsangerfelt igår også, men da gjorde de ikke en så god jobb syns jeg. For oss som sto nede på midten virket det hvertfall som om alle sangene kom fra Svenna og rundt det området der.

Men en ting jeg la merke til som jeg syns vi burde prøve å få til oftere er noe jeg så igår rett etter tifoen... Når vi sang en evighetssang (tror det var lillestrøm ned i første) så begynte forsangerne med en ny sang før den døde ut. Det er noe jeg syns er en bra måte å holde det gående på. Da slipper vi at sangen dør ut, men den glir mer over i en ny sang. Da unngår vi dødperioden og vi slipper at folk føler at "nå ble det stille" før de skal kjøre på med ny sang. Det holder det gående mens folk enda er gira. Bra jobba!
                IKAROS

Comment

sto mye bra folk ved tv tårnet ,to forsangerfelt var vel ikke en bevisst handling men det var for trangt og vanskelig og komme opp til oss for de vanlige forsangerne i bendit tror jeg.problemet er at noen kommer tidlig og noen kommer sent.kanskje man neste år skal ha en buss som er full av bra folk som går sammen inn og stiller seg sentralt høyt oppe på tribunen.

Comment

Kunne vært en god ide. Men den bussen mener jeg isåfall burde komme tidlig.

Og som jeg skrev over, så tror jeg det kunne vært en ide å isåfall delt opp den bussen i to grupper som sto med litt mellomrom ganske sentralt på tribunen.
                    IKAROS

Comment

I følge folk som så matchen på tven og som satt på langsidene utklasset vi bøffla på tribunen. Noe som understrekes i bøffla sine egen stemningstråd.

Comment

Originally posted by Johannes View Post
                        sto mye bra folk ved tv tårnet ,to forsangerfelt var vel ikke en bevisst handling men det var for trangt og vanskelig og komme opp til oss for de vanlige forsangerne i bendit tror jeg.problemet er at noen kommer tidlig og noen kommer sent.kanskje man neste år skal ha en buss som er full av bra folk som går sammen inn og stiller seg sentralt høyt oppe på tribunen.
                        Bra-folk bussen
                        Hjelp oss å gi deg nye storflagg. Flaggborgen av 1913s konto: 1503 12 17528

Comment

Originally posted by superman View Post
                          Kunne vært en god ide. Men den bussen mener jeg isåfall burde komme tidlig.

Og som jeg skrev over, så tror jeg det kunne vært en ide å isåfall delt opp den bussen i to grupper som sto med litt mellomrom ganske sentralt på tribunen.
                          Jeg er med

Comment

Utklassing var det ikke, men med bedre aukustikk enn kfl-feltet og dårlig spill fra LSK ble det seier. Hadde laget kommi bakpå hadde det like gjerne vært vi som hadde vært dårligst, og sånn er det gjerne i disse kampene.

Comment

Working...
                            X