Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

stemningstråd Lsk-Vif 13 april

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stemningstråd Lsk-Vif 13 april

Jeg ser at det fortsatt er 500 ledige billetter til lsk borte. Her er en liten stemningsfilm fra i fjor: http://www.klanen.no/sanger/stemning..._13_april_2008

Kanskje dere som ikke har kjøpt billett enda, tar turen til sjappa de neste dagene? For denne kampen kan dere ikke gå glipp av!!

Det her blir en bra kamp på tribuna!

Vi tok dem ifjor og vi tok dem året før det.. i år har dem ikke sjangs!

Ta i litt ekstra, la bønda høre det!
    IKAROS

Comment

lsk har ikke sjans

lsk vil ikke kunne hamle opp med vif etter at vif tapte for tromsø ¨
      laget vårt er tent og vil revansjere det sure og pinlige tapet for til

vålerengas lag:

Troy Perkins

Storbæk hagen muri fuenmayor

leigh hæstad andresen mos

fredheim holm

moa

Comment

Originally posted by superman View Post
        Det her blir en bra kamp på tribuna!

Vi tok dem ifjor og vi tok dem året før det.. i år har dem ikke sjangs!

Ta i litt ekstra, la bønda høre det!

helt enig

vi knuser resten av lagene nå

Comment

Fra klanen.no:

"Billettsalget vil pågå til onsdag 8. april 16:00. Deretter vil usolgte billetter bli returnert, og etter dette vil det ikke være mulig å skaffe billett til klansfeltet. Det selges ikke billetter kampdag, verken i Sjappa eller på Åråsen. 7. april: 500 billetter igjen."

Hva faen skjer, fyller vi ikke bortefeltet på Åråsen!?

Comment

Nå er det visst 250 igjen, pluss at de har åpent på lørdag.

Har god tro på at dette kan bli en bra kamp, sangmessig.

Comment

Dette var vel akkuratt som det skulle være.

Mye høy synging, variert sangreportoar, pyro, bra tifo, seier og at det er tredje gang på rad på åråsen gjør det ikke værre.

Litt koslig lesning på kfl-forumet for de som gidder...

Ett lite utdrag kan jo være:

Originally posted by En liten kanarifugl
              Kanari-Fansen er definitivt ikke det de var, fra min plass på felt P, så pissa Klanen på KFL i alle retninger. Trøkket var MYE større fra de på Diadora i forhold til de på Kanari-feltet.
              Eller ett annet utdrag:

Originally posted by En annen stakkars kylling...
              Jeg sitter på felt L, jeg har aldri opplevd KFL så lydløse før.
              Jeg ser de synger og hopper, men hører ikke en dritt. Det lille jeg hørte var bare ååååååååå, ohhhhhhh, lalalalalala, men var tynt av det også.

Klanen kjørte totalt over KFL.
              Bra jobba av de som kom, men litt skuffende at hverken vi eller dem klarte å selge ut billettene våre. Dette er en kamp det burde bli fullt på.

Noen som vet om det ble filmet noe idag?
              IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
                Bra jobba av de som kom, men litt skuffende at hverken vi eller dem klarte å selge ut billettene våre. Dette er en kamp det burde bli fullt på.
                Hmm, var det ikke fult a? Virka som det, der jeg stod i inngang V så var det HELT fult akkurat sånn som mot Liverpool..

Comment

Nei det var ikke helt fullt* nei. Men tatt været i betrakning så var det vel greit. Selvom derbyoppgjør skal være smekkfulle uansett! Rart at sjappa alltid melder om utsolgt, når man gang på gang ser at det er masse ledige seter, spesielt på enden av klanenfeltet mot hovedtribunen.

Comment

fullt...

Klanen solgte ut alle billetter de fikk... sel om pågangen nok har vært bedre før... Det ser ut som ledige plasser på siden pga at vi liker å stå tettest sammen på midten (2-3 på samma "sete"). Stemninga, sikten og synginga blir bedre da seru...
                    Arbeidende Bohem

Comment

Utrolig bra stemning på åråsen igår. Satt selv på langsia og ble vitne til noen sjuke lydtopper fra engasvingen. Tromma til bøffla virka som fjærn trinnlyd i forhold. Rett og slett utklassing!

Comment

Man vet at insatsen sangmessig var god når man får spørsmål på jobben om man er forkjøla...
                        Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Originally posted by Atleos View Post
                          Stemninga, sikten og synginga blir bedre da seru...
                          Vel, om ikke sikten blir bedre, så har du i hvert fall rett i det med stemninga og synginga.
                          in Absinthia

Comment

Man vet at stemninga har vært god når man har øresus når man legger seg etter kamp

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                              Vel, om ikke sikten blir bedre, så har du i hvert fall rett i det med stemninga og synginga.

Et poeng der Hjesus... Er vel mer slik at jeg ikke digger å stå bak mål helt nede ved cornerflagget.... og med et dybdesyn som ligner ditt kl o2-00 etter en fredagsquiz, så kanskje jeg har et poeng med sikten med... Moro igår!!
                              Arbeidende Bohem

Comment

Working...
                              X