Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Vålerenga-Brann

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd Vålerenga-Brann

Da var det igjen klart for å møte Brann, bergens stolthet..... Og jeg trur ikke Berrrrrgen er særlig stolte etter denne kampen, de har ikke forsvar, og midtbanen dems kunne vært gode, men der sitter jo hele bunten på tribunen i dag, noe som er like greit. Vålerenga derimot, har kun en mann ute med skade, Moa. Men som vi sikkert alle vet så har vi begge! Så da bruker vi bare Mos. Dette betyr med andre ord at det i dag ikke er noen sak å slå Brann, vi vinner 3-1 ! Jeg gleder meg til å ta en titt på tabellen i kveld
    Marek Kulič til Vålerenga nå !!!!!!!!!!!!!

Originally posted by engaforpenga View Post
    Da var det igjen klart for å møte Brann, bergens stolthet..... Og jeg trur ikke Berrrrrgen er særlig stolte etter denne kampen, de har ikke forsvar, og midtbanen dems kunne vært gode, men der sitter jo hele bunten på tribunen i dag, noe som er like greit. Vålerenga derimot, har kun en mann ute med skade, Moa. Men som vi sikkert alle vet så har vi begge! Så da bruker vi bare Mos. Dette betyr med andre ord at det i dag ikke er noen sak å slå Brann, vi vinner 3-1 ! Jeg gleder meg til å ta en titt på tabellen i kveld
    Moa er med i troppen: http://www.vif-fotball.no/article2606834.ece

Comment

Mye bra på tribunen i dag, merker at det er mer tenning når skarrepakket står på andre siden. Men klanen her en del å gå på mht til trykk når laget trenger det. Stemningen blir litt for mye et barometer på lagets prestasjon.

Miniklanen får ekstra stjerne i boka, suverent at de sto igjen og satte skapet på plass hos bønda med "hater bergen by" og "for en gjeng med bønder". Det blir fine klansfolk av dette!

Comment

Til tider godt med trøkk, men man skal ikke langt unna sangfeltet før lyden av sang avtar betraktelig. Triste greier...
        In the beginning the Universe was created.
        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
        - Douglas Adams

Comment

Originally posted by ice69 View Post
          Mye bra på tribunen i dag, merker at det er mer tenning når skarrepakket står på andre siden. Men klanen her en del å gå på mht til trykk når laget trenger det. Stemningen blir litt for mye et barometer på lagets prestasjon.

Miniklanen får ekstra stjerne i boka, suverent at de sto igjen og satte skapet på plass hos bønda med "hater bergen by" og "for en gjeng med bønder". Det blir fine klansfolk av dette!
          Miniklanen er suverene. Hehe

Så igjennom kampen på get-boksen når jeg kom hjem fra kampen. Vi dominerer lyden kampen igjennom. Til tider er det så vidt jeg hører kommentatorene.
          Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Originally posted by JohnF View Post
            Til tider godt med trøkk, men man skal ikke langt unna sangfeltet før lyden av sang avtar betraktelig. Triste greier...
            igår synes jeg felt 229 var dårlig. Dårlig også fra midtfeltet imot 229. Sto nermest midtfeltet på felt 229 og var ikke ofte man hang seg på sanger som kom fra midten. Og ikke så veldig ofte det kom sanger derifra. Er det mer liv over på andre siden, felt 227 altså?

Comment

Originally posted by bombtex View Post
              igår synes jeg felt 229 var dårlig. Dårlig også fra midtfeltet imot 229. Sto nermest midtfeltet på felt 229 og var ikke ofte man hang seg på sanger som kom fra midten. Og ikke så veldig ofte det kom sanger derifra. Er det mer liv over på andre siden, felt 227 altså?
              På felt 227 var det helt elendig igår. Jeg hadde med dama på kamp igår, og hun lurte på hvorfor det var så stille, og hvorfor folk ikke sang. Hun sang mer en 70% av de som står på feltet. Og det sier vel sitt. Null mentalitet i klanen på hjemmebane syntes jeg. Tipper det er godt trøkk på FG feltet... men utenom det er det rett og slett elendig!! Bredden var godt besøkt igår... men hører dem godt kun 2-3 ganger. Jeg syntes klanen må gjøre noe... feltene er utvannet til de grader....!! Gleder meg mer til bortekampene, en hjemmekampene jeg. Jeg står i klanen fordi jeg ønsker å bidra med stemning... ikke stå å synge aleine i 2*45 minutter. Da kan jeg heller sette meg på hafslund å se kampen isteden. prøvd å "snike" meg inn mot midten noen ganger... men da blir du stoppet av vaktene!!

Comment

Må bare spørre, er høytalerene i bendit ødelagt? Man hører jo ingenting.

Fra det ene til det andre. brann likte vist ikke sangen til warlocks;
                http://msn.tv2sporten.no/fotball/tip...cle2685620.ece

Comment

Originally posted by zider View Post
                  Må bare spørre, er høytalerene i bendit ødelagt?
                  Er ikke første gang de ikke har vært i drift! Om de er herpa eller man bare glemte å skru de på vet ikke jeg, men..

På en måte er det greit, for høytalerne blir ofte watta opp litt vel.
                  Men når speaker skal prøve å få ropene til å sitte etter scoringa blir det bare tull.. Og hørte ikke så mye av Warlocks heller

Comment

Working...
                  X