Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hva kan vi gjør for å lage mer stemning på Ullevaal?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by engafan00 View Post
    Jeg synes stemninga var bedre i dag enn tidligere hjemmekamper i år.
    Jeg sto på bend-it nedre i dag, og der var det mye mer sang enn det har vært tidligere. Det var ett par ganger hvor det var en del mumling og jeg ikke helt klarte å få med meg hvilke sanger som ble syngi, men jeg synes vi var bedre i dag en forrige hjemmekamp
    etter min mening var stemninga i går årsverste.

En ting er å sutre, men det var ganske mange som faktisk ropte "faen" og andre mishagsytringer høyere enn de sang.
    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Stemninga i går var ikke bra. det var en som "klikka" på felt 227, og sa hva han mente om folk som ikke synger. Da tok stemningen seg litt opp, men det varte ikke lenge. Syntes det var bra at han sa ifra... så folk skjønner at de må bidra. Så oppfordrer flere til å "klikke" litt på tribunen fremover!

Comment

Jeg litt inntrykk av at det er mange her inne som står litt utenfor sangfelt eller evt på bredden og som (gjerne sammen med noen kompiser) prøver å engasjere folk rundt seg og dra igang stemning her og der..

Istedet for at vi skal ha masse engasjerte sjeler rundt om på diverse felt som prøver forgjeves å få med folk rundt seg, så syns jeg vi burde samle alle disse sentralt i Gaza. Trykk alle inn på FG til det tyter folk ut igjen.

9 av 10 kamper er det masse ledige seter på FG. Folk trekker aldri innover, og det blir masse ledige plasser. Seinest igår var det 5-6 ledige seter rett forran meg to rader nedenfor.

Det kommer aldri til å bli skikkelig trøkk dersom det ikke er tett med folk, og da må folk tørre å stelle seg inntil folk de ikke kjenner.

Jeg syns at dersom du står på felt 227 eller 229 og du synger, men føler det er dårlig stemning der... bare begynn å gå innover på 228. Vi lager alltid plass!
        IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
          Jeg syns at dersom du står på felt 227 eller 229 og du synger, men føler det er dårlig stemning der... bare begynn å gå innover på 228. Vi lager alltid plass!
          Er enig i det du sier, sånn rent bortsett fra at om du prøver å snike deg over fra 229 til 228 kommer jo KST og Securitate springende opp for å sjekke kort, pass, visum og skatteattest...
          Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Originally posted by haraa1 View Post
            Hvis dere mener alle skal få plass i bendit så må dere vel bygge ut litt.. Er ikke så god plass der.

Skal vel ikke ha HELE bredden over, kun de som er aktive og syngende? Om vi i tilegg får daukjøttet vekk fra Gaza er det plass til alle der de hører hjemme

Det som sies om negativ stemning fra Gaza i går kan jeg skrive under på.
            Faktisk var det såpass klamt rundt der jeg stod at jeg tusla ned på nedre del i pausen for at hjernen min ikke skulle mugne fullstendig.
            www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
            Glemmer passordet mitt...

Comment

Originally posted by Niding View Post
              Om vi i tilegg får daukjøttet vekk fra Gaza er det plass til alle der de hører hjemme

Det var det da... Hvem skal fortelle daukjøttet at de er daukjøtt og må gå et annet sted..

Comment

Originally posted by batman View Post
                Det var det da... Hvem skal fortelle daukjøttet at de er daukjøtt og må gå et annet sted..
                Det er ikke jeg som er Batman...
                www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                Glemmer passordet mitt...

Comment

Det skal DU (les: du som står på sangfeltet i Gaza) gjøre. Alle vi som påstår vi er flinke supportere som bidrar med sanger og slikt skal gjøre vår plikt hvis vi merker at de rundt oss ikke bidrar. Dette gjelder i all hovedsak F/G (228), men de på sidene bør også ta i litt.

HVORDAN man forteller at daukjøttet er daukjøtt kan diskuteres. Jeg er tilhenger av den litt subtile varianten med å gjøre det så utrivelig for de som ikke synger at de flytter seg frivillig eller ikke kommer tilbake på det feltet seinere. Pog litt, dult "tilfeldig" borti kaffekoppen gang etter gang, vift voldsomt med flagg veldig ofte, kom med kommentaren: "Så få som synger i dag'a! Er'ru'kke enig? Vi får vel trå tel litt ekstra, du og jeg, davøttø!" og så tråkker du i gang med litt dansing (ikke roundhouse kick, men sånn snill dansing). Lag organisert kaos der du står. Klager daukjøttet kan du gå over til mer direkte metoder.

Man kan selvfølgelig fortelle i klartekst at fyren er "stokk dum" som ikke synger når han får kjøpe rabattert billett FORDI han skal synge. Om man løser problemet slik skal være usagt.
                  tussen takk, søren

Comment

Med fare for å gjenta noe noen allerede har sagt...er noen sanger som rett og slett sjelden bidrar til liv, går kanskje ann å droppe et par av disse!? Er vel ikke vits å synge sanger folk ikke blir med på, selvom folk i utg.punktet buuurde bli med uansett..

Comment

problemet er at vi bør ha variasjon,kan ikke bare synge de sangene som går best heeeeeeele tiden da blir det inflasjon og folk slutter og synge dem

Comment

Originally posted by superman View Post
                        Det var dette jeg gjorde på søndag. Jeg står vanligvis på 227, men stakk over til 228 for å bidra der. Heller stå som sild i tønne og være bajas enn å stå aleine og synge i 227. Det føles ut som sidefolka motarbeider meg når jeg prøver å lage stemning.

Comment

Originally posted by Johannes View Post
                          problemet er at vi bør ha variasjon,kan ikke bare synge de sangene som går best heeeeeeele tiden da blir det inflasjon og folk slutter og synge dem
                          Enig i det, variasjon er bra Men vi har faktisk så mange sanger at vi kunne ha droppa de få som "aldri" lager liv..

Comment

Så er det et par sanger som trenger litt revurdering...
                            Bør vi ha "klappe-vers" "sha la la"-sagen? Kansje bare ha hopping...

Comment

Så er det et par sanger som trenger litt revurdering...
                              Bør vi ha "klappe-vers" "sha la la"-sagen? Kansje bare ha hopping...
                              Enig enig... Man ser det hver gang at den dør ut på klappedelen. Det spørs om det er så utrolig gunstig for å la den sangen leve og få mer trøkk... Trenger ikke nødvendigvis kjefte og hysje som i oslo by sangen, men la klappinga dø sakte ut...
                              IKAROS

Comment

Det er mange i klanen som syntes at sangene våre skal inneholde "mye" tekst, med litt mening. Ikke bare "la la la la", "ole ole ole" osv..

MEN, det er de sangene som skaper TRYKK!!
                                enkle tekster, jevn takt, og et viss tempo, skaper mer liv enn "jeg vil gjerne lide"

Comment

Working...
                                X