Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lyn- Vif

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lyn- Vif

Noen som har bilder eller link fra gårsdagens kamp. Sto under en stor svart duk, så fikk ikke med meg så mye

Originally posted by OleC View Post
    Noen som har bilder eller link fra gårsdagens kamp. Sto under en stor svart duk, så fikk ikke med meg så mye
    Og de viste heller ingenting av vår tifo på storskjermen, kun lyns.

Det er en video i "filmer av klanen" og bilder kommer etterhvert.
    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
      Og de viste heller ingenting av vår tifo på storskjermen, kun lyns.

Sånn litt ot; var det Lyn selv som stod for regien på hva som kom på storskjermen? Jeg reagerte flere ganger på måten ting ble vist på både før og under kampen, og jeg kan ikke tro at det var tv2-bildene vi så (hele tida)?
      Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Originally posted by Skrible View Post
        Sånn litt ot; var det Lyn selv som stod for regien på hva som kom på storskjermen? Jeg reagerte flere ganger på måten ting ble vist på både før og under kampen, og jeg kan ikke tro at det var tv2-bildene vi så (hele tida)?
        Jeg synes også det var spesielt. Særlig i opptakten til kampen, men jeg aner virkelig ikke hvem som redigerte dette.
        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
          Kommer en "offisiell" EngaTifo-video i løpet av kvelden også.

-jørn-
          (*´ェ`*)

Comment

Og vips!

http://www.klanen.no/tifo/video/lyn_vif_4_4_21_mai_2009

-jørn-
            Paparazzi Executive, EngaTifo
            (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by Skrible View Post
              En liten stund var det faktisk noe NRK-greier! Vi spøkte med at det var vel det eneste de hadde råd til å vise, for lisensen hadde NFF betalt...

Comment

Originally posted by kaputt View Post
                En liten stund var det faktisk noe NRK-greier! Vi spøkte med at det var vel det eneste de hadde råd til å vise, for lisensen hadde NFF betalt...
                Okay... Det jeg egentlig stussa på, var at prematch ble det ikke vist et sekund bilde av oss, så jeg antok at Lyn har ansvaret for prematchbildene. Men under kampen var det en periode (fem-ti sekunder) hvor det på storskjermen ble vist to overlappende bilder; et av matchen live (som altså pågikk), og et av glade bastardionærer som smilte og vinket. Og det var da jeg begynte å lure på om dette var det tv2 sendte ut, eller om Lyn redigerte bildene på stadion...
                Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Var det noen andre som la merke til at hver gang vi sang "står du stille er du ikke vålenga" så filmet de samme stedet på tribunen hver gang, hvor det sto noen lyn folk bom stille og ikke bevegde en muskel? Så nesten ut som ett stillbildet
                  IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
                    Var det noen andre som la merke til at hver gang vi sang "står du stille er du ikke vålenga" så filmet de samme stedet på tribunen hver gang, hvor det sto noen lyn folk bom stille og ikke bevegde en muskel? Så nesten ut som ett stillbildet
                    mangla vel egentlig bare "carrot" midt på

Comment

Originally posted by -=VIF=- View Post
                      mangla vel egentlig bare "carrot" midt på
                      Haha, sant så sant.
                      Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Working...
                      X