Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Forslag til ny hoppesang

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Forslag til ny hoppesang

lalalalalalalala
    lalalalalalalala
    lalalalalalalala, Vi er Vå`lenga!

http://www.youtube.com/watch?v=clepS...eature=related

Originally posted by Den12Mann View Post
    lalalalalalalala
    lalalalalalalala
    lalalalalalalala, Vi er Vå`lenga!

http://www.youtube.com/watch?v=clepS...eature=related
    Enkel og grei å lære seg. Veldig bra egentlig!

Comment

Likte denne her selv. Enkel melodi, og den fenger bra...
      IKAROS

Comment

i like! thumbs upp
        Marek Kulič til Vålerenga nå !!!!!!!!!!!!!

Comment

¨Thumbs up!
          Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Denne fenger synes jeg

Comment

Og hva sier sang gruppa, eller hva de nå heter igjen?

Comment

Kan du ikke spørre dem da?

sang[ætt]klanen[dått]no

Comment

Uten å svare offisielt fra sanggruppa (det får Erling og Svenna ta seg av) så kan jeg si min mening, som jeg tror de fleste i sanggruppa deler med meg.

Vi har akkurat innført en ny hoppesang - står 'u stille er 'u ikke Vål'enga - og da blir timinga helt feil for denne låta, uten at jeg tar stilling til låta i seg selv.
                  in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                    Uten å svare offisielt fra sanggruppa (det får Erling og Svenna ta seg av) så kan jeg si min mening, som jeg tror de fleste i sanggruppa deler med meg.

Vi har akkurat innført en ny hoppesang - står 'u stille er 'u ikke Vål'enga - og da blir timinga helt feil for denne låta, uten at jeg tar stilling til låta i seg selv.
                    helt enig med deg! Selv syntes jeg ikke denna var så kul, og tidspunktet kommer til feil tid.

Først må alle få inn 'står u stille er du ikke vål`enga'

Comment

Sanggruppa gjør jo minimalt(hvertfall som man merker) for å få inn sanger på tribunen. Er bare å starte og prøve.. Synes sangen fenger, og tror den kunne gjort det bra. Men jeg er enig i at det er helt feil tidsspunkt! "Stå'ru stille" er kjørt inn, alle kan den(så og si hvertfall, komemr jo alltid noen nye). Så hadde vært gull om du hadde venta litt med innlegget..
                      KOM IGJEN ENGA

Comment

Originally posted by SondreSM View Post
                        Sanggruppa gjør jo minimalt(hvertfall som man merker) for å få inn sanger på tribunen. Er bare å starte og prøve.. Synes sangen fenger, og tror den kunne gjort det bra. Men jeg er enig i at det er helt feil tidsspunkt! "Stå'ru stille" er kjørt inn, alle kan den(så og si hvertfall, komemr jo alltid noen nye). Så hadde vært gull om du hadde venta litt med innlegget..
                        Vi kan vel starte denne når høstsesongen er i full gang? Jeg er med iallefall!

Comment

Originally posted by SondreSM View Post
                          Sangergruppa jobber med x antall sanger fra før av, også har du alle de sangene som ikke sitter enda på tribunen, eller som ikke har blitt lansert enda.
                          Er ikke lett og få folk til å lære seg sanger,er vel for mye forlangt at folk titter på klanen.no hvor sangene ligger inne med lydfil, og lære seg dem. Er folk på sangfeltene som ikke kan de gammle sangene en gang. Det man kunne kanskje prøvd på var flyers, men så var det å få tak i noen som har muligheter til å printe ut x antall flyers?
                          ouSV - Enga for de gale!

Comment

Originally posted by Fyrtegn View Post
                            Sangergruppa jobber med x antall sanger fra før av, også har du alle de sangene som ikke sitter enda på tribunen, eller som ikke har blitt lansert enda.
                            Er ikke lett og få folk til å lære seg sanger,er vel for mye forlangt at folk titter på klanen.no hvor sangene ligger inne med lydfil, og lære seg dem. Er folk på sangfeltene som ikke kan de gammle sangene en gang. Det man kunne kanskje prøvd på var flyers, men så var det å få tak i noen som har muligheter til å printe ut x antall flyers?
                            www.allkopi.no De elsker å kopiere
                            Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                            [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Originally posted by Fyrtegn View Post
                              Jeg tenke mer på at jeg synes det er litt teit at man må få "godkjent" av sanggruppa for å få sanger ut på tribunen. Når det kommer nye sanger er det som oftest uten å ha fått medhold fra sanggruppa tror jeg(når det er forslag her som alle synes høres bra ut og vil prøve), men må mnge forslag er det sånn, "spør sanggruppa om du får lov.." på en måte..

Ikke no imot sanggruppa på noen måte! Strålende at noen tar seg tid til å gjøre litt mer enn å dra på kamp å synge der!
                              KOM IGJEN ENGA

Comment

Working...
                              X