Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Forslag til ny hoppesang

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by SondreSM View Post
    Jeg tenke mer på at jeg synes det er litt teit at man må få "godkjent" av sanggruppa for å få sanger ut på tribunen. Når det kommer nye sanger er det som oftest uten å ha fått medhold fra sanggruppa tror jeg(når det er forslag her som alle synes høres bra ut og vil prøve), men må mnge forslag er det sånn, "spør sanggruppa om du får lov.." på en måte..

Ikke no imot sanggruppa på noen måte! Strålende at noen tar seg tid til å gjøre litt mer enn å dra på kamp å synge der!
    Er jo bare å kjøre på, trenger vel ikkeno go fra sanggruppa, merker fort om en sang sitter eller ikke. Men dumt med de som ikke sjønner detta, fortsetter og fortsetter på å prøve på noe som ikke funker. Uening med at de nye sangene som kommer er som regel uten medhold fra sanggruppa. Det var ikke sanggruppa laga/fant opp "står du stille" sangen jævlig kred til dem som gjorde det, men det var sanggruppa som intrudserte den på tribunen.
    ouSV - Enga for de gale!

Comment

Originally posted by Fyrtegn View Post
      Det var ikke sanggruppa laga/fant opp "står du stille" sangen jævlig kred til dem som gjorde det, men det var sanggruppa som intrudserte den på tribunen.
      Og nettopp det å sende sangen via sanggruppa er svært ofte en fordel, slik som det blei gjort med denne. I sanggruppa sitter mange av de mest aktive forssangerne i Klanen. Vi avtaler ofte hvilken kamp vi ønsker å lansere en ny sang på, vi sørger for at de mest sentrale for- og andresangerne på feltet kan sangen på forhånd og det gjør det svært mye lettere å lansere en sang. Timing innad i en kamp er også en viktig faktor her.

Når det gjelder sangen i denne tråden, så står jeg fortsatt for den første kommentaren min. Timinga er ikke riktig til å innføre en ny hoppesang nå; uten at jeg tar stilling til sangen i seg selv.
      in Absinthia

Comment

Jeg tror ikke det ville vært noe problem med en ny hoppesang nå, selvom vi nettopp har fått en ny en. Så lenge det er snakk om enkle tekster (som står'u stille sangen) så tror jeg det glir fort inn. Så lenge det skaper stemning så sitter det nok fort.

Dersom vi har ett bra forslag så syns jeg vi skal prøve det, istedet for å tenke at "vi har nettopp fått en ny sang, så da får det bare vente"..
        IKAROS

Comment

Dere får huske på oss med dårlig kondis også. Slitsomt å hoppe 30 min pr omgang

Comment

Originally posted by Stian_A View Post
            Dere får huske på oss med dårlig kondis også. Slitsomt å hoppe 30 min pr omgang
            Da setter du ett bein på seteryggen forran, og hopper med ett bein. Når du blir sliten bytter du bare fot..
            IKAROS

Comment

Working...
            X